quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:48 schreef Floripas het volgende:
Ik mag schoonmams nu al.
der???quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:46 schreef McCarthy het volgende:
... SP.![]()
![]()
en waarom? Omdat ze zo symphatiek overkomen![]()
![]()
De SP is zo dom dat ze zelf niet eens weten hoe achterlijk hun standpunten zijn.
Symphatiek dom ja.
Ik heb der even uitgelegd dat ze bij de landelijke verkiezingen toch echt op iets anders moet gaan stemmen.
neu, ik was 2 weken even niet thuis geweest. Vorige week kwam ik er dus achter.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:48 schreef kippiej het volgende:
En toen wachtte je een paar weken voordat je op 'invoeren' klikte ?
dat is volks voor haarquote:
VVDquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
en waar had jij op gestemd? of mag je nog niet stemmen?
klinkt van geen kantenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:51 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat is volks voor haar
niet dat dat mijn afkomst is maar ik vind het wel leuk om af en toe zo te doen
Goh, als iedereen die daar zjin mening over heeft ook eens een thread zou beginnen, kon jij het niet af typenquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef Solomon het volgende:
Daarom ben ik ook voor stemrecht naar inkomen. Mensen met een beter inkomen leveren nu eenmaal meer bijdrage aan de maatschappij (oa in de vorm van belasting), en zijn over het algemeen veel beter geinformeerd over de politiek...
Ik zal jou even uitleggen hoe de echte wereld in elkaar zit.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:46 schreef McCarthy het volgende:
... SP.![]()
![]()
en waarom? Omdat ze zo symphatiek overkomen![]()
![]()
De SP is zo dom dat ze zelf niet eens weten hoe achterlijk hun standpunten zijn.
Symphatiek dom ja.
Ik heb der even uitgelegd dat ze bij de landelijke verkiezingen toch echt op iets anders moet gaan stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |