Jaja, muziek in Battlefieldquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:58 schreef JumperJack het volgende:
[..]
muziek in battlefield??? iets geheel onbekends voor mijmaar nu ga ik toch niet meer van BF2 vandaan...
![]()
En hoe gaat dat dan als er een nieuwe map is geladen? Dan moet je toch eerst op "Join Game" duwen? Of telt hij je dan wel gewoon als in de server?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:01 schreef RudyCarell het volgende:
je kunt toch zo gauw je thuis komt inloggen op de server, en tijdens het eten etc. gewoon idle zijn?
ja is dat zo???quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:04 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
En hoe gaat dat dan als er een nieuwe map is geladen? Dan moet je toch eerst op "Join Game" duwen? Of telt hij je dan wel gewoon als in de server?
omdat er nog geen muziek is voor 2007?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:03 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Jaja, muziek in BattlefieldAls je in een voertuig zat; vliegtuigen, tanks, zelfs scootertjes
kon je de radio aanzetten. Dan kon je kiezen uit een liedje of 10-15, allemaal van die muziek uit die tijd. Echt heel jammer dat ze dat bij BF2 weg hebben gedaan...
![]()
het was ook geen reply, maar een message algemeenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:07 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ja is dat zo???
ander kun je nog altijd instellen dat je "automatisch klaar" bent... maar wordt je dan niet van de server gekicked door afwezigheid. dat had ik vroegen nml. ging ik ff wat eten, kwam ik een kwartier later terug en kreeg de message dat ik van de server was gekicked omdat ik teveel teamkills had gepleegd en toen ik bij mijn punten keek had ik -28![]()
en dan nog iets. ik ben niet de enige hier die op de pc moet rudy![]()
Het probleem is dan dat als iemand denkt, He de BoF server, daar zijn een aantal potentiele slachtoffers! joinen, heeft ie eindelijk de map geladen loopt er 2 man (m/v) omdat de rest idle zit te sch ehhhh eten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:01 schreef RudyCarell het volgende:
je kunt toch zo gauw je thuis komt inloggen op de server, en tijdens het eten etc. gewoon idle zijn?
owkeequote:Op donderdag 23 maart 2006 15:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
het was ook geen reply, maar een message algemeenanders had ik wel gequote
Het voordeel is dat het spel wel is begonnen en er wellicht sneller mensen joinen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:22 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Het probleem is dan dat als iemand denkt, He de BoF server, daar zijn een aantal potentiele slachtoffers! joinen, heeft ie eindelijk de map geladen loopt er 2 man (m/v) omdat de rest idle zit te sch ehhhh eten.![]()
![]()
Als ik dat 2 keer heb op een server kom ik er niet meer terug
mm. ja... want als er geen idle players op zouden zijn krijgen we hem echt nooit vol... had dat trouwens laatst met rudy... hij was de enige op de server, toen kwam ik erbij. is tie nergens te vinden. toen er een half uur later nog steeds 2 waren ben ik maar weggegaan... toch die idle players is volgens mij wel een goed idee...quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef staticdata het volgende:
chiel wat is dan je idee om de server vol te krijgen?
ik zag je wel lopen, ik lag op een tank in karkand, toen ik je zag disconnecte je...quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:31 schreef JumperJack het volgende:
[..]
mm. ja... want als er geen idle players op zouden zijn krijgen we hem echt nooit vol... had dat trouwens laatst met rudy... hij was de enige op de server, toen kwam ik erbij. is tie nergens te vinden. toen er een half uur later nog steeds 2 waren ben ik maar weggegaan... toch die idle players is volgens mij wel een goed idee...![]()
lol. had nml alle tanks bekeken, en toen ik zag dat ze er allemaal nog stonden ben ik weggegaanquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik zag je wel lopen, ik lag op een tank in karkand, toen ik je zag disconnecte je...
het is inderdaad wel waar dat idle zijn niet ideaal is, maar als er geen chopper is verveel ik me de tiefus op de city maps... gistern wel met Domo enkel geknived voordat de level, begon... alleen toen die begon was het feest na 1 minuut al weer afgelopen... werd die gast gekickt wegens te hoge ping...![]()
Ik beweer niet een beter idee te hebben maar ik denk niet dat als het spel begint en er is niemand om af te knallen dat het bevorderlijk werkt voor de populatie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef staticdata het volgende:
chiel wat is dan je idee om de server vol te krijgen?
heeft met de instelling te maken voor kicken, deze moet niet via Punkbuster, dan werkt het welquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:57 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik beweer niet een beter idee te hebben maar ik denk niet dat als het spel begint en er is niemand om af te knallen dat het bevorderlijk werkt voor de populatie.
Af en toe een half uurtje tijd vullen vind ik niet zo erg maar niet idle, beetje kniven oid tegen elkaar tot het spel begint is wel eens leuk ook.
btw op de oude server stond het soms wel eens 10 min in beeld dat iemand zijn ping te hoog was voordat ie daadwerkelijk gekikt werd en gister was ie inderdaad na 1 a 2 min eraf![]()
Was gisteren wel klote rudy, zou je net lekker af gaan knallen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
heeft met de instelling te maken voor kicken, deze moet niet via Punkbuster, dan werkt het wel
Iedereen was ook weer snel weg ineens...quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:34 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Was gisteren wel klote rudy, zou je net lekker af gaan knallen!
of de ping grens hoger leggenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kan die automatisch highping-kick er niet af totdat de server echt goed gevuld zit??? Of desnoods helemaal uitzetten zodat admins de high-pingers kicken (genoeg admins) Zie vaak zat dat er iemand automatisch word gekickt als het spel nog niet begonnen is... ideetje?
Is ook een idee ja! Als het goed is (ALS) mag de server niet gelijk laggie worden met een aantal high-pingers. En dan praten ik over mensen met een ping van 150 - 200.quote:
Ja, 5 min later waren er nog maar 3quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Iedereen was ook weer snel weg ineens...
Ik speel soms een prima potje op een 64p server met een ping van rond de 150, waarom geeft dat dan problemen op de server??quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Is ook een idee ja! Als het goed is (ALS) mag de server niet gelijk laggie worden met een aantal high-pingers. En dan praten ik over mensen met een ping van 150 - 200.
inderdaad. ik neem aan dat (bijna) iedereen PE wel kent, en daar speel je toch ook met een gemiddelde ping van 200. ik heb soms zelfs uitschieters van 250, en vele anderen ook. en is het op PE laggy???quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:40 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik speel soms een prima potje op een 64p server met een ping van rond de 150, waarom geeft dat dan problemen op de server??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |