ik snap het ook nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:18 schreef tha_dark het volgende:
De Kuip door ipv Anfield![]()
Wat is dit voor een toernooi?!
onder voorbehoud, net als de vorigequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:26 schreef Yeahinho het volgende:
Weet je zeker dat het zaterdag 16.00 wordt gesloten?
je mag wedstrijden overslaan ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef Gizmo112 het volgende:
6) Nou Camp (of mag ik hier een joker inzetten ?
Braga is uniek maar wat een gedrocht, mag je als speler fijn naar rotsen toe voetballenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef twi het volgende:
1) Estádio Municipal de Braga
2) Westfalenstadion
3) Estadio Santiago Bernabéu
4) Luigi Ferraris
5) Highbury
6) Nou Camp
7) Azteca Stadion
8) La Bombonera
Nog steeds vrij ongelofelijk dat zoveel mensen van die moderne toch redelijk nietszeggende stadions zoals die beide van Benfica en Porto verkiezen boven unieke stadions zoals die in Braga of La Bombonera. En jammer dat dit het eindstation zal zijn voor Luigi Ferraris, maar met een verlies tegen Wembley valt in elk geval te leven. In tegenstelling tot dat gedrocht van een Allianz Arena.
Ach, bij uitwedstrijden bij PSV moet je naar lampjes toe voetballen. Voetbal ik liever naar rotsen toequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Braga is uniek maar wat een gedrocht, mag je als speler fijn naar rotsen toe voetballen
De stadions van Benfica en Porto zijn wel modern, maar het zijn wel echte mooie grote voetbalstadions. De moderne gedrochten zijn van die Japanse en Koreaanse stadions, alhoewel daar ook wel enkele mooie tussen zitten...quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef twi het volgende:
...
Nog steeds vrij ongelofelijk dat zoveel mensen van die moderne toch redelijk nietszeggende stadions zoals die beide van Benfica en Porto verkiezen boven unieke stadions zoals die in Braga of La Bombonera. En jammer dat dit het eindstation zal zijn voor Luigi Ferraris, maar met een verlies tegen Wembley valt in elk geval te leven. In tegenstelling tot dat gedrocht van een Allianz Arena.
Jaaa preciesquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:06 schreef Nellid het volgende:
Op zich leuk, zo'n "competitie". Maar hoeveel van de mensen zijn ook daadwerkelijk in al die stadions geweest? Volgens mij niemand hier, hoe kan je dan een keuze maken? Op basis van die verschrikkelijk slechte foto's?
Ik bedoel, iedereen roept hier Wembley terwijl waarcshijnlijk 95% daar nooit is geweest en puur afgaan op de naam en historie, beetje jammer. Maar verder leuk hoor...
Vind ik ook. Alleen users die in al deze stadions zijn geweest mogen erop stemmen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:06 schreef Nellid het volgende:
Op zich leuk, zo'n "competitie". Maar hoeveel van de mensen zijn ook daadwerkelijk in al die stadions geweest? Volgens mij niemand hier, hoe kan je dan een keuze maken? Op basis van die verschrikkelijk slechte foto's?
Ik bedoel, iedereen roept hier Wembley terwijl waarcshijnlijk 95% daar nooit is geweest en puur afgaan op de naam en historie, beetje jammer. Maar verder leuk hoor...
Eens!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:16 schreef Eilanden het volgende:
Sorry, maar het meetellen van deelnemers die slechts op een stadion stemmen is belachelijk en daarmee maak je ook de personen belachelijk die zich bijvoorbeeld in de eerste of tweede ronde wel door al die stadions geworsteld hebben
Mee eens,heb toch 7 van de 16 stadions bezochtquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:30 schreef twi het volgende:
[..]
Vind ik ook. Alleen users die in al deze stadions zijn geweest mogen erop stemmen.
quote:1) Estádio Municipal de Braga
2) Westfalenstadion
3) Anoeta
4) Wembley
5) Highbury
6) De Kuip
7) Azteca Stadion
8) Estádio da Luz
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:47 schreef fanneke het volgende:
1) Estádio do Dragão
2) White Hart Lane ??????????????????????????????????????
3) Estadio Santiago Bernabéu
4) Wembley
5) Highbury![]()
6) Nou Camp
7) Hampden Park
8) Estádio da Luz
Ik ben in beide stadions geweest, Tong. En alhoewel er een kutclub speelt, is White Hart Lane een mooier stadion dan het Westfalenstadion. En dan gaat het om bouw, sfeer en ligging van het stadion.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |