gaat het ook... maar om even terug te komen op Postman, ik ben er vanavond wel... maar ik ben bang dat ik weer van 20.30 tot 22.30 zit te niksen op de server...quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:18 schreef staticdata het volgende:
dan ben ik toch de gene die teruggefloten moet worden aangezien ik begonnen ben.
maar het leek me wel iets wat de hele clan aangaat.
Team 2R ga ik dus niet meer heen denk ik. want de teamschade staat aan, dus teammates kunnen over je eigen mijnen en claymores heen lopen en dan gaan ze nog af ook, of zijn er niet van dat soort mensen op die server...quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:04 schreef escape_nl het volgende:
Nee Band of Fokkers blijft vooraan staan, dit is altijd al zo geweest.
Maar ik wil niet op de zaken voorruitlopen, maar ik wil liever eerst de reactie van andere admins afwachten cq Ferdi.
Heb alweer een tijdje een andere favo server in het lijstje, Team 2R.
Nooit gezeik daar, geen onnodige TK's, grote map en tenminste mensen die samen willen werken, altijd wel mensen op te vinden
[afbeelding]
als het goed is ben ik er vanavond ook. weer een scriptie afquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Uhm, als we nu gewoon allemaal vanavond gaan gamen, dan wordt het vast gezellig druk op de server.
Ik probeer zo vroeg mogelijk te komen, ligt een beetje aan de fitness, hoe lang ik dat vol hou.
Uiterlijk 21:30 ben ik er, maar ga proberen om 21:00 al online te komen.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:52 schreef escape_nl het volgende:
Ja sorry hoor, ik zit mijn zegje te doen als serveradmin en word terug gefloten, voel me net een klein kind hier
idd. ik speel ongeveer elke avond BF2, en als er meer dan 3-5 mensen op zitten kom ik er ook bij. behalve als er dus minder opzitten, want ik wil nog wel binnenkort mn nieuwe rank halenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Maar even serieus... we hebben minimaal 30 BoF-leden, daarvan zijn er zeker 20 actief.. dan moet het toch niet een al te groot probleem zijn om de server te vullen met 10 man? Zeg maar 8 want meestal zitten er ook wel 2 andere op waaronder BugWorksNL... Als iemand dan ook nog Srg.Opie weet te vinden![]()
Tuurlijk, niet iedereen heeft altijd zin/tijd/behoefte maar 10 man uit 30 leden moet lukken toch![]()
Zeker als de BoF'ers 's avonds niet op andere servers gaan knallen omdat onze eigen server niet vol zit (want zo komt hij nooit vol) En dan bedoel ik rond 20.00 en later want dan lopen de servers meestal echt vol.
We moeten gewoon extra servervullers aanstellen. Ben je thuis inladen de server, desnoods ga je idle... Ik doe dit ook best vaak...quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Maar even serieus... we hebben minimaal 30 BoF-leden, daarvan zijn er zeker 20 actief.. dan moet het toch niet een al te groot probleem zijn om de server te vullen met 10 man? Zeg maar 8 want meestal zitten er ook wel 2 andere op waaronder BugWorksNL... Als iemand dan ook nog Srg.Opie weet te vinden![]()
Tuurlijk, niet iedereen heeft altijd zin/tijd/behoefte maar 10 man uit 30 leden moet lukken toch![]()
Zeker als de BoF'ers 's avonds niet op andere servers gaan knallen omdat onze eigen server niet vol zit (want zo komt hij nooit vol) En dan bedoel ik rond 20.00 en later want dan lopen de servers meestal echt vol.
En zo denk ik ook... maar als iedereen zo denkt van de Boffers komt de server nooit vol, want niemand zal dan als 'eerste' gaan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
idd. ik speel ongeveer elke avond BF2, en als er meer dan 3-5 mensen op zitten kom ik er ook bij. behalve als er dus minder opzitten, want ik wil nog wel binnenkort mn nieuwe rank halen![]()
Ja dat waren tijden ja... Ik mis wel me audiosetje in de Hummer eigelijk.... Heb je tenmiste wat te doen als je op BoF-fers zit te wachten die toch op een andere server spelenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja je vergeet degene met de beste online sfeer allertijde (voor mij dan)
Sta je op het strand in operation irving te wachten en ineens hoor je muziek en ja hoor daar komen de heli's aanvliegen met lekkere muziek uit de boxen.
Of rennen door de tunnels van saigon 68.
Of over de heuvels van cambodian incursion.
Als VC met het mobile spawn point aan de haal op deze ergens in een tentje te leggen in een US base en dan maar ruzie zoeken.
Ik ben normaal gesproken elke avond online, dus kan ook altijd een gaatje vullen.. Zit nu alleen zonder gamePC, al 4 wekenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
We moeten gewoon extra servervullers aanstellen. Ben je thuis inladen de server, desnoods ga je idle... Ik doe dit ook best vaak...
Thx Diamond !quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik vind deze foto wel leuk, met je G-Star shirtje/vest whatever![]()
vietnam was in de ogen van dice "niet meer dan een grote uitbereiding. en alsnog. er zit iets van 30 jaar tussen 1942 en vietnam. elke keer een eeuw tussen de echte nieuwelingen... en ik moet ook iets opbiechten... 1942 heb ik veel gespeeld inclu the road to rome, maar vietnam heb ik niet eensquote:
muziek in battlefield??? iets geheel onbekends voor mijquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:54 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Alweer een topic verder..ff een tvp plaatsen![]()
Maar ik ben indd ook van mening dat het zo niet goed gaat met de server. Ikzelf heb de laatste tijd niet zo veel tijd over om te gamen, dus ik kan dan ook niet eerst een uur wachten tot er eindelijk genoeg mensen zijn om een potje te starten.![]()
Dus als ik BF2 speel dan is dat nu, na ff gekeken te hebben op die van ons, toch op een andere server. Ik kan trouwens wel eens vragen of mijn broertje daar zo nu en dan langs wil komen want die speelt het spel vrij veelAl houdt hij wel meer van 64 spelers....
Hij speelt trouwens ook met een BoF-tag, maar dat is omdat we beide te lui zijn om de hele tijd mijn prefix te verwijderen cq te typen![]()
@JumperJack: Dan heb je wel iets gemist hoor, want BF: Vietnam was heel leuk. Vooral die echte sixties en seventies liedjesOeh, ah..what is it good for, absolutely nothing
![]()
Jaja, muziek in Battlefieldquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:58 schreef JumperJack het volgende:
[..]
muziek in battlefield??? iets geheel onbekends voor mijmaar nu ga ik toch niet meer van BF2 vandaan...
![]()
En hoe gaat dat dan als er een nieuwe map is geladen? Dan moet je toch eerst op "Join Game" duwen? Of telt hij je dan wel gewoon als in de server?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:01 schreef RudyCarell het volgende:
je kunt toch zo gauw je thuis komt inloggen op de server, en tijdens het eten etc. gewoon idle zijn?
ja is dat zo???quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:04 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
En hoe gaat dat dan als er een nieuwe map is geladen? Dan moet je toch eerst op "Join Game" duwen? Of telt hij je dan wel gewoon als in de server?
omdat er nog geen muziek is voor 2007?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:03 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Jaja, muziek in BattlefieldAls je in een voertuig zat; vliegtuigen, tanks, zelfs scootertjes
kon je de radio aanzetten. Dan kon je kiezen uit een liedje of 10-15, allemaal van die muziek uit die tijd. Echt heel jammer dat ze dat bij BF2 weg hebben gedaan...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |