abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:57:19 #151
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_36292343
We gaan toch geen ruzie maken he jongens?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:06:53 #152
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_36292570
Nee doe eens niet
-- ViPeRII --
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:13:59 #153
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36292734
Uhm, als we nu gewoon allemaal vanavond gaan gamen, dan wordt het vast gezellig druk op de server.
Ik probeer zo vroeg mogelijk te komen, ligt een beetje aan de fitness, hoe lang ik dat vol hou.
Uiterlijk 21:30 ben ik er, maar ga proberen om 21:00 al online te komen.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_36292864
dan ben ik toch de gene die teruggefloten moet worden aangezien ik begonnen ben .

maar het leek me wel iets wat de hele clan aangaat.
pi_36293834
Even heel snel, ik heb nu niet zo heel veel tijd.

Verander de servernaam, dat is uiteraard geen probleem.
Ik ben er vanavond ook om te gamen

Op de rest reageer ik vanavond nog wel even.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_36293855
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:18 schreef staticdata het volgende:
dan ben ik toch de gene die teruggefloten moet worden aangezien ik begonnen ben .

maar het leek me wel iets wat de hele clan aangaat.
gaat het ook... maar om even terug te komen op Postman, ik ben er vanavond wel... maar ik ben bang dat ik weer van 20.30 tot 22.30 zit te niksen op de server...
pi_36293944
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:04 schreef escape_nl het volgende:
Nee Band of Fokkers blijft vooraan staan, dit is altijd al zo geweest.

Maar ik wil niet op de zaken voorruitlopen, maar ik wil liever eerst de reactie van andere admins afwachten cq Ferdi.

Heb alweer een tijdje een andere favo server in het lijstje, Team 2R.
Nooit gezeik daar, geen onnodige TK's, grote map en tenminste mensen die samen willen werken, altijd wel mensen op te vinden

[afbeelding]
Team 2R ga ik dus niet meer heen denk ik. want de teamschade staat aan, dus teammates kunnen over je eigen mijnen en claymores heen lopen en dan gaan ze nog af ook, of zijn er niet van dat soort mensen op die server...
pi_36293964
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Uhm, als we nu gewoon allemaal vanavond gaan gamen, dan wordt het vast gezellig druk op de server.
Ik probeer zo vroeg mogelijk te komen, ligt een beetje aan de fitness, hoe lang ik dat vol hou.
Uiterlijk 21:30 ben ik er, maar ga proberen om 21:00 al online te komen.
als het goed is ben ik er vanavond ook. weer een scriptie af
pi_36294047
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:52 schreef escape_nl het volgende:
Ja sorry hoor, ik zit mijn zegje te doen als serveradmin en word terug gefloten, voel me net een klein kind hier

Maar even serieus... we hebben minimaal 30 BoF-leden, daarvan zijn er zeker 20 actief.. dan moet het toch niet een al te groot probleem zijn om de server te vullen met 10 man? Zeg maar 8 want meestal zitten er ook wel 2 andere op waaronder BugWorksNL... Als iemand dan ook nog Srg.Opie weet te vinden

Tuurlijk, niet iedereen heeft altijd zin/tijd/behoefte maar 10 man uit 30 leden moet lukken toch

Zeker als de BoF'ers 's avonds niet op andere servers gaan knallen omdat onze eigen server niet vol zit (want zo komt hij nooit vol) En dan bedoel ik rond 20.00 en later want dan lopen de servers meestal echt vol.
BF2: Diamond3d
pi_36294081
als jp even op de bof site wil checken en reageren
pi_36294232
ik ga vanavond gaatje vullen op de bof server dan.
pi_36294258
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:05 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Maar even serieus... we hebben minimaal 30 BoF-leden, daarvan zijn er zeker 20 actief.. dan moet het toch niet een al te groot probleem zijn om de server te vullen met 10 man? Zeg maar 8 want meestal zitten er ook wel 2 andere op waaronder BugWorksNL... Als iemand dan ook nog Srg.Opie weet te vinden

Tuurlijk, niet iedereen heeft altijd zin/tijd/behoefte maar 10 man uit 30 leden moet lukken toch

Zeker als de BoF'ers 's avonds niet op andere servers gaan knallen omdat onze eigen server niet vol zit (want zo komt hij nooit vol) En dan bedoel ik rond 20.00 en later want dan lopen de servers meestal echt vol.
idd. ik speel ongeveer elke avond BF2, en als er meer dan 3-5 mensen op zitten kom ik er ook bij. behalve als er dus minder opzitten, want ik wil nog wel binnenkort mn nieuwe rank halen
pi_36294271
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:05 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

We moeten gewoon extra servervullers aanstellen. Ben je thuis inladen de server, desnoods ga je idle... Ik doe dit ook best vaak...
pi_36294393
nou, op de officiele site van Battlefield2 is Battlefield 2142 ook al officieel angekondigd...

niemand kan er nu nog omheen...

eerst BF1942, toen BF2042, nu komt BF2142 en een jaar later zal BF2242 zeker ook wel uitkomen...

BF2 = BF2042 want ze zeggen in de nabije toekomst speelt het zich af, nou 2042 is toch redelijk nabij...
pi_36294485
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:12 schreef JumperJack het volgende:

[..]

idd. ik speel ongeveer elke avond BF2, en als er meer dan 3-5 mensen op zitten kom ik er ook bij. behalve als er dus minder opzitten, want ik wil nog wel binnenkort mn nieuwe rank halen
En zo denk ik ook... maar als iedereen zo denkt van de Boffers komt de server nooit vol, want niemand zal dan als 'eerste' gaan.

Wat ook een probleem is.... iedere keer als de server leeg is geweest moet hij gereset worden?????
Ik ging net even voor de gein op de server maar liggen en opstaan ho maar, ook rennen en granaten gooien lukt weer niet.. zucht

Iemand die de server dus even kan resetten voordat er vanavond een aantal gasten op zitten en weer gaan omdat op dat moment de server gereset word
BF2: Diamond3d
pi_36294497
je vergeet battlefield vietnam
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:53:51 #167
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36295494
Ja je vergeet degene met de beste online sfeer allertijde (voor mij dan)

Sta je op het strand in operation irving te wachten en ineens hoor je muziek en ja hoor daar komen de heli's aanvliegen met lekkere muziek uit de boxen.
Of rennen door de tunnels van saigon 68.
Of over de heuvels van cambodian incursion.
Als VC met het mobile spawn point aan de haal op deze ergens in een tentje te leggen in een US base en dan maar ruzie zoeken.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_36295982
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja je vergeet degene met de beste online sfeer allertijde (voor mij dan)

Sta je op het strand in operation irving te wachten en ineens hoor je muziek en ja hoor daar komen de heli's aanvliegen met lekkere muziek uit de boxen.
Of rennen door de tunnels van saigon 68.
Of over de heuvels van cambodian incursion.
Als VC met het mobile spawn point aan de haal op deze ergens in een tentje te leggen in een US base en dan maar ruzie zoeken.
Ja dat waren tijden ja... Ik mis wel me audiosetje in de Hummer eigelijk.... Heb je tenmiste wat te doen als je op BoF-fers zit te wachten die toch op een andere server spelen

Vroegah, toen ze nog om een kickje voor de server vroegen....
pi_36296148
ja de muziek is geweldig in BFV. wat ook ideaal was om in een heli heel hoog te gaan vliegen zodat het een mobile spawnpoint werd. iedereen er met de parachute uit en basissen overnemen.
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:34:22 #170
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_36296803
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:12 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

We moeten gewoon extra servervullers aanstellen. Ben je thuis inladen de server, desnoods ga je idle... Ik doe dit ook best vaak...
Ik ben normaal gesproken elke avond online, dus kan ook altijd een gaatje vullen.. Zit nu alleen zonder gamePC, al 4 weken Maar de centjes kunnen nu elk moment komen
Comming soon: Mr.Baus on active duty

Server naam trouwens idd veranderen in iets met 24/7 urban... dat moet gewoon werken.
En als de server druk cq vol is dan kan er altijd nog wel een mapvote tussendoor.
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_36297144
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:27 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ik vind deze foto wel leuk, met je G-Star shirtje/vest whatever
Thx Diamond !
Altijd blijven lachen!!
pi_36297416
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:21 schreef staticdata het volgende:
je vergeet battlefield vietnam
vietnam was in de ogen van dice "niet meer dan een grote uitbereiding. en alsnog. er zit iets van 30 jaar tussen 1942 en vietnam. elke keer een eeuw tussen de echte nieuwelingen... en ik moet ook iets opbiechten... 1942 heb ik veel gespeeld inclu the road to rome, maar vietnam heb ik niet eens

maar ook in 1942 zat een soort vietnam map toch??? operation.... nogwat (of iets anders )

en de eerste keer dat ik die speelde was het op een 44 player server en was de match al 6 uur bezig, en had elk team nog 39000 tickets over
pi_36297461
Alweer een topic verder..ff een tvp plaatsen
Maar ik ben indd ook van mening dat het zo niet goed gaat met de server. Ikzelf heb de laatste tijd niet zo veel tijd over om te gamen, dus ik kan dan ook niet eerst een uur wachten tot er eindelijk genoeg mensen zijn om een potje te starten.

Dus als ik BF2 speel dan is dat nu, na ff gekeken te hebben op die van ons, toch op een andere server. Ik kan trouwens wel eens vragen of mijn broertje daar zo nu en dan langs wil komen want die speelt het spel vrij veel Al houdt hij wel meer van 64 spelers....

Hij speelt trouwens ook met een BoF-tag, maar dat is omdat we beide te lui zijn om de hele tijd mijn prefix te verwijderen cq te typen

@JumperJack: Dan heb je wel iets gemist hoor, want BF: Vietnam was heel leuk. Vooral die echte sixties en seventies liedjes Oeh, ah..what is it good for, absolutely nothing
pi_36297617
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:54 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Alweer een topic verder..ff een tvp plaatsen
Maar ik ben indd ook van mening dat het zo niet goed gaat met de server. Ikzelf heb de laatste tijd niet zo veel tijd over om te gamen, dus ik kan dan ook niet eerst een uur wachten tot er eindelijk genoeg mensen zijn om een potje te starten.

Dus als ik BF2 speel dan is dat nu, na ff gekeken te hebben op die van ons, toch op een andere server. Ik kan trouwens wel eens vragen of mijn broertje daar zo nu en dan langs wil komen want die speelt het spel vrij veel Al houdt hij wel meer van 64 spelers....

Hij speelt trouwens ook met een BoF-tag, maar dat is omdat we beide te lui zijn om de hele tijd mijn prefix te verwijderen cq te typen

@JumperJack: Dan heb je wel iets gemist hoor, want BF: Vietnam was heel leuk. Vooral die echte sixties en seventies liedjes Oeh, ah..what is it good for, absolutely nothing
muziek in battlefield??? iets geheel onbekends voor mij maar nu ga ik toch niet meer van BF2 vandaan...

en idd. ik speel dan wel een anderhalf uur per dag, dan heb ik ook geen zin om een uur te wachten... en dat ff online gaan zonder te spelen wat rudy veel doet kan ook niet omdat er ook nog wel andere dingen op de pc gedaan moeten worden
pi_36297720
je kunt toch zo gauw je thuis komt inloggen op de server, en tijdens het eten etc. gewoon idle zijn?
pi_36297775
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:58 schreef JumperJack het volgende:

[..]

muziek in battlefield??? iets geheel onbekends voor mij maar nu ga ik toch niet meer van BF2 vandaan...
Jaja, muziek in Battlefield Als je in een voertuig zat; vliegtuigen, tanks, zelfs scootertjes kon je de radio aanzetten. Dan kon je kiezen uit een liedje of 10-15, allemaal van die muziek uit die tijd. Echt heel jammer dat ze dat bij BF2 weg hebben gedaan...
Maar BF:V is nu niet meer goed te spelen nu ik BF2 gewend ben, heb het nog wel eens geprobeerd maar het speelt toch heel anders Ben dus al vrij snel weer overgestapt
pi_36297809
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:01 schreef RudyCarell het volgende:
je kunt toch zo gauw je thuis komt inloggen op de server, en tijdens het eten etc. gewoon idle zijn?
En hoe gaat dat dan als er een nieuwe map is geladen? Dan moet je toch eerst op "Join Game" duwen? Of telt hij je dan wel gewoon als in de server?
pi_36297901
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:04 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

En hoe gaat dat dan als er een nieuwe map is geladen? Dan moet je toch eerst op "Join Game" duwen? Of telt hij je dan wel gewoon als in de server?
ja is dat zo???

ander kun je nog altijd instellen dat je "automatisch klaar" bent... maar wordt je dan niet van de server gekicked door afwezigheid. dat had ik vroegen nml. ging ik ff wat eten, kwam ik een kwartier later terug en kreeg de message dat ik van de server was gekicked omdat ik teveel teamkills had gepleegd en toen ik bij mijn punten keek had ik -28

en dan nog iets. ik ben niet de enige hier die op de pc moet rudy
pi_36298180
ik zal als ik thusiben de pc aanzetten en in de server gaan zitten. en wij kicken volgens mij geen idlers.
en als je auto ready aan heb dan springt hij na 1 minuut automatisch het spel in.
pi_36298272
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:03 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Jaja, muziek in Battlefield Als je in een voertuig zat; vliegtuigen, tanks, zelfs scootertjes kon je de radio aanzetten. Dan kon je kiezen uit een liedje of 10-15, allemaal van die muziek uit die tijd. Echt heel jammer dat ze dat bij BF2 weg hebben gedaan...
omdat er nog geen muziek is voor 2007?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')