Jong genoeg om haar zoon... never mindquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:57 schreef Molluck het volgende:
Hoe oud is die jongen?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:40 schreef BobRooney het volgende:
Vanochtend op de radio. Ze zit ziek thuis. Volgens Evers heeft ze wat opgelopen bij de kliko![]()
Gisteren had Mental Theo van Slam FM haar opgebeld, dat wijf ging helemaal uit dr panquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:40 schreef BobRooney het volgende:
Vanochtend op de radio. Ze zit ziek thuis. Volgens Evers heeft ze wat opgelopen bij de kliko![]()
Even kijken of dat ergens is terug te vindenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gisteren had Mental Theo van Slam FM haar opgebeld, dat wijf ging helemaal uit dr pan
Ik hoop het, het was rond 6 uur, kwart over 6 op de radio en ik reed zowat de berm in van het lachenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Even kijken of dat ergens is terug te vinden
quote:De betrokken medewerkster heeft in de school geen pedagogische functie.
Zij is op dit moment met ziekteverlof thuis.
Jammer dat ik dat nou weer gemist hebquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gisteren had Mental Theo van Slam FM haar opgebeld, dat wijf ging helemaal uit dr pan
heeft iemand een opname?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:31 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat nou weer gemist heb![]()
Ja gek he?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan nog, dan moet je dat soort dingen maar op je slaapkamer doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zout op joh, zeg ik ergens dat ze daar geen recht toe had?![]()
En niet in 1 of andere pishoek achter een klikoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En dan nog, dan moet je dat soort dingen maar op je slaapkamer doen
Bok op joh, natuurlijk bedoelden we dat allebei.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zout op joh, zeg ik ergens dat ze daar geen recht toe had?![]()
Braaf zijn dan en niet trollen, anders zet ik um er weer op.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kun je m'n ban er ff afhalen? Dan kan ik ook meedoen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Braaf zijn dan en niet trollen, anders zet ik um er weer op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |