Ik vind het heel erg jammer dat er geen groter plaatje daarvan is.quote:Op zondag 16 april 2006 10:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[afbeelding]
onderste gedeelte ofcourse
Hoe dat zo?quote:Op zondag 16 april 2006 19:33 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg jammer dat er geen groter plaatje daarvan is.
Ook de naam van Motoyama werd genoemd, een grootheid in de Formule Nippon. Rijdt daar al vele jaren met veel succes rond.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:43 schreef RJM het volgende:
[..]
Sakon Yamamoto natuurlijk!
Wie kent hem niet!
Heeft eens op een vrijdag in een Jordan mogen rijden. (Suzuka 2005)
Bronquote:Monaco aan de Maas heet nu Bavaria City Racing
Monaco aan de Maas gaat voortaan door het leven als Bavaria City Racing. Bierbrouwer Bavaria is namelijk de komende drie jaar hoofdsponsor van het Rotterdamse autosportevenement. Dat heeft de organisator Rotterdam Racing dinsdag bekendgemaakt. Voor de editie op zondag 20 augustus zijn het Williams-team en Christijan Albers reeds bevestigd.
Albers, die er vorig jaar ook bij was, onthulde vandaag de nieuwe naam tijdens een persconferentie. "Het was een fantastisch spektakel en ik ben er zeker weer bij deze zomer", zei de Midland-coureur. Het Williams-team, dat in 2005 aanwezig was met Ho-Pin Tung, neemt dit keer Nico Rosberg of Mark Webber mee naar Rotterdam. Met de steun van Bavaria hoopt de organisatie het evenement naar een hoger plan te kunnen tillen. Mogelijk zal Bavaria City Racing in de toekomst ook andere steden en landen aandoen.
Herman Vaanholt van Rotterdam Racing: "Met Bavaria aan boord kunnen we een grote stap vooruit zetten en onze ambities waarmaken. Het wordt weer een mooie show op 20 augustus hier in Rotterdam. Christijan is enthousiast vanaf het eerste uur en er natuurlijk weer bij. En we zijn erg blij dat we nu ook al de komst van het Williams-team bekendmaken. De naam Bavaria City Racing past perfect in de lijn van de Red Bull Air Race en de Volvo Ocean Race. Met de nieuwe naam kunnen we ook in andere steden actief worden en inhaken op de internationale interesse voor ons concept."
quote:
Het verbaast me eigenlijk dat ze nog geen eenmalige test of een kleine testrol als aanbieding heeft gehad in de formule 1.quote:
Danica Patrick denkt nog niet aan F1
Danica Patrick heeft persbureau Reuters laten weten nog niet naar de F1 te willen overstappen. De 24-jarige Amerikaanse voelt zich thuis in de IRL, waarin zij vorig jaar werd uitgeroepen tot 'rookie of the year', en wil graag in de Verenigde Staten blijven wonen. Patrick is de eerste vrouw die aan de leiding van de Indianapolis 500 reed. Uiteindelijk finishte zij die race als vierde.
Patrick zei: "Ik vind het heel vleiend dat mensen mij in verband brengen met de F1 en zeggen dat ik de potentie heb om in de F1 te kunnen racen. Maar op dit moment ben ik blij met waar ik nu ben. Ik vind het fijn om in de Verenigde Staten te wonen, in de buurt van mijn familie en vrienden. Ik geniet er nu van dat ik mensen in mijn buurt heb, die ik ook in mijn buurt wil hebben. Dat ik in een plaats woon, waar ik ook echt wil wonen. Ik weet echter niet wat er in de toekomst nog gaat brengen."
Danica Patrick rijdt dit seizoen voor Rahal Letterman Racing. In de eerste race van het IRL-seizoen in Homestead, Florida, kwam haar teamgenoot Paul Dana om het leven bij een verschrikkelijke crash. Patrick blikt terug: "Dat was een zeer droevige situatie. Het is echter wel de realiteit. Als coureur weet je dat zoiets kan gebeuren. Het is mijn werk om door te gaan en te blijven racen. We concentreren ons op het racen, maar tegelijkertijd vergeten we niet hoe waardevol het leven is."
Ze heeft WEL een aanbieding om te testen gehad (van toen nog BAR Honda), maar dat sloeg ze af. Volgens haar was het meer een PR stunt, omdat ze een vrouw is...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat ze nog geen eenmalige test of een kleine testrol als aanbieding heeft gehad in de formule 1.
Ze zou niet de eerste vrouw in de formule 1 zijn, maar als je kijkt hoe populair ze is en het feit dat ze het gaspedaal aardig weet te vinden en er goed uitziet, zou het behoorlijk wat reclame opleveren.
Ze rijdt in de IRL met een Honda motor achterin, dus mogelijkheden genoeg voor een eenmalige test lijkt me.
iddquote:Op woensdag 19 april 2006 15:07 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ze heeft WEL een aanbieding om te testen gehad (van toen nog BAR Honda), maar dat sloeg ze af. Volgens haar was het meer een PR stunt, omdat ze een vrouw is...
Zou daar niet zo zeker van zijn, de IRL rijdt ook op road coarses en daar deed ze het vorig jaar ook niet slecht totdat ze uit de baan werd gekegeld (door Briscoe dacht ik).quote:Op woensdag 19 april 2006 15:57 schreef Atreidez het volgende:
Danica kan alleen maar linkerbochten maken, die rijdt nog langzamer als Ide als ze in een F1 auto zit
Wat is er mis met een snelle vrouw in de formule 1?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:37 schreef rubbereend het volgende:
vrouwen in de F1, krijgen we straks zeker pitskaters
wat daar mis mee is staat erachterquote:Op donderdag 20 april 2006 09:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat is er mis met een snelle vrouw in de formule 1?
Lijkt me fantastisch om er een Danica Patrick achtig figuur bij te hebben! Ze moet natuurlijk wel sneller zijn als Ide.
Wat? Dat ze sneller is dan Ide?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat daar mis mee is staat erachter
nee staat er in mijn post achteraan, dat van die pitskatersquote:Op donderdag 20 april 2006 11:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat? Dat ze sneller is dan Ide?
Lijkt me niet zo'n probleem. Iedere huidige coureur in de Formule 1 is sneller dan Ide.
En daar zou je mee zitten omdat...?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee staat er in mijn post achteraan, dat van die pitskaters
Ben IRL St Petersburg 2006 aan t downloaden, das een roadcourse kwam ik achter .. Ben benieuwdquote:Op woensdag 19 april 2006 17:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zou daar niet zo zeker van zijn, de IRL rijdt ook op road coarses en daar deed ze het vorig jaar ook niet slecht totdat ze uit de baan werd gekegeld (door Briscoe dacht ik).
mannen met strakke leren broeken aan, ontbloot bovenlijfquote:Op donderdag 20 april 2006 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En daar zou je mee zitten omdat...?
Pitgirls sterven echt niet ineens uit hoor.![]()
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mannen met strakke leren broeken aan, ontbloot bovenlijf
ik lig er nu al wakker vanquote:
Waar is die te vinden?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:28 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ben IRL St Petersburg 2006 aan t downloaden, das een roadcourse kwam ik achter .. Ben benieuwd
net als met DTM voor susie stoddard en die dochter van jacky icxquote:Op donderdag 20 april 2006 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mannen met strakke leren broeken aan, ontbloot bovenlijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |