Precies!!@!!11`1`112211111!! En jij had "terrecht" met slechts één r moeten schrijven, dan had ik je ook wat serieuzer genomen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:14 schreef jorienvdherik het volgende:
en terrecht had ze maar geen gothic moeten worden
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:17 schreef Mobster273 het volgende:
dan kijk je toch raar op, als opeens de hélft van je auto gestolen is, ipv het hele ding![]()
zichzelf doodrijden natuurlijkquote:
Ze heeft een gewone spijkerbroek aan, dus het valt wel mee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Wel een rasechte kras gothic trouwens
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Ze heeft een gewone spijkerbroek aan, dus het valt wel mee.
Oei, kan ik uit deze opmerking opmaken dat jij ook gothic bent...quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Ja,.. want een vrouw met zwart haar en een zwarte jas is gelijk een Goth..
Lelijk dat ze is. dat wel.
Dat is zo'n shagrokende garagehouder die zich speciaal voor de foto heeft geschoren en opgemaakt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:34 schreef Sjoem het volgende:
Je bedoelt die linkse?
en tevens de vader van Maikuuulquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is zo'n shagrokende garagehouder die zich speciaal voor de foto heeft geschoren en opgemaakt.
Een gothic dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is zo'n shagrokende garagehouder die zich speciaal voor de foto heeft geschoren en opgemaakt.
Vergeet de witte huid niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze heeft een spijkerbroek aan, een zwart topje en een wit blousje.
Nou nou, wat een gothic mensen
je kent die kortzichtigheid hier onderhand toch, iedereen met ook maar een beetje zwart is meteen gothquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze heeft een spijkerbroek aan, een zwart topje en een wit blousje.
Nou nou, wat een gothic mensen
En het donkere haar komt niet doordat ze dat mee heeft gekregen in haar genen! Neeee, dat is omdat ze een gothic is!quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Vergeet de witte huid niet.
Dat heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat het al maanden vriest en zonnen dus niet mogelijk is, maar dat is omdat het een gothic is.
Ik was bij dat optreden, was niet zo heel bijzonder en nee, ik ben geen Goth, ik ben een Punker. wat ik inmiddels net zo goed in mn fucking sig kan zetten.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En het donkere haar komt niet doordat ze dat mee heeft gekregen in haar genen! Neeee, dat is omdat ze een gothic is!
Zet je bril eens op.quote:
Al lekker ge-editquote:
Je ziet duidelijk dat ze scheermesjes in de aanslag heeft in haar zakken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En het donkere haar komt niet doordat ze dat mee heeft gekregen in haar genen! Neeee, dat is omdat ze een gothic is!
Ik verdenk de automonteur.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat ze scheermesjes in de aanslag heeft in haar zakken.
Punk is nog veel en veel kutterquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik was bij dat optreden, was niet zo heel bijzonder en nee, ik ben geen Goth, ik ben een Punker. wat ik inmiddels net zo goed in mn fucking sig kan zetten.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:50 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
Punk is nog veel en veel kutter![]()
![]()
Filmpje: Op stap met punkers
Punkers, gothics, 1 pot nat.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:50 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:56 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Punkers, gothics, 1 pot nat.
Ken ik nog een leuke mop van!
Wat zijn 2 lesbies in bad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
Als je 5000 euro vraagt dan zou ik 'm ook verdacht vindenquote:
En dan zet 'ie haar eigen auto-onderdelen er weer opquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als je 5000 euro vraagt dan zou ik 'm ook verdacht vinden
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan zet 'ie haar eigen auto-onderdelen er weer op.
Pff, nou niet echt een geweldig voorbeeld, maar ja.. dat is Rutger leert stappen ook niet, het blijft entertainment en de dudes in de aflevering hadden nou ook niet echt veel te melden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:50 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
![]()
he, dat krasje op die bumper komt mij erg bekend voorquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan zet 'ie haar eigen auto-onderdelen er weer op.
Ik snapte hem niet eens tot ik de 2e zin gelezen hadquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
he, dat krasje op bumper komt mij erg bekend voor
hehe, ik zei krasje in een topic over een goth![]()
![]()
GVD, wat was dit weer een krankzinnig slechte grap...
ik vergeef het je als je mijn gruwelijke typo in de quote editquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:09 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik snapte hem niet eens tot ik de 2e zin gelezen had![]()
Bekentquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik vergeef het je als je mijn gruwelijke typo in de quote edit![]()
dan zal je me eerst moeten vertellen waar hij zitquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik vergeef het je als je mijn gruwelijke typo in de quote edit![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bekent
Bedoel je?
Ik zou maar weer gaan krassen voor deze fout!
zie c0nd0rquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:16 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
dan zal je me eerst moeten vertellen waar hij zit![]()
nou goed, jij kon er ook niks aan doen hij hem nog eens neerzette, dus het zij je als nog vergeven mijn jongquote:
Maar ik vind je wel lief hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zie c0nd0r
mar het hoeft al niet meer, want c0nd0r gaat hem toch niet weghalen, dus ik ben sowieso al de lul
Ik maak al geregeld opmerkingen over taal- en spellingsfouten, maar ik blíjf aan de gang. Heb al eens geopperd taalnazimods aan te stellenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat kan van lang niet iedreeen op dit forum gezegd worden
Flikker toch eens op met je spelgezeikquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik maak al geregeld opmerkingen over taal- en spellingsfouten, maar ik blíjf aan de gang. Heb al eens geopperd taalnazimods aan te stellen.
en je stelt jezelf kandidaat zeker?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik maak al geregeld opmerkingen over taal- en spellingsfouten, maar ik blíjf aan de gang. Heb al eens geopperd taalnazimods aan te stellen.
Kijk, dat bedoel ik nouquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met je spelgezeik![]()
Zolang het leesbaar is vind ik het bestquote:
Over typo's hoor je mij ook niet. Wel gek word ik van dingen als: "ik werdt", "zo i zo", "het licht eraan", "de tafel is rondt" en dat soort dingen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en je stelt jezelf kandidaat zeker?
ik heb niet zo veel problemen met spelfouten, het is hier informeel en de teksten gaan echt niet 3 keer gelezen worden om alle fouten eruit te halen, alleen van die hardnekkige fouten zoals het sowieso-gebeuren en de als/dan kwestie komen mij de strot uit, omdat die gewoon uit onwil ontstaan
Daar zou ik een dagtaak aan hebben op Fok!. Ik maak nu alleen nog opmerkingen als het écht de spuigaten uitloopt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:30 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nou zijn er altijd van die spelnazipostopkrikkers die elk foutje gaan aanwijzen, die zijn dus gewoon gay![]()
de tafel is rondt??quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Over typo's hoor je mij ook niet. Wel gek word ik van dingen als: "ik werdt", "zo i zo", "het licht eraan", "de tafel is rondt" en dat soort dingen.
Als ik dat soort dingen lees, wens ik mij een editknopje om die berichten te kunnen veranderen.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:32 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
de tafel is rondt??dat heb ik echt nog nooit gezien
ik krijg voorwaar bijna last van plaatsvervangende schaamtequote:
Bijna?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik krijg voorwaar bijna last van plaatsvervangende schaamte![]()
zo als ik al zei, die periode ben ik onderhand voorbijquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bijna?
Mijn tenen zaten ongeveer in m'n nek toen ik het las
de modjes zijn niet zo in vorm laatste tijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:00 schreef OFfSprngr het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk nog niet dicht, 't gaat echt totaal nergens heen.
Ga jij je nou maar druk maken over "je vrienden" die je "vriendin" lopen op te stoken, wat een domme hoer ook als ze je daarom gaat verlaten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:01 schreef B_BOY het volgende:
dat ze nu lekker gaat krassen
Ik kwam op het idee om je posthistory te door zoeken omdat ik via pizzakoppo (ofzo) uit kwam op 2609's posthistory via die kneus via TranceAction en YellowLedbetter natuurlijk bij jou uit kwam en tuurlijk de pauper dat je bent had je weer een Gothicbash topic bovenaan staan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:07 schreef tonks het volgende:
OFfSprngr, ik heb een vraagje! heb jij soms een soort geheime RSS feed op fok ontdekt zodat elke keer als het woordje gothic gezegt word jij een mail krijgt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |