Das wel tof dat je daar zo van kan genietenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van.
Het is dat gevoel alsof de tijd stil staat, even lekker weg. Ik hoef nieteens per se ergens in, ik kan net zo goed gewoon door het park lopen en van de muziekjes en de geuren genieten. Zucht...
Eerst Mauro vanavond briefen voor een klusje en dan kan ik wel eens wat foto's schoppen werd wel weer eens tijd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar ben ik dan nog nooit geweest. Ik denk dat als ik een jaar niet naar Parijs zou gaan, ik het wel zou kunnen betalen.Maar ik heb het vriendje beloofd dat als ik ooit een grote commercial doe, ik van dat geld naar WDW ga.
Met hem, natuurlijk.
Enne, kom maar op met die pics!
Is dat die in Florida of in Calnifornia?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:09 schreef Toeps het volgende:
Walt Disney World.
quote:
Orlando Floridaquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is dat die in Florida of in Calnifornia?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
zeker weten... Vooral Epcot en Magic Kingdom tijdens Halloween
Van 18.00 tot en met 23.00 in het park mogen vertoeven met extra optocht en mega mooi vuurwerk in horror sfeer.
![]()
quote:
quote:
Bissie STUKquote:
neen, ik ben gewoon heel hoorquote:
nu wel..quote:
dat mag altijd natuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
nu wel..ze is meteen weg...
![]()
Of had ik toch meteen moeten roepen dat ze ene lekker mokkel ding is..![]()
![]()
Dat heet een schone jongedamequote:Op donderdag 23 maart 2006 17:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
nu wel..ze is meteen weg...
![]()
Of had ik toch meteen moeten roepen dat ze ene lekker mokkel ding is..![]()
![]()
Ja nu mag ik Lekker Ding zeggen... Dan doe ik dat ook.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Komt die schone jongedame trouwens nog naar de stoomtreintjesmeet?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja nu mag ik Lekker Ding zeggen... Dan doe ik dat ook.![]()
FBits je bent een Lekker Ding![]()
![]()
Je bent op weg naar een permban?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
![]()
*giechel*
![]()
![]()
[serieusmodus]
Ik moet dan even kijken hoe alles loopt, al denk ik dat ik gewoon kom, ik heb me geloof ik ook al opgegeven bij PdeHoog, kan alleen niet garanderen dat ik dan nog op fok zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |