Ik begrijp het trouwens niet. Het congres cancelt de opdracht van Halliburton. Maar die zitten toch in het complot? Tenslotte hebben zij het flutwerkje het 911 report geproduceerd, wat zoveel minder professioneel overkomt als prachtig geproduceerde films als "Loose Change"...quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:18 schreef klez het volgende:
[..]
Skull'nBones...end of discussion. Dus prins Bernhard zit ook in het complot.
Volgens jullie kun je tenslotte alles aan elkaar knopen.
Enneh...daaronder staat dat de contracten van Halliburton gecancelled zijn door het congres. Niet erg handig voor iemand die in staat is zo'n monstreus complot te verzinnen als het opblazen van het WTC om het bedrijf waar je als adviseur hebt gewerkt meer contracten in Irak te bezorgen.
Wat had jij dan verwacht? Dat het vliegtuig af zou kaatsen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:28 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Je ziet het vliegtuig in het gebouw verdwijnen alsof het geen muur heeft. DAT klopt er niet aan.
Ik ga hier verder niet op in, je ziet het wel, of je ziet het niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:31 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wat had jij dan verwacht? Dat het vliegtuig af zou kaatsen?
Bovendien, als dit niet klopt, wat gebeurt er dan op dat moment volgens jou? Kun je dat ook uitleggen?
Een milieuminister die door Blair gedumpt is. Betrouwbaar-not. En bovendien lult hij sowieso maar wat; als je met het PNAC verhaal aan komt zetten wat redelijk slecht onderbouwd is, en het ontbreken van een fatsoenlijke luchtverdediging boven het Amerikaanse continent als argument aanhaalt, wat allang verklaard is, vind ik niet bepaald dat je de indruk wekt meer te weten dan een gewone burger.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:36 schreef ABCXYZ het volgende:
Engelse ex-minister toont aan:
Witte Huis wilde 11 september
http://www.daanspeak.com/1/911General.html
Serieus, het is toch niet raar dat een boeing wat met een enorme vaart aan komt vliegen IN een gebouw 'verdwijnt'? Wat vind daar volgens jou plaats dan? Dat kun je toch wel aangeven?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:34 schreef ABCXYZ het volgende:
Ik ga hier verder niet op in, je ziet het wel, of je ziet het niet.
"wat allang verklaard is",quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:43 schreef klez het volgende:
[..]
Een milieuminister die door Blair gedumpt is. Betrouwbaar-not. En bovendien lult hij sowieso maar wat; als je met het PNAC verhaal aan komt zetten wat redelijk slecht onderbouwd is, en het ontbreken van een fatsoenlijke luchtverdediging boven het Amerikaanse continent als argument aanhaalt, wat allang verklaard is, vind ik niet bepaald dat je de indruk wekt meer te weten dan een gewone burger.
awel ... er was gewoon een beetje incompetentie en miscommunicatie ... meer niet hoor ... een gewone dag, met ook legeroefeningskes zoals het kapen van vliegtuigen enzo ...quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:46 schreef ABCXYZ het volgende:
"wat allang verklaard is",
wat is verklaard?
OOOO dat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
awel ... er was gewoon een beetje incompetentie en miscommunicatie ... meer niet hoor ... een gewone dag, met ook legeroefeningskes zoals het kapen van vliegtuigen enzo ...
Just another day ...
Welnee, is gewoon toeval.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:55 schreef UncleScorp het volgende:
En hoe zit het met die mensen die op voorhand verwittigd waren om niet te vliegen op 9/11 ?
Of is dat ook eigenlijk ook niet zo erg noch belangrijk ?
Kun je aangeven hoe jij dat filmpje wat je vanochtend eerder postte ziet? Wat gebeurt daar volgens jou?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:52 schreef ABCXYZ het volgende:
FEMA was in New York the Night Before 9/11
http://www.whatreallyhappened.com/fematape.html
Tja, een zoveelste 'toevalligheid', natuurlijk.
Ik vind Bin Laden dus helemaal niet belangrijk, mijn gelul is klaarblijkelijk niet door jouw te begrijpen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:27 schreef klez het volgende:
Over Bin Laden en de erkenning de aanslagen gepleegd te hebben:
[..]
[..]
http://news.bbc.co.uk/1/low/world/middle_east/1598146.stm
[..]
http://www.guardian.co.uk(...)11209,685127,00.html
Trouwens, de zoveelste tegenstrijdigheid. Bush en Bin Laden zitten allemaal in het complot. Waarom vinden jullie het dan zo belangrijk dat Bin Laden de aanslagen niet erkend?
Wat hij dus wel doet, hij heeft alleen in het begin wat schimmig lopen doen om het de Amerikanen lastig te maken hun aanval op Afghanistan te verantwoorden.
Ik denk dat hij bedoelt dat het allemaal een beetje op voorhand was voorbereid zodat alles zeker zou gaan zoals het moest.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:58 schreef natte-flamoes het volgende:
Kun je aangeven hoe jij dat filmpje wat je vanochtend eerder postte ziet? Wat gebeurt daar volgens jou?
Osama is just a scapegoatquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:00 schreef Resonancer het volgende:
Ik vind Bin Laden dus helemaal niet belangrijk, mijn gelul is klaarblijkelijk niet door jouw te begrijpen.
Waar zie jij mij melden dat het een 'inside job is en niet iets anders'? Niemand zal mij ergens zien schrijven dat het Bush was. Of Cheney. Of de hele Amerikaanse regering. Wel sta ik open voor de reële mogelijkheid dát er hooggeplaatste types uit de het regeringsapparaat in zitten, en ik heb ook nog wel een paar vermoedens.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:33 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik heb er ook wel vragen over. Ik geloof ook niet dat de officiele versie correct is. Dat de regering onderzoeken tegenwerkt wil ik ook nog wel geloven.
Alleen als je zegt dat het een inside job is heb je daar neem ik aan bewijzen voor. Met alleen vragen stellen heb je nog geen theorie. Dan heb je wel twijfels en heb je geen geloof in de officlele verhalen.
Maar de stelling dat het een inside job is onderbouwen met vragen is wel vreemd. Wat is de link tussen alle vreemde verhalen en ooggetuigenissen met de regering? Waarom is er geen link met een bedrijf? Waarom hoor je niemand erover dat het een paar mensen bij een hoge dienst waren? Er zijn nu, schrikbarend genoeg, ook amerikanen die zeggen dat de vs een neiuwe 9/11 nodig heeft.
Asl je geen antwoorden hebt, hoe kan je dan stellen dat het een inside job is en niet iets anders? Waar basseer je dat dan op?![]()
Hmm, volgens theorieen is het bijna onmogelijk om met een vliegtuig zulke torens te raken. Toch staat daar dan een camera die precies de plek waar het vliegtuig in slaat in beeld. Dat strookt niet met elkaar.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat het allemaal een beetje op voorhand was voorbereid zodat alles zeker zou gaan zoals het moest.
De wereld zou de crashes zien en de torens zien instorten. Het shokeffect was belangrijkst.
Ik neem aan dat in een stad als New York de FEMA wel vaker oefeningen organiseert, ja.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:52 schreef ABCXYZ het volgende:
FEMA was in New York the Night Before 9/11
http://www.whatreallyhappened.com/fematape.html
Tja, een zoveelste 'toevalligheid', natuurlijk.
http://www.cnn.com/2004/US/05/19/911.commission/index.htmlquote:NEW YORK (CNN) -- Former New York Mayor Rudolph Giuliani told the panel investigating the September 11, 2001, attacks that city officials prepared for everything they could think of in response to terror threats but that they never imagined that planes would be used as missiles.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:04 schreef Verbal het volgende:
Er zijn zoveel zaken mis, dat ik ze niet eens allemaal kan onthouden.
Major questions exist as to why FEMA would deny being in New York City prior to 9/11 without mentioning the 9/12 bioterror drill. These questions must now be addressed as the initial suspicions of those who learned of the Tom Kenney statement have been clearly validated. The coincidental presence of a large FEMA team in NYC at the location, Pier 92, which became the Command Center for the entire emergency operation is disturbing. An alert press and a legitimate 9-11 Commission should have raised this issue long ago.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:05 schreef klez het volgende:
[..]
Ik neem aan dat in een stad als New York de FEMA wel vaker oefeningen organiseert, ja.![]()
En Giuliani neemt dat ook aan.
[..]
http://www.cnn.com/2004/US/05/19/911.commission/index.html
In ieder geval niks nieuws voor ze,quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:12 schreef UncleScorp het volgende:
En het ganse aanslag-scenario dat al door de US geschreven was in de jaren '40 ? (of was het '60 ?)
Je hebt zelf al genoeg gevraagd niet op de man te spelen ... doe het dan zelf ook niet plsquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:18 schreef klez het volgende:
Wel mooi om te zien hoe jullie bij voorbaat al de veroordeling hebben uitgesproken, alleen maar dubieuze links plaatsen die in jullie straatje passen en nauwelijks voor serieus onderzoek openstaan en continue in elkaars hol kruipen (enkele uitzonderingen daargelaten, zoals V.).
De KKK en Stalin-Rusland zouden hun vingers hierbij aflikken, die ter-dood-veroordeling zonder fatsoenlijk proces.
Slechts 1 keer. Omdat de discussie erdoor verziekt werd. En nu doen jullie eigenlijk hetzelfde; geen enkele vorm van kritiek op jullie "tunnelvision" lijkt nog mogelijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je hebt zelf al genoeg gevraagd niet op de man te spelen ... doe het dan zelf ook niet pls
Pardon? Ben je boos? Pluk een roos, duw 'm in je doos, dan ben je morgen weer goed.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:18 schreef klez het volgende:
Wel mooi om te zien hoe jullie bij voorbaat al de veroordeling hebben uitgesproken, alleen maar dubieuze links plaatsen die in jullie straatje passen en nauwelijks voor serieus onderzoek openstaan en continue in elkaars hol kruipen (enkele uitzonderingen daargelaten, zoals V.).
De KKK en Stalin-Rusland zouden hun vingers hierbij aflikken, die ter-dood-veroordeling zonder fatsoenlijk proces.
Krijg ik hier trouwens nog een reply op, klez? Je reageert overal op, dus verwacht ik nu ook een reactie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:13 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Major questions exist as to why FEMA would deny being in New York City prior to 9/11 without mentioning the 9/12 bioterror drill. These questions must now be addressed as the initial suspicions of those who learned of the Tom Kenney statement have been clearly validated. The coincidental presence of a large FEMA team in NYC at the location, Pier 92, which became the Command Center for the entire emergency operation is disturbing. An alert press and a legitimate 9-11 Commission should have raised this issue long ago.
Ja dat gevraag om serieuse bronnen begint eigenlijk een beetje tegen te steken omdat iedereen al op voorhand weet hoe "onze" bronnen beoordeeld worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:25 schreef klez het volgende:
Slechts 1 keer. Omdat de discussie erdoor verziekt werd. En nu doen jullie eigenlijk hetzelfde; geen enkele vorm van kritiek op jullie "tunnelvision" lijkt nog mogelijk.
Probeer eens met serieuze bronnen te komen en niet bij voorbaat alles aan elkaar te knopen.
Zo kun je binnen 5 minuten een theorie in elkaar flansen dat Links Europa verkocht heeft aan de Arabieren, zoals extreem-rechts doet. Lijkt me niet opschieten.
Willen we dit topic behouden moeten we zulke praat vermijdenquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:28 schreef ABCXYZ het volgende:
Pardon? Ben je boos? Pluk een roos, duw 'm in je doos, dan ben je morgen weer goed.
Das niet waar. De betrokkenheid van de Pakistanis waar jullie mee gekomen zijn, neem ik zeer serieus. Ik kan daar alleen niet meteen de conclusie uit trekken dat dus de Bush administration betrokken is. Met de beste wil van de wereld niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja dat gevraag om serieuse bronnen begint eigenlijk een beetje tegen te steken omdat iedereen al op voorhand weet hoe "onze" bronnen beoordeeld worden.
Concreet bewijs vragen is belachelijk, anders was er al lang een rechtszaak geweest.
Op een religieus forum gaat ge toch ook niet constant achter een foto van god vragen ?
We mogen er toch over discussieren niet ? Jij aanvaardt ook geen enkel ander argument dan je eigen overtuigingen hoor.
Klasse, unclescorp!quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Willen we dit topic behouden moeten we zulke praat vermijden
Uhm, je praat tegen mij? Ik vond die reactie van klez anders echt niet kunnen, respectloos is nog veels te zacht uitgedrukt, praat liever tegen hem, ok?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Willen we dit topic behouden moeten we zulke praat vermijden
Zucht Klez.. je niveau daalt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:18 schreef klez het volgende:
Ik heb met hem "mijn" portie ook al gehad hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:38 schreef ABCXYZ het volgende:
Uhm, je praat tegen mij? Ik vond die reactie van klez anders echt niet kunnen, respectloos is nog veels te zacht uitgedrukt, praat liever tegen hem, ok?
Ik probeer mijn grijze haren nuttig te gebruikenquote:
dit bericht mocht niet in nws gepost worden omdat hij geen kenner was. ik vind deze ontwikkeling juist erg belangrijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:26 schreef ABCXYZ het volgende:
http://www.prisonplanet.tv/audio/200306sheen.htm
Alex welcomes actor Charlie Sheen, star of Platoon, Wall Street, Young Guns, and most recently the CBS comedy Two & a Half Men, to discuss his views on the world, 9/11 and much more. Sheen has joined a growing army of other highly credible public figures in questioning the official story of 9/11 and calling for a new independent investigation of the attack and the circumstances surrounding it.
Met in het begin een beetje standaard Amerikaanse kontlikkerij, maar het gaat snel genoeg over 911.
Je kan er beter eens over na denken of je uberhaupt wel mensen overhaalt naar je kamp als je maar voor een visie openstaat. Als ik niet openstond voor een andere visie zou ik geen tijd besteden aan dit topic.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:40 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zucht Klez.. je niveau daalt.
De KKK, Stalin Rusland, Hol kruipen ?
Ik denk dat ik je reacties maar niet meer ga lezen als je zo doorgaat.
Nou nee. We hebben het over iemand die meerdere aanslagen opgeeist heeft in niet mis verstane bewoordingen. En het proces zal wel komen, als hij die dag haalt. Hij was dood of ernstig ziek, begreep ik?quote:Bin Laden is veroordeelt zonder proces, of heb ik iets gemist?
Het is niet gezegd dat mensen die 'geloven' in de officiele versie niet over de zaak nadenken of in ontwetendheid zitten. In dat opzicht is dit niet een belangrijke ontwikkeling. Ik zou echter het topic niet in TRU plaatsen als ik mod was. Ik zou het eerder een plek geven in SHO.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:44 schreef huupia34 het volgende:
[..]
dit bericht mocht niet in nws gepost worden omdat hij geen kenner was. ik vind deze ontwikkeling juist erg belangrijk.
als bekende mensen dit zeggen gaan er misschien meer burgers nadenken.
goede zaak dus GO CHARLY![]()
Van je laatste 200 posts heb ik er niet 1 gezien die er blijk van geeft dat jij 'openstaat' voor een andere visie. Persoonlijk boeit mij dit niet, desondanks kan er toch een discussie worden gevoerd. Maar daar gaat heel de discussie niet over, het gaat over de aanslagen van 11 september. Jammer dat mensen altijd moeten zeiken over iemands manier van discussieren, meestal gebeurd dat zodra ze de discussie zelf niet meer aankunnen. Of als de info ze eventjes te veel wordt. Dan gaan ze flippen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:44 schreef klez het volgende:
[..]
Je kan er beter eens over na denken of je uberhaupt wel mensen overhaalt naar je kamp als je maar voor een visie openstaat. Als ik niet openstond voor een andere visie zou ik geen tijd besteden aan dit topic.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:10 schreef UncleScorp het volgende:
Wat was Osama zijn motief eigenlijk ?
En heeft ie zijn bedoelingen nu eigenlijk bereikt ?
Hij laat de US zien dat hij ze kan aanpakken en dan ... niets meer ?
de meeste mensen weten niet eens wat een zaken rond 9/11 spelen. die hebben op tv gezien dat bush zei dat osama erachter zat, en zo is het dus ook(in hun ogen)quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:46 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Het is niet gezegd dat mensen die 'geloven' in de officiele versie niet over de zaak nadenken of in ontwetendheid zitten. In dat opzicht is dit niet een belangrijke ontwikkeling. Ik zou echter het topic niet in TRU plaatsen als ik mod was. Ik zou het eerder een plek geven in SHO.
Heb je gelijk in. Alleen zie je dat bij beide kampen. Eerder bijvoorbeeld postte je dat filmpje en vroeg je erbij dat als je goed kijkt wat er dan opvalt. Ik geef vervolgens aan dat ik niks raars zie en dan kap je het af door te reageren dat je er verder niet op in gaat en je het wel ziet of niet ziet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:48 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Van je laatste 200 posts heb ik er niet 1 gezien die er blijk van geeft dat jij 'openstaat' voor een andere visie. Persoonlijk boeit mij dit niet, desondanks kan er toch een discussie worden gevoerd. Maar daar gaat heel de discussie niet over, het gaat over de aanslagen van 11 september. Jammer dat mensen altijd moeten zeiken over iemands manier van discussieren, meestal gebeurd dat zodra ze de discussie zelf niet meer aankunnen. Of als de info ze eventjes te veel wordt. Dan gaan ze flippen.
Wanneer een harde klap op een explosie lijkt zou ik de klap ook omschrijven als een explosie. Maar dat betekent toch nog niet dat hetgeen wat de klap veroorzaakte per se een explosie was?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:56 schreef ABCXYZ het volgende:
[afbeelding] "Floor by floor it started popping out."
"It was if they had detonators and they planned to take down a building."
[afbeelding] "...and then all of a sudden it started like... it sounded like gunfire... you know, bang, bang, bang,and then all of a sudden three big explosions."
"Peter Tully, president of [Tully Construction], was, notably, the only person willing to speak openly with AFP about his work at the WTC site. ... “Think of the thousands of file cabinets, computers, and telephones in those towers—I never saw one—every thing was pulverized,” Tully said. “Everything that was above grade—above the 6th and 7th floor—disintegrated . . . it was like an explosion.” Tully Construction specializes in concrete. AFP asked Tully if he had ever seen concrete pulverized as it was at the WTC. “No—never,” he said."
Incl. video's: http://www.whatreallyhappened.com/wtc2_cutter.html
Voor deze: http://www.whatreallyhapp(...)ion_in_firehouse.wmv
Dat komt omdat veel posts dus niet voldoen aan simpele elementaire eisen die je mag stellen aan informatie. Bij de BBC weet je dat men die zorgvuldigheid in acht neemt; bij daanspeak weet je dat er selectief gequote wordt, delen van fotos niet getoond worden etc. Dat maakt het moeilijk om nog een eerlijke discussie te voeren. Vele voorbeelden van dit soort manipulatie vind je trouwens hier:quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:48 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Van je laatste 200 posts heb ik er niet 1 gezien die er blijk van geeft dat jij 'openstaat' voor een andere visie. Persoonlijk boeit mij dit niet, desondanks kan er toch een discussie worden gevoerd. Maar daar gaat heel de discussie niet over, het gaat over de aanslagen van 11 september. Jammer dat mensen altijd moeten zeiken over iemands manier van discussieren, meestal gebeurd dat zodra ze de discussie zelf niet meer aankunnen. Of als de info ze eventjes te veel wordt. Dan gaan ze flippen.
http://911research.wtc7.net/essays/st911/index.htmlquote:Selective presentation of evidence is a technique long used to promote the Pentagon no-jetliner theory, a tradition continued by the Resources page. In this cropped, enlarged, and enhanced version of a photograph matching one in the 9-11 Research archive, fire foam and cropping obscure the 96-foot-wide region of punctures to the facade on the first floor level. The caption reads:
For more photographs:
http://www.serendipity.li/wot/crash_site.htm
That page presents a set of photographs which appear to have been carefully selected to hide the debris field and first-floor damage readily apparent in other photographs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |