vorige deeltjesquote:Porsche 901 - 1963
Op de Internationale Automobieltentoonstelling in Frankfurt wordt in 1963 het type 901 als opvolger van de legendarische Porsche 356 aan het publiek gepresenteerd. Het nieuwe model moet sportief rijden mogelijk maken en tegelijkertijd gebruiksvriendelijk en comfortabel zijn.
Daarom is zijn vorm aėrodynamisch geoptimaliseerd, de wielbasis met 2.211 millimeter iets langer en het interieur groter dan dat van zijn voorganger. De nieuw ontwikkelde 6-cilinder boxermotor is nauw verwant aan de race-achtcilinder, die aan het begin van de jaren zestig werd ontwikkeld. De nieuwe constructie laat veel racemotorkenmerken zien en biedt daarmee voldoende potentieel voor verdere ontwikkeling en tuning in de komende jaren. Reeds toen werd bij Porsche het beste resultaat niet gezien als einddoel, maar als basis voor verdere ontwikkeling en perfectionering.
“Hier beleeft men het rijden in z’n mooiste vorm”, aldus de enthousiaste pers, die de 901 als een “meesterlijke worp” omschrijft.
Door een bezwaar van de Franse automobielfabrikant Peugeot, die voor de Franse markt de getalvolgorde met een nul in het midden heeft geregistreerd, wordt de 901 in 1964 omgedoopt tot 911 - de “Elfer” is geboren.
Uit 2 liter motorinhoud mobiliseert de eerste 911, die een McPherson vooras en schijfremmen aan alle vielen wielen heeft, 130 pk (bij 6.100 tpm) en bereikt daarmee een - voor de toenmalige tijd indrukwekkende - topsnelheid van 210 km/h.
net voor Unisys achter die borden langs de weg waar de bedrijfsnamen staan etc. Staat vaak zo'n flitsert.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar stonden ze?
* PeuRac moet morgen om 9u op schiphol zijn.
ik krijg dan van die dingen als:quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
moet je opeens keiserieus terug kijken, dan snappen ze er nix meer van
ja maar jij bent ook een chickquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik krijg dan van die dingen als:
je moet hier naakt zitten hoor
of dat je de vraag krijgt:" misschien is dit te beladen voor je, maar waarom die tattoo?"
ooh, daar kom ik toch nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
net voor Unisys achter die borden langs de weg waar de bedrijfsnamen staan etc. Staat vaak zo'n flitsert.![]()
wat hugo zegtquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik krijg dan van die dingen als:
je moet hier naakt zitten hoor
of dat je de vraag krijgt:" misschien is dit te beladen voor je, maar waarom die tattoo?"
al gedaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:06 schreef Hugster het volgende:
Muuk je mag wel even een gastslotje zetten op mijn playstation topic hoor
en dan achtervolgt worden van die 70+ mennekesquote:
Kan ik wel wat aan doen hoor .... waar is je sauna en welke dagen/tijden ga je?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
en dan achtervolgt worden van die 70+ mennekes
moet je maar wat lelijker wordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Brrrquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
True thatquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:10 schreef PeuRac het volgende:
sommigen hier wil je niet in de sauna zien
Huh?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:10 schreef Hugster het volgende:
Sjoem bedankt voor het mailen van je foto, weet ik eindelijk hoe je eruit ziet
uhuquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:10 schreef PeuRac het volgende:
Je moet naar boven rijden, neem een parkeerschijf mee. Als je beneden rijd waar de taxi's en bussen zijn dan zit je verkeerdquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, daar kom ik toch nietMoet alleen ff uitzoeken hoe ik bij vertrekhal 2 kom, maar kan me herinneren dat dat vrij simpel aan gegeven staat.
Die vent moet morgen weer opgehaald worden op een of ander veredeld grasveld net over de grensdaar mag je gewoon met de auto naast het vliegtuig komen
![]()
Nee? Wat is het emailadres van diegene die je iets verstuurd heeft dan?quote:
ja van die dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee? Wat is het emailadres van diegene die je iets verstuurd heeft dan?
De mijne is namelijk gewoon sjoemm@gmail.com
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:10 schreef PeuRac het volgende:
Bij die taxi's en bussen kan je niet (meer) komen, staan slagbomen voorquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je moet naar boven rijden, neem een parkeerschijf mee. Als je beneden rijd waar de taxi's en bussen zijn dan zit je verkeerd![]()
Gewoon "Departures" volgen![]()
erm neequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan ik wel wat aan doen hoor .... waar is je sauna en welke dagen/tijden ga je?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Dat kan nietDat is dan een grapje.
Ik heb ook wel eens vanuit bill@gates.com iets verstuurd.
met extreem veel alcohol dan welquote:
daar zorg ik dan voor, hebben we een deal?quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:18 schreef Hugster het volgende:
change of plans, zonnetje schijnt hier volop, even met een A4 cabrio cruisen maar
Moet ik vanavond maar wat extra door leren
En de tentamens zijn op 4 en 6 april, dus dat red ik nog wel
tis wle cruise weer maja, ben net goed bezig met 'school'quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:18 schreef Hugster het volgende:
change of plans, zonnetje schijnt hier volop, even met een A4 cabrio cruisen maar
was me toch iets te koud met het dak eruit.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:18 schreef Hugster het volgende:
ghihihih wat denk je zelfquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:17 schreef vlad het volgende:
[..]
daar zorg ik dan voor, hebben we een deal?![]()
![]()
Wat doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:19 schreef PeuRac het volgende:
vanavond zit ik bij Jan des Bouvrie zie ik net![]()
Mietjequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
was me toch iets te koud met het dak eruit.
Zeker toen ik die ijslaag op mn ramen zag
Een van mn clienten waarvoor ik vanavond moet chauffeuren gaat daar op bezoek.quote:
yes, we hebben een dealquote:
Zo warm is die verwarming nu ook weer niet heurquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mietjegewoon verwarming aan, ik heb t dakje ook al open gehad. En als ze nu eens stoppen met strooien gaat de Triumph weer z'n hokje uit
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:21 schreef vlad het volgende:
[..]
yes, we hebben een deal![]()
hoe laat en waar?![]()
Daar mag je geeneens op de bank zitten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een van mn clienten waarvoor ik vanavond moet chauffeuren gaat daar op bezoek.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:22 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens lekkere klote zooi gister avond, rij ik naar huis, kom ik bij Arnhem over de ijssel brug (A12) krijg ik een hele flats zoutoplossing over mn autodeden ze net het automatische sproeisysteem wat daar zit aan
![]()
![]()
Niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zo warm is die verwarming nu ook weer niet heur![]()
Vast wel, gisteren nog een kop koffie van 5 euro gedronkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:22 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Daar mag je geeneens op de bank zitten.
Online blauwtje, Vlad?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:21 schreef vlad het volgende:
[..]
yes, we hebben een deal![]()
hoe laat en waar?![]()
Zo grappig is dat niet, nu moet ik zodadelijk mn auto wassen, maar daar heb ik helemaal geen zin inquote:
kijk daar zit het verschil hequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet?zelfs de ruim 35jr oude Triumph kan het bij 5 graden boven nul nog aangenaam maken met de kap eraf. Moet je alleen wel een dikke sjaal en pet/muts op doen.
moet je daar ook niet rijden op dat tijdstipquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:22 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens lekkere klote zooi gister avond, rij ik naar huis, kom ik bij Arnhem over de ijssel brug (A12) krijg ik een hele flats zoutoplossing over mn autodeden ze net het automatische sproeisysteem wat daar zit aan
![]()
![]()
Dan laat je het doen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo grappig is dat niet, nu moet ik zodadelijk mn auto wassen, maar daar heb ik helemaal geen zin in
ik probeer altijd positief en het beste overal in te zienquote:
hold the afbestelling, dr is altijd wel een reden voor een feestje toch?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:31 schreef vlad het volgende:
[..]
ik probeer altijd positief en het beste overal in te zien![]()
maar goed, geen sauna begrijp ik wel![]()
* vlad 12 kratten vodka afbestelt![]()
Ik heb de mijne al minimaal 3 maanden niet gewassen, ik zie het nut er nog niet inquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:30 schreef PeuRac het volgende:
ik denk dat ik em inderdaad maar gewoon door de wasstraat jaag, ben er eigenlijk tegen, maar had em vorige week ook gewassen en binnen 2 dagen zat die van boven tot onder vol met modder![]()
ja wat is het nu?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
hold the afbestelling, dr is altijd wel een reden voor een feestje toch?
Ik zei het al eerder ... PTA SC #1000 zit er aan te komenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
hold the afbestelling, dr is altijd wel een reden voor een feestje toch?
Nog 99 delen. Dat is best veelquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder ... PTA SC #1000 zit er aan te komen
eensch, ook wiltquote:
en sauna?quote:
die zijn zooooo volquote:
wel feestje, geen saunaquote:
Ik ben niet into de sauna. Turks stoombadquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:34 schreef vlad het volgende:
[..]
en sauna?![]()
als het bij mukie niet werkt, misschien wel bij jou
Je kan proberen (maar niet aan te raden met klant achterin) om als je naar boven rijd bij Departures gelijk rechtdoor te rijden waar de slagbomen zijn en zeggen dat je chauffeur bent en gelijk weer weg gaat. Maar er bestaat een kans dat ie niet open doet en je daar dus achteruit moetquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij die taxi's en bussen kan je niet (meer) komen, staan slagbomen voor![]()
Ik zat net al op Map24 te kijken (die routeplanner blijft me verbazen) maar is heel makkelijk ja (normaal kom/ga ik alleen met de taxi oid van/naar schiphol)
ongeveer 50 deeltjes per maand dus PTA SC #1000 is met heerlijk weerquote:
Leuk leukquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ongeveer 50 deeltjes per maand dus PTA SC #1000 is met heerlijk weer
MEET!
Nu ik er zo over nadenk ... eerder eind aprilquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Leuk leuk
Zolang het maar niet tussen 1 en 8 mei is
zorg jij voor de locatie?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ongeveer 50 deeltjes per maand dus PTA SC #1000 is met heerlijk weer
MEET!
Eind april is goedquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk ... eerder eind april
Effe kijken wat mogelijk is ...quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:39 schreef vlad het volgende:
[..]
zorg jij voor de locatie?![]()
stuur ik wel een fles vodka of meer![]()
Ja precies, ik ga gewoon lekker beneden blijven, zet hem af en scheur weer naar huis.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je kan proberen (maar niet aan te raden met klant achterin) om als je naar boven rijd bij Departures gelijk rechtdoor te rijden waar de slagbomen zijn en zeggen dat je chauffeur bent en gelijk weer weg gaat. Maar er bestaat een kans dat ie niet open doet en je daar dus achteruit moet
Je ziet aan de bordjes in de palen bij welke vertrekhal je zit. Hartstikke simpel.![]()
nee je moet echt naar boven, beneden is Arrivals.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja precies, ik ga gewoon lekker beneden blijven, zet hem af en scheur weer naar huis.
Ik had altijd een hekel aan die grote vliegvelden, doe mij maar zo'n kleintje, je pleurt je auto neer, zegt tegen zo'n ventje wat je komt doen, laat ff je paspoort zien en haalt je client bij t vliegtuig op. Of als je een grote bek hebt zelfs met de auto het platform op
suffe zooi is dat ouwequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:43 schreef PeuRac het volgende:
Inderdaad, lijkt me ook wel weer leuk. Hoewel er natuurlijk altijd nog de Concours d'elegance Paleis Het Loo nog is eind komende zomer
Dan zitten we alweer op deeltje 1250quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:43 schreef PeuRac het volgende:
Inderdaad, lijkt me ook wel weer leuk. Hoewel er natuurlijk altijd nog de Concours d'elegance Paleis Het Loo nog is eind komende zomer
Ook een mooi rond getalquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan zitten we alweer op deeltje 1250
eeuh ja, ik bedoel dat ik niet bij de taxi's ga staan. Ik zie het morgen wel, hij komt er zelf een paar keer per week dus misschien wijst hij me ook wel een apart plek aan ofso.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee je moet echt naar boven, beneden is Arrivals.![]()
ouwe zooi is het, maar suf zeker nietquote:
doeg sjoemquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:45 schreef Sjoem het volgende:
Anyway, de helft is hier naar huis.
Ik heb het ook wel weer gezien. Doei
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:45 schreef Sjoem het volgende:
Anyway, de helft is hier naar huis.
Ik heb het ook wel weer gezien. Doei
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:52 schreef Googolplexian het volgende:
Wat mag 't gaan kosten? geen bakken met geld
Wanneer houden we 't (wanneer komt het voor iedereen uit)? datumpjes kiezen en dan pollen
Waar houden we het? centraal in nl
Wat gaan we doen (wie heeft connecties)? iets met autos
Welke tijden houden we aan? midweek![]()
ikke ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:48 schreef BoJo het volgende:
ik zie het wel zitten, 1000ste PTA SC Jubileum Meet.![]()
![]()
Wacht maar ff tot TF terug is, dan kan hij de website weer online pleurenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:01 schreef Googolplexian het volgende:
Is het al tijd om daar een topic voor te openen?
Voor polls enzo omtrent data etc, je weet tog, swa.
vriendin van me is dr kindje kwijtgeraakt, buitenbaarmoederlijke zwangerschap.quote:
goed ideequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wacht maar ff tot TF terug is, dan kan hij de website weer online pleuren
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
vriendin van me is dr kindje kwijtgeraakt, buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Gehele eileider is verwijderd, alsook het vruchtje met het kloppende hartje.![]()
Godver!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
Gehele eileider is verwijderd, alsook het vruchtje met het kloppende hartje.![]()
Die was wel oke jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:03 schreef jozef444 het volgende:
oh mag ik dan ook komenals member van pta meet 2
![]()
the chinese edition was dat
Dat is altijd slecht nieuwsquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zal uiteindelijk vast wel goedkomen, ik hoop alleen dat ze straks nog zwanger kan worden, ze willen zo graag een kind en zouden echt ideale ouders zijn. zuchtquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Godver!![]()
Wat kan ik zeggen behalve gecondoleerd en sterkte aan je vriendin en jezelf![]()
Kutnieuws idd ...
Die is inmiddels in gebruik door een vriend van mequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die was wel oke jaheb de kart tijden nog steeds ergens rondslingeren
![]()
heb jij het password van onze grote vriend eigelijk nog?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:10 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Die is inmiddels in gebruik door een vriend van me, maar ik kan m natuurlijk altijd terugconfisqueren als ik jouw goed begrijp
iets met een dreiging en flapperen oid ?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:10 schreef BoJo het volgende:
-max 50 eurie
-in een weekend
-midden NL
-slipcursus ofzo, iets auto/motor gerelateerd
-niet te vroeg, gezamelijk eten bij afloop is altijd lachen.
hij gaat iig op de lijst van mensen die naar de meet komenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]hoeft niet, maar altijd handig als back-up
die vriend van je? Of net zoals op meet 2quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:11 schreef jozef444 het volgende:
[..]
hij gaat iig op de lijst van mensen die naar de meet komen
Muuk ... sry als ik er verder niet op in ga ... neither the place nor the time and I wouldn't know what to say anyway. Sterkte iig.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zal uiteindelijk vast wel goedkomen, ik hoop alleen dat ze straks nog zwanger kan worden, ze willen zo graag een kind en zouden echt ideale ouders zijn. zucht
ben ff een peuk roken
net zoals meet 2quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die vriend van je? Of net zoals op meet 2![]()
z'n laatste post is van bijna een jaar geledenquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
z'n laatste post is van bijna een jaar geleden
Laatste postquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:18 schreef jozef444 het volgende:
[..]-> http://sport.fok.nl/f1/profiel/82054
he's still alive and lurking in the dark
![]()
die heb ik zelf nog geplaatst ookquote:
Dat dacht ik al jaquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat wordt de volgende?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:33 schreef vlad het volgende:
mijn slet is nog steeds ziek![]()
ben bang dat het terminaal gaat worden![]()
![]()
jammer van de mooie stoelhoezen![]()
ik hoop geen. wil proberen om de slet nog door de keuring te tillen. teveel andere plannen met m'n geldquote:
heb je de auto niet nodig voor je werk dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:36 schreef vlad het volgende:
[..]
ik hoop geen. wil proberen om de slet nog door de keuring te tillen. teveel andere plannen met m'n geldeerst huisje + inrichting, motorrijbewijs, motor, en voor vakantie sparen. geen budget vioor andere auto
![]()
pshquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:36 schreef vlad het volgende:
[..]
ik hoop geen. wil proberen om de slet nog door de keuring te tillen. teveel andere plannen met m'n geldeerst huisje + inrichting, motorrijbewijs, motor, en voor vakantie sparen. geen budget vioor andere auto
![]()
jawel, maar zolang het rijdt tijdt hetquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb je de auto niet nodig voor je werk dan?
quote:
Ik neem het mee achter de schermenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:48 schreef BoJo het volgende:
ik zie het wel zitten, 1000ste PTA SC Jubileum Meet.![]()
![]()
wanneer moet die voor de keuring?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:40 schreef vlad het volgende:
[..]
jawel, maar zolang het rijdt tijdt hetalleen de keuring wordt probleem verwacht ik
![]()
Waarvoor dat dan? Dat zou echt voor het eerst zijn dat de crew overlegt voor een meeting volgens mijquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik neem het mee achter de schermen
motor heeft prioriteit boven auto dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:41 schreef vlad het volgende:
[..]
klopt
is een kwestie van prioriteiten stellen![]()
begin juliquote:
Dan vergis je je daar goed in. Ik heb heel wat achter de schermen PTA meet dingen moeten lezen voor ik mn kleurtje kreegquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarvoor dat dan? Dat zou echt voor het eerst zijn dat de crew overlegt voor een meeting volgens mij
gewoon effe langs Piet de Lasser en flink veel tektiel eroverheenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef vlad het volgende:
[..]
begin juli
maar er zit een groot gat in de bodem (passagierskant, dus m'n vriendin kan altijd meelopenhet is geen dragend deel, dus dat is op zich het probleem niet, maar er zitten veel mankementen aan die makkelijk te verhelpen zijn, maar wel behoorlijk wat geld kost en weet niet of de auto het wel waard is
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
motor heeft prioriteit boven auto dus
oprotten naar de Motorclub, jij ... en heel snel. EX!
![]()
Laat ik het zo zeggen: die paar keer dat ik erbij betrokken ben geweest is er geen toestemming gevraagd aan de mods en hebben ze ook geen richtlijnen of oid afgegeven.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan vergis je je daar goed in. Ik heb heel wat achter de schermen PTA meet dingen moeten lezen voor ik mn kleurtje kreeg
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:36 schreef vlad het volgende:
[..]
ik hoop geen. wil proberen om de slet nog door de keuring te tillen. teveel andere plannen met m'n geldeerst huisje + inrichting, motorrijbewijs, motor en voor vakantie sparen. geen budget voor andere auto
![]()
Toestemming vragen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: die paar keer dat ik erbij betrokken ben geweest is er geen toestemming gevraagd aan de mods en hebben ze ook geen richtlijnen of oid afgegeven.
maar ik wil graag een motorrijbewijs en dan koop ik samen met m'n pa een motorquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]huisje, inrichting .. okay, kan ik inkomen. Daarna hoort toch wel sparen voor auto te komen en vakantie ... kun je de rest schrappen. Dat wordt een mooie vakantie een een leuke tweedehands auto
Ahquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:54 schreef vlad het volgende:
[..]
maar ik wil graag een motorrijbewijs en dan koop ik samen met m'n pa een motor![]()
en ben behoorlijk wat geld nodig voor vakantie volgend jaar![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ahmeeliften met de midlife crisis van je Pa
Je kunt toch ook achterop?
jozefquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef jozef444 het volgende:
Oi niks tegen mensen die zo slim zijn om ook te gaan willen motorrijden ja![]()
zo haai vladje![]()
tis maar goed dat ze niet doorhebben wat ze missen door niet op een grote brommer te rijdenquote:
is een leuke hobby iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:03 schreef jozef444 het volgende:
[..]
tis maar goed dat ze niet doorhebben wat ze missen door niet op een grote brommer te rijden
is geen probleem hoor, want ik zou het ook niet wetenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Muuk ... sry als ik er verder niet op in ga ... neither the place nor the time and I wouldn't know what to say anyway. Sterkte iig.
thx lieffiequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
sterkte Mukie.
nope, dat moetquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarvoor dat dan? Dat zou echt voor het eerst zijn dat de crew overlegt voor een meeting volgens mij
lol dat zei ik gisteren nogquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef PeuRac het volgende:
Laten we lekker link gaan doen!
Let's get dangerous
He balen voor je vriendin Muuk.quote:
dan houden we een illigale pta street-meetquote:
Doe ik ook mee dit keerquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:09 schreef vlad het volgende:
[..]
dan houden we een illigale pta street-meet![]()
komt er toch een spannend randje aanblauwe modjes die ons gaan opsporen enzo
![]()
![]()
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:09 schreef riceboy het volgende:
[..]
He balen voor je vriendin Muuk.
Je zal't wel niet doen, maar wens d'r sterkte.
Hopen dat ze nog kids kan krijgen en dat het dan maar wel mag lukken
ik ben geen pta-modquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:09 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
We all doquote:
ja wtf is dat voor onzinquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:09 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar jij wil dan de sauna weer niet in, en met alexxxxx zie ik dat dan weer niet zo zittenquote:
Vork inslikken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:14 schreef vlad het volgende:
[..]
maar jij wil dan de sauna weer niet in, en met alexxxxx zie ik dat dan weer niet zo zitten![]()
Ik dacht zelf aan:quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
En als ze er iets over te melden hebben, wat is dat dan wel niet
Je moetquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, misschien kom ik ook wel. Als dat mag!
De vorige keer had ik ook niet gezegd dat ik kwamquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moetde vorige keer kwam je ook al niet opdagen
Niemand had gezegd dat je weg mocht blijvenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De vorige keer had ik ook niet gezegd dat ik kwam!
Niemand had gezegd dat ik moest komenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niemand had gezegd dat je weg mocht blijven
die was uitverkochtquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:13 schreef riceboy het volgende:
[..]
We all do
Heb je je gewilde spoiler al gekocht (ben een poosje weg geweest een tijdje)
quote:
.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niemand had gezegd dat ik moest komen! Ofzo!
Ohquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
.
kijk, en dat klopt nu natuurlijk weer eens nietSterker nog, er werd zelfs aangeboden om je op te halen
zon mooi jong meisje stapt natuurlijk niet zomaar bij een vreemde man in de auto he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
.
kijk, en dat klopt nu natuurlijk weer eens nietSterker nog, er werd zelfs aangeboden om je op te halen
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zon mooi jong meisje stapt natuurlijk niet zomaar bij een vreemde man in de auto he?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niemand had gezegd dat je weg mocht blijven
Als we de meet lang genoeg uit stellen ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Dit jaar rij ik gewoon zelf hoor.
Laten we de meet dan gewoon in Estland houdenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als we de meet lang genoeg uit stellen ik ookIk ga misschien een Lada Niva in Estland kopen
een meet in Estland?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Laten we de meet dan gewoon in Estland houden!
topquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:41 schreef jozef444 het volgende:
Woei, men motor is gemaaktstrakjes ophalen
te koudquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:46 schreef PeuRac het volgende:
estland, dat is me veel te koudals je nu spanje/italie oid zegt, dat is wat anders
We kunnen een meeting bij Bojo in montenegro houden, alleen is t appartement niet zo groot
dat maakt niet uit zolang er genoeg pk's en drank isquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:46 schreef PeuRac het volgende:
estland, dat is me veel te koudals je nu spanje/italie oid zegt, dat is wat anders
We kunnen een meeting bij Bojo in montenegro houden, alleen is t appartement niet zo groot
heb niet ervaren dat er te weinig drank is in estlandquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat maakt niet uit zolang er genoeg pk's en drank is![]()
Nou bedanktquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:45 schreef PeuRac het volgende:
En ijsmeis, dan toch wel met een fatsoenlijke auto en geen koekblik he
Ja man, kou is niet leuk, dan kan je niet vol gas door de bergen doen alsof je een rally coureur bent terwijl je ondertussen geniet door je open raam van het mooie uitlaat geluidquote:
tuurlijk, gewoon dikke jas aanquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja man, kou is niet leuk, dan kan je niet vol gas door de bergen doen alsof je een rally coureur bent terwijl je ondertussen geniet door je open raam van het mooie uitlaat geluid
Dacht al wel dat t de accu zou zijn, maarja accu deruit en door laten meten -> viel zo niks aan te zienquote:
dat zie ik idd niet zitten, denk dat er helaas alleen plaats is voor Mukie, Sjoem, Ijsmeis en ik. Derest kan wel bij mijn peet oom terrechtquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:46 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat zie ik idd niet zitten, denk dat er helaas alleen plaats is voor Mukie, Sjoem, Ijsmeis en ik. Derest kan wel bij mijn peet oom terrecht![]()
hou op man, nu heb ik daar vet zin in.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja man, kou is niet leuk, dan kan je niet vol gas door de bergen doen alsof je een rally coureur bent terwijl je ondertussen geniet door je open raam van het mooie uitlaat geluid
In de ardennen kan dat best goedkoop.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:50 schreef Fugie het volgende:
een pta sc villa huren ja, zal een succes worden
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In de ardennen kan dat best goedkoop.
Met een flink zwembad erbij enzo.
Hubba hubba!
dealquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat zie ik idd niet zitten, denk dat er helaas alleen plaats is voor Mukie, Sjoem, Ijsmeis en ik. Derest kan wel bij mijn peet oom terrecht![]()
dat doe ik al jaarlijks voor 100 euro ppquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In de ardennen kan dat best goedkoop.
Met een flink zwembad erbij enzo.
Hubba hubba!
Als Tim mee zou gaan kan ik dat heel goedkoop regelen. Maar ik wil hem eigenlijk niet meehebbenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]strak plan ... Desnoods een 4 persoons Center Parks bungalow met gans PTA uitwonen
Wees blij, jij kan dat deze zomer gaan doen, en je hebt nog een auto die daar lekker klinkt/rijdt ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
hou op man, nu heb ik daar vet zin in.
130 bedoel ik, die 30 euro borg krijg je toch nooit terugquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat doe ik al jaarlijks voor 100 euro pp
Whehehe jawel, joh!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als Tim mee zou gaan kan ik dat heel goedkoop regelen. Maar ik wil hem eigenlijk niet meehebben!
quote:
Ben ik nog niet geweest, dus dat kan ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:48 schreef vlad het volgende:
[..]
heb niet ervaren dat er te weinig drank is in estland![]()
begint binnekort weerquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Whehehe jawel, joh!
PTA Temptation Island?
genoeg zon hier momenteelquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ben ik nog niet geweest, dus dat kan ook
Maar nu heb ik liever even de zon
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Whehehe jawel, joh!
PTA Temptation Island?
ik ook nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als Tim mee zou gaan kan ik dat heel goedkoop regelen. Maar ik wil hem eigenlijk niet meehebben!
Jaaaa, alleen jammer dat het altijd op zo'n shit tijdstip komt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
begint binnekort weer
en nog fouter dan de vorige paar seizoenen
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tshhen waarom dan wel niet? Hč? hč?
!
dat meen je nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik denk trouwens dat ik in Diemen naar school ga ipv naar Utrechteen collega van me doet nu IBMS en die heeft eerst 2jr in utrecht en daarna 2jr in Diemen gedaan. Hij loopt echt te schelden op de HU en vind Inholland veel fijner.
En wie heeft hier de duurste autoquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:57 schreef Fugie het volgende:
pta temptation island gaat dan natuurlijk over dure autos niet over vrouwen
Wees gerust, ik kom niet in A'dam wonen en als ik een keer laat ben, ook niet eten, dan eet ik liever niet als een voedselvergiftiging oplopenquote:
ja maar niemand is daarin geinterreseerdquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wie heeft hier de duurste auto?
Als ik met de crx kom is ie vast het duurst*proest*
!
geen idee welk tijdstip je bedoeld, het wordt immers herhaaldquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaaaa, alleen jammer dat het altijd op zo'n shit tijdstip komt.
Dat maakt niet uitquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja maar niemand is daarin geinterreseerd
niet dure vrouwen in auto's?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:57 schreef Fugie het volgende:
pta temptation island gaat dan natuurlijk over dure autos niet over vrouwen
In verhouding tot de werkelijke waarde?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wie heeft hier de duurste auto?
Als ik met de crx kom is ie vast het duurst*proest*
!
Komt de herhaling ook niet op een stom tijdstip danquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
geen idee welk tijdstip je bedoeld, het wordt immers herhaald
Dat weten we nog nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In verhouding tot de werkelijke waarde?
22.30 dacht ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Komt de herhaling ook niet op een stom tijdstip dan?
Eerst kwam het altijd rond een uur of 19:00.
goed druitgelultquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
irrelevant of er vrouwen bij zitten, maar geen verkeerde bijkomstigheid
dat ben je zelf schuldquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doordeweeks?
Dan lig ik vaak nét te slapen.
er zit wel een trein station in de buurt van die school. Ik weet alleen weinig verder van het OVquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:01 schreef PeuRac het volgende:
Bo, jij weet dat wel, vanaf Utrecht met de trein naar Diemen, is dat een beetje te doen denk je? (elke dag!)
ik volg de helft van de SC's niet meerquote:
Doei Beaujeaux!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
er zit wel een trein station in de buurt van die school. Ik weet alleen weinig verder van het OV![]()
nah ik ben richting huis![]()
Hallo.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:05 schreef Hugster het volgende:
hoi
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hallo.
Ben jij toevallig degene die alle Mac's heeft gestolen, bij mij op school?
Zo ja, morgen staan er weer nieuwe.
Ja, dat is waar. We hebben nu wel 4 dagen niks kunnen doen. En er stond werkelijk veel rotzooi op de macs. Ik hoop dat de leerlingen er nu een beetje fatsoenlijk mee omgaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:13 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
dat betuigt van een goede smaak
Prima dat er weer nieuwe komenVeel sneller, en het is toch allemaal verzekeringswerk
![]()
ik wel dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik volg de helft van de SC's niet meer
Wie is Katie dan?quote:
aah kijk, dan snap ik t weer.quote:
Nee eerst de HvA op Amsterdam Amstel, en nu HvA in Almere Centrum.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:14 schreef PeuRac het volgende:
hey Hugo, zat jij ook in Diemen bij Inholland of bij de HvA ??
Zal hun gedrag gaan veranderen dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. We hebben nu wel 4 dagen niks kunnen doen. En er stond werkelijk veel rotzooi op de macs. Ik hoop dat de leerlingen er nu een beetje fatsoenlijk mee omgaan.
Oke, jammer. Wil nl van mensen horen hoe hun ervaringen zijn met InHolland, ik hoor nl van steeds meer mensen dat het niet echt wat is, die HU.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee eerst de HvA op Amsterdam Amstel, en nu HvA in Almere Centrum.
1+1 = sjoemquote:
InHolland is ook niet al te tof geregeld hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, jammer. Wil nl van mensen horen hoe hun ervaringen zijn met InHolland, ik hoor nl van steeds meer mensen dat het niet echt wat is, die HU.
Geen idee. Ik hoop het. Er stonden een stuk of 10 Power Macs en een stuk of 15 iMacsquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zal hun gedrag gaan veranderen dan?Wat stonden er voor machines? En wat komt er nu?
sprak gisteren iemand die HU en InHolland had gezien (eerst 2jr HU en toen van ellende naar Diemen gegaan) en die vond InHolland in vergelijking tot de HU geweldig.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
InHolland is ook niet al te tof geregeld hoor
Ik hoor anders alleen maar negatieve dingen over InHolland eigenlijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
sprak gisteren iemand die HU en InHolland had gezien (eerst 2jr HU en toen van ellende naar Diemen gegaan) en die vond InHolland in vergelijking tot de HU geweldig.
Ophoeren uit FBquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:30 schreef hermandeperman het volgende:
Jullie posten echt teveel tegenwoordig
Oja, goedemiddag
Mooi mooiquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoop het. Er stonden een stuk of 10 Power Macs en een stuk of 15 iMacs.
En ik heb geen idee wat er nu komt. Misschien wel hetzelfde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |