abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36297775
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:58 schreef JumperJack het volgende:

[..]

muziek in battlefield??? iets geheel onbekends voor mij maar nu ga ik toch niet meer van BF2 vandaan...
Jaja, muziek in Battlefield Als je in een voertuig zat; vliegtuigen, tanks, zelfs scootertjes kon je de radio aanzetten. Dan kon je kiezen uit een liedje of 10-15, allemaal van die muziek uit die tijd. Echt heel jammer dat ze dat bij BF2 weg hebben gedaan...
Maar BF:V is nu niet meer goed te spelen nu ik BF2 gewend ben, heb het nog wel eens geprobeerd maar het speelt toch heel anders Ben dus al vrij snel weer overgestapt
pi_36297809
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:01 schreef RudyCarell het volgende:
je kunt toch zo gauw je thuis komt inloggen op de server, en tijdens het eten etc. gewoon idle zijn?
En hoe gaat dat dan als er een nieuwe map is geladen? Dan moet je toch eerst op "Join Game" duwen? Of telt hij je dan wel gewoon als in de server?
pi_36297901
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:04 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

En hoe gaat dat dan als er een nieuwe map is geladen? Dan moet je toch eerst op "Join Game" duwen? Of telt hij je dan wel gewoon als in de server?
ja is dat zo???

ander kun je nog altijd instellen dat je "automatisch klaar" bent... maar wordt je dan niet van de server gekicked door afwezigheid. dat had ik vroegen nml. ging ik ff wat eten, kwam ik een kwartier later terug en kreeg de message dat ik van de server was gekicked omdat ik teveel teamkills had gepleegd en toen ik bij mijn punten keek had ik -28

en dan nog iets. ik ben niet de enige hier die op de pc moet rudy
pi_36298180
ik zal als ik thusiben de pc aanzetten en in de server gaan zitten. en wij kicken volgens mij geen idlers.
en als je auto ready aan heb dan springt hij na 1 minuut automatisch het spel in.
pi_36298272
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:03 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Jaja, muziek in Battlefield Als je in een voertuig zat; vliegtuigen, tanks, zelfs scootertjes kon je de radio aanzetten. Dan kon je kiezen uit een liedje of 10-15, allemaal van die muziek uit die tijd. Echt heel jammer dat ze dat bij BF2 weg hebben gedaan...
omdat er nog geen muziek is voor 2007?
pi_36298284
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:07 schreef JumperJack het volgende:

[..]

ja is dat zo???

ander kun je nog altijd instellen dat je "automatisch klaar" bent... maar wordt je dan niet van de server gekicked door afwezigheid. dat had ik vroegen nml. ging ik ff wat eten, kwam ik een kwartier later terug en kreeg de message dat ik van de server was gekicked omdat ik teveel teamkills had gepleegd en toen ik bij mijn punten keek had ik -28

en dan nog iets. ik ben niet de enige hier die op de pc moet rudy
het was ook geen reply, maar een message algemeen anders had ik wel gequote
pi_36298352
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:01 schreef RudyCarell het volgende:
je kunt toch zo gauw je thuis komt inloggen op de server, en tijdens het eten etc. gewoon idle zijn?
Het probleem is dan dat als iemand denkt, He de BoF server, daar zijn een aantal potentiele slachtoffers! joinen, heeft ie eindelijk de map geladen loopt er 2 man (m/v) omdat de rest idle zit te sch ehhhh eten.
Als ik dat 2 keer heb op een server kom ik er niet meer terug
pi_36298519
chiel wat is dan je idee om de server vol te krijgen?
pi_36298583
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:20 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

het was ook geen reply, maar een message algemeen anders had ik wel gequote
owkee sorry
pi_36298620
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:22 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Het probleem is dan dat als iemand denkt, He de BoF server, daar zijn een aantal potentiele slachtoffers! joinen, heeft ie eindelijk de map geladen loopt er 2 man (m/v) omdat de rest idle zit te sch ehhhh eten.
Als ik dat 2 keer heb op een server kom ik er niet meer terug
Het voordeel is dat het spel wel is begonnen en er wellicht sneller mensen joinen.
BF2: Diamond3d
pi_36298626
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef staticdata het volgende:
mm. ja... want als er geen idle players op zouden zijn krijgen we hem echt nooit vol... had dat trouwens laatst met rudy... hij was de enige op de server, toen kwam ik erbij. is tie nergens te vinden. toen er een half uur later nog steeds 2 waren ben ik maar weggegaan... toch die idle players is volgens mij wel een goed idee...
pi_36299076
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:31 schreef JumperJack het volgende:

[..]

mm. ja... want als er geen idle players op zouden zijn krijgen we hem echt nooit vol... had dat trouwens laatst met rudy... hij was de enige op de server, toen kwam ik erbij. is tie nergens te vinden. toen er een half uur later nog steeds 2 waren ben ik maar weggegaan... toch die idle players is volgens mij wel een goed idee...
ik zag je wel lopen, ik lag op een tank in karkand, toen ik je zag disconnecte je...
het is inderdaad wel waar dat idle zijn niet ideaal is, maar als er geen chopper is verveel ik me de tiefus op de city maps... gistern wel met Domo enkel geknived voordat de level, begon... alleen toen die begon was het feest na 1 minuut al weer afgelopen... werd die gast gekickt wegens te hoge ping...
pi_36299215
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:45 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

ik zag je wel lopen, ik lag op een tank in karkand, toen ik je zag disconnecte je...
het is inderdaad wel waar dat idle zijn niet ideaal is, maar als er geen chopper is verveel ik me de tiefus op de city maps... gistern wel met Domo enkel geknived voordat de level, begon... alleen toen die begon was het feest na 1 minuut al weer afgelopen... werd die gast gekickt wegens te hoge ping...
lol. had nml alle tanks bekeken, en toen ik zag dat ze er allemaal nog stonden ben ik weggegaan

kan trouwens nu wel goed bommenwerpen...

zet me in een plane als PLA in wake, laat de amerikanen nog niets hebben veroverd... dan ben ik oppermachtig met de bomber
pi_36299475
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef staticdata het volgende:
Ik beweer niet een beter idee te hebben maar ik denk niet dat als het spel begint en er is niemand om af te knallen dat het bevorderlijk werkt voor de populatie.
Af en toe een half uurtje tijd vullen vind ik niet zo erg maar niet idle, beetje kniven oid tegen elkaar tot het spel begint is wel eens leuk ook.
btw op de oude server stond het soms wel eens 10 min in beeld dat iemand zijn ping te hoog was voordat ie daadwerkelijk gekikt werd en gister was ie inderdaad na 1 a 2 min eraf
pi_36299744
We gaan gewoon verschillende dingen proberen
pi_36300513
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:57 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Ik beweer niet een beter idee te hebben maar ik denk niet dat als het spel begint en er is niemand om af te knallen dat het bevorderlijk werkt voor de populatie.
Af en toe een half uurtje tijd vullen vind ik niet zo erg maar niet idle, beetje kniven oid tegen elkaar tot het spel begint is wel eens leuk ook.
btw op de oude server stond het soms wel eens 10 min in beeld dat iemand zijn ping te hoog was voordat ie daadwerkelijk gekikt werd en gister was ie inderdaad na 1 a 2 min eraf
heeft met de instelling te maken voor kicken, deze moet niet via Punkbuster, dan werkt het wel
pi_36300736
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:28 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

heeft met de instelling te maken voor kicken, deze moet niet via Punkbuster, dan werkt het wel
Was gisteren wel klote rudy, zou je net lekker af gaan knallen!
pi_36300770
zodra er een videokaart is (binnen één weer waarschijnlijk) voor een andere pc hier in huis, kan ik die gebruiken om de server te vullen, wanneer deze ongebruikt staat... daarvoor maak ik dan wel een 2e account aan, zodat ik op mn gamepc ergens anders ranked kan knallen

dit wou ik gewoon ff melden!!!
pi_36300776
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:34 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Was gisteren wel klote rudy, zou je net lekker af gaan knallen!
Iedereen was ook weer snel weg ineens...
pi_36300778
Kan die automatisch highping-kick er niet af totdat de server echt goed gevuld zit??? Of desnoods helemaal uitzetten zodat admins de high-pingers kicken (genoeg admins) Zie vaak zat dat er iemand automatisch word gekickt als het spel nog niet begonnen is... ideetje?
pi_36300810
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kan die automatisch highping-kick er niet af totdat de server echt goed gevuld zit??? Of desnoods helemaal uitzetten zodat admins de high-pingers kicken (genoeg admins) Zie vaak zat dat er iemand automatisch word gekickt als het spel nog niet begonnen is... ideetje?
of de ping grens hoger leggen
pi_36300928
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:36 schreef JumperJack het volgende:

[..]

of de ping grens hoger leggen
Is ook een idee ja! Als het goed is (ALS) mag de server niet gelijk laggie worden met een aantal high-pingers. En dan praten ik over mensen met een ping van 150 - 200.
pi_36300952
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:35 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Iedereen was ook weer snel weg ineens...
Ja, 5 min later waren er nog maar 3
pi_36301005
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:39 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Is ook een idee ja! Als het goed is (ALS) mag de server niet gelijk laggie worden met een aantal high-pingers. En dan praten ik over mensen met een ping van 150 - 200.
Ik speel soms een prima potje op een 64p server met een ping van rond de 150, waarom geeft dat dan problemen op de server??
pi_36301403
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:40 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Ik speel soms een prima potje op een 64p server met een ping van rond de 150, waarom geeft dat dan problemen op de server??
inderdaad. ik neem aan dat (bijna) iedereen PE wel kent, en daar speel je toch ook met een gemiddelde ping van 200. ik heb soms zelfs uitschieters van 250, en vele anderen ook. en is het op PE laggy???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')