Mochten we de bekerwinnen en de CL halen, dan hoeft Blind niet te vertrekken van het besuur denk ik.quote:
quote:Meespelen Maduro pas vandaag besloten
Woensdag 22 maart, door SV, Amsterdam, 11.07u GMT+01.00, GPD
Danny Blind gaat vandaag pas met Hedwiges Maduro de knoop doorhakken of hij wel of niet kan spelen. De middenvelder heeft geen koorts, maar voelt zich niet zo lekker.
Dit wist Blind te vertellen tegenover de Geassocieerde Pers Diensten (GPD). 'Hij voelt zich niet lekker. We moeten afwachten hoe het gaat', aldus Blind. Tomas Galasek kan nog geen hele wedstrijd spelen.
Bij winst op Roda JC, vanavond om 21.00 uur in de Amsterdam ArenA, plaatst Ajac zich rechtstreeks voor de UEFA Cup.
Dat is wel weer minder jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:32 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Mochten we de bekerwinnen en de CL halen, dan hoeft Blind niet te vertrekken van het besuur denk ik.
Niet als de winnaar al europees voetbal speelt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:45 schreef Suijk het volgende:
Hoezo plaatsen we ons rechtstreeks voor de UEFA Cup als we van Roda winnen eigenlijk? De beker moet je toch winnen om rechtstreeks geplaatst te zijn?
omdat ajax dan in de finale tegen PSV of AZ moet, en die allebei al "zeker" zijn van europees voetbal...quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:45 schreef Suijk het volgende:
Hoezo plaatsen we ons rechtstreeks voor de UEFA Cup als we van Roda winnen eigenlijk? De beker moet je toch winnen om rechtstreeks geplaatst te zijn?
AZ en PSV zijn al verzekerd van europees voetbal. Reden genoeg om gewoon te vlammen vandaagquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:45 schreef Suijk het volgende:
De vier deelnemers aan de play-offs om die ene CL-plek, spelen minimaal UEFA Cup.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:50 schreef Suijk het volgende:
Maar AZ zou zich in theorie nog voor de intertoto kunnen plaatsen met die playoffs, toch?
Oja, zo zat het. Ik keek dit weekend met een half oog naar de Wedstrijden en ik dacht dat ze daar zeiden dat je, als je alles verliest als nummer 2, toch nog op Intertoto kon uitkomen maar dat zal ik wel verkeerd hebben verstaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De vier deelnemers aan de play-offs om die ene CL-plek, spelen minimaal UEFA Cup.
De nummers 6 t/m 9 spelen om een andere UEFA Cup-plek en de Intertoto-plek.
wat zij zegtquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De vier deelnemers aan de play-offs om die ene CL-plek, spelen minimaal UEFA Cup.
De nummers 6 t/m 9 spelen om een andere UEFA Cup-plek en de Intertoto-plek.
quote:Danny Blind heeft tegenover RTV Noord-Holland gezegd 'weinig te kunnen' met alle berichten rondom zijn positie. Diverse namen worden al genoemd als zijn opvolger.
De laatste dagen verschenen in diverse media berichten dat Co Adriaanse (Porto) en ook Henk ten Cate (nu assistent bij Barcelona) hem aan het einde van het seizoen zouden gaan opvolgen.
Blind over de kwestie: 'Slechts één man beslist over mijn toekomst en dat is technisch directeur Martin van Geel', aldus de oefenmeester.
opvolger van Gentenaar?quote:Edwin van der Sar zal Manchester United na één jaar al moeten verlaten. Alex Ferguson, de coach van de Mancunians, liet weten tevreden te zijn over het spel van de doelman, maar er zou geen intentie zijn voor een nieuw contract.
"Er zijn geen plannen om een nieuw contract aan te gaan met Edwin. Hij staat tot de zomer van 2007 onder contract en daar zijn we blij mee", aldus Ferguson.
Er zouden al wat clubs interesse hebben in de goalie van het Nederlands elftal. Ook zijn er al kandidaten om Van der Sar mogelijk op te volgen, Shay Given Iers international van Newcastle United, Paul Robinson van Totenham en eerste keeper van Engeland en talent Lukasz Fabianski van Legia Warschau.
Als AZ (de huidige nummer twee) alles verliest, kan het nog Intertoto gaan spelen dit seizoen, maar als je na 34 wedstrijden tweede staat, speel je sowieso UEFA Cup.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Oja, zo zat het. Ik keek dit weekend met een half oog naar de Wedstrijden en ik dacht dat ze daar zeiden dat je, als je alles verliest als nummer 2, toch nog op Intertoto kon uitkomen maar dat zal ik wel verkeerd hebben verstaan.
quote:De laatste dagen verschenen in diverse media berichten dat Guus Hiddink (PSV), Co Adriaanse (FC Porto) Frank Rijkaard (FC Barcelona) of Henk ten Cate (nu assistent-trainer van Frank Rijkaard bij Barcelona) hem aan het einde van het seizoen zou gaan opvolgen.
Dat meldt RTVNH ook: http://www.rtvnh.nl/sport/sportnieuws.asp#item55631quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
voetbalzone over de mogelijke opvolger van Blind:
[..]
Dat zou echt de grootste stunt van van Geel zijn als die komt...quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat meldt RTVNH ook: http://www.rtvnh.nl/sport/sportnieuws.asp#item55631
Had er nog niets van meegekregen, hij woont in Amsterdam, maar ik kan me verder niets bedenken waarom Guus Hiddink naar Ajax zou willen gaan.
Hiddink naar Ajax is de grootste VZ onzin van het jaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:28 schreef twi het volgende:
Als Hiddink komt, hoop ik dat Ajax volgend seizoen een nog rampzaliger jaar beleeft dan dit jaar.
Dat heb ik ook verstaan ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Oja, zo zat het. Ik keek dit weekend met een half oog naar de Wedstrijden en ik dacht dat ze daar zeiden dat je, als je alles verliest als nummer 2, toch nog op Intertoto kon uitkomen maar dat zal ik wel verkeerd hebben verstaan.
Ik ook niet, zou het alleen mooi vinden richting de PSV-supporters, maar heb liever Henk ten Cate, Co Adriaanse of Louis van Gaal. Als DB maar wordt weggepromoveerd!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:57 schreef the_hunter het volgende:
Laat guusje lekker naar Rusland gaan. Ik zit absoluut niet op hem te wachten.
Ach, die psv supporters interesseren me geen fuck. Verder heb ik ook graag Louis van Gaal, maar ben bang dat hij niet meer terug komt. Co Adriaanse en Henk ten Cate zouden het inderdaad ook kunnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik ook niet, zou het alleen mooi vinden richting de PSV-supporters, maar heb liever Henk ten Cate, Co Adriaanse of Louis van Gaal. Als DB maar wordt weggepromoveerd!
Tellen de Play offs eigenlijk mee voor die ranking?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:33 schreef jna het volgende:
Shit, Huntelaar is ingehaald door Eto'o op de esm golden shoe ranking![]()
Sarcastisch neem ik aan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
komt wel goed, huntelaar heeft vanavond nog
Lijkt me wel, Luca Toni (Serie A) en Samuel Eto'o (Primèra Division) hebben ook 38 wedstrijden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:37 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tellen de Play offs eigenlijk mee voor die ranking?
Zou wel zo eerlijk zijn inderdaadquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lijkt me wel, Luca Toni (Serie A) en Samuel Eto'o (Primèra Division) hebben ook 38 wedstrijden.
Have fun. Ik sla een keertje over. Niet zoveel geld meer na vorige week in Milaan. Iets te veel opgemaakt daarquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso wel weer zin in vanavond, supportershome open, dus lekker vroeg richting Amsterdam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |