Precies!!@!!11`1`112211111!! En jij had "terrecht" met slechts één r moeten schrijven, dan had ik je ook wat serieuzer genomen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:14 schreef jorienvdherik het volgende:
en terrecht had ze maar geen gothic moeten worden
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:17 schreef Mobster273 het volgende:
dan kijk je toch raar op, als opeens de hélft van je auto gestolen is, ipv het hele ding![]()
zichzelf doodrijden natuurlijkquote:
Ze heeft een gewone spijkerbroek aan, dus het valt wel mee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Wel een rasechte kras gothic trouwens
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Ze heeft een gewone spijkerbroek aan, dus het valt wel mee.
Oei, kan ik uit deze opmerking opmaken dat jij ook gothic bent...quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Ja,.. want een vrouw met zwart haar en een zwarte jas is gelijk een Goth..
Lelijk dat ze is. dat wel.
Dat is zo'n shagrokende garagehouder die zich speciaal voor de foto heeft geschoren en opgemaakt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:34 schreef Sjoem het volgende:
Je bedoelt die linkse?
en tevens de vader van Maikuuulquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is zo'n shagrokende garagehouder die zich speciaal voor de foto heeft geschoren en opgemaakt.
Een gothic dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is zo'n shagrokende garagehouder die zich speciaal voor de foto heeft geschoren en opgemaakt.
Vergeet de witte huid niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze heeft een spijkerbroek aan, een zwart topje en een wit blousje.
Nou nou, wat een gothic mensen
je kent die kortzichtigheid hier onderhand toch, iedereen met ook maar een beetje zwart is meteen gothquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze heeft een spijkerbroek aan, een zwart topje en een wit blousje.
Nou nou, wat een gothic mensen
En het donkere haar komt niet doordat ze dat mee heeft gekregen in haar genen! Neeee, dat is omdat ze een gothic is!quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Vergeet de witte huid niet.
Dat heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat het al maanden vriest en zonnen dus niet mogelijk is, maar dat is omdat het een gothic is.
Ik was bij dat optreden, was niet zo heel bijzonder en nee, ik ben geen Goth, ik ben een Punker. wat ik inmiddels net zo goed in mn fucking sig kan zetten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |