abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45580924
ze gaan weer optreden
pi_45582348
Ook bekend waar? Zie alleen een show staan in juni (Parijs)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 januari 2007 @ 16:18:02 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45582390
oke, dan kunnen ze dit jaar mooi WEL naar Lowlands komen!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45582860
ik ga iig naar parijs
of ze meer optredens doen zal mooi zijn. voor lowlands zijn ze waarschijnlijk wat te duur. Dance valley had vorig jaar de kans en die hebben ze ook voorbij laten gaan omdat het te duur was. misschien wel weer pukkel of werchter
maar daft punk in parijs is gewoon uniek om bij te zijn
pi_45583297
please een keer naar Nederland!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:38:50 #156
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_45604744
Gewoon naar parijs rijden als je ze eens wilt zien. Ik denk niet dat je er spijt van zult hebben!
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_45606594
Komt er ook een CD aan?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_45607103
Daft Punk's Electroma
quote:
Een film van een muzikantenduo, waar de muziek van dat duo niet in te horen is. Merkwaardig, maar het zal degenen niet verbazen die het eigenzinnige Franse duo Daft Punk een beetje gevolgd hebben. De twee Parijzenaars houden ervan dingen op hun manier te doen - zo doen ze interviews met maskers op, of met de rug naar de camera gekeerd.

Het dance-duo had grote hits met nummers als Around the World, One More Time en Robot Rock. Laatstgenoemde titel geeft al aan dat Guy-Manuel de Homem-Christo en Thomas Bangalter, die samen Daft Punk vormen, een fascinatie voor robots hebben. Die leven ze uit in de film ELECTROMA, dat het verhaal vertelt van twee robots die ernaar verlangen menselijk te worden.

Verwacht een experimentele, behoorlijk vreemde maar prachtig vormgegeven film. Zonder dialogen, soms met lange stiltes, maar ook met muziek van bijvoorbeeld Todd Rundgren, Sebastien Tellier, Curtis Mayfield en Brian Eno. De minimale stijl van ELECTROMA is al vergeleken met Gerry van Gus Van Sant, en The Brown Bunny van Vincent Gallo. De invloed van jaren zeventig-films als George Lucas’ THX 1138 en Michelangelo Antonioni’s Zabriskie Point is eveneens duidelijk.

Thomas Bangalter verklaarde in een interview dat hij en Guy-Manuel de Homem-Christo de film op dezelfde manier maakten als hun eerste platen: zonder regels of normen in acht te nemen. Met een vrije benadering, omdat ze als filmmakers onervaren zijn - al maakten ze eerder al wel hun eigen videoclips. De film die dat opleverde, riep in Cannes zeer uiteenlopende reacties op; dat zal in Rotterdam niet anders zijn.
Trailer

Interstella 5555 was geweldig!
pi_45611549
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:36 schreef mini-lellan het volgende:
Daft Punk's Electroma
[..]

Trailer

Interstella 5555 was geweldig!
Daarvan is alleen maar de muziek van DP gebruikt.
pi_45621461
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:38 schreef TheArowana het volgende:
Gewoon naar parijs rijden als je ze eens wilt zien. Ik denk niet dat je er spijt van zult hebben!
dp in parijs is zowiezo uniek idd
al komen ze in nederland en belgië ik ga mijn best doen voor kaartjes voor parijs
pi_45641519
Roskilde of Lowlands zou leuk zijn
pi_45791056
Heb de Coachella audio CD van Daft Punk.

Steam Machine (Face to Face Remix) en Alive (Prime Time of Your Life Remix)
pi_45793036
Hmm zit nu stiekem ook te denken aan een kaartje voor Parijs. Lijkt mij wel een toffe ervaring
  dinsdag 30 januari 2007 @ 01:36:03 #164
67800 davidov
Human ^ Together
pi_45813900
Electroma gezien op het IFFR. Bizarre film maar bij vlagen best wel geniaal. Een film zonder veel muziek. geluid of spannende gebeurtenissen... iets wat goed weergeeft hoe machines de wereld ervaren. Tevens als er dan iets te horen of te zien is, grijpt het de kijker veel beter dan als er continu wat te beleven is. Intrigerend, maf, mooi met soms bizarre humor. Een succesvol experiment, maar ik hoop wel dat ze het bij muziek houden. (4* out of 5)
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
pi_45814050
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 01:36 schreef davidov het volgende:
Electroma gezien op het IFFR. Bizarre film maar bij vlagen best wel geniaal. Een film zonder veel muziek. geluid of spannende gebeurtenissen... iets wat goed weergeeft hoe machines de wereld ervaren. Tevens als er dan iets te horen of te zien is, grijpt het de kijker veel beter dan als er continu wat te beleven is. Intrigerend, maf, mooi met soms bizarre humor. Een succesvol experiment, maar ik hoop wel dat ze het bij muziek houden. (4* out of 5)
Ik ga 'm donderdag zien, ben benieuwd!
// Last.fm
pi_45816534
Wat een immense kutfilm was dat. Drie kwartier lopen kijken naar twee androids die door een woestijn heen lopen vind ik totaal niet intrigerend. Met daarbij vaal totaal misplaatste muziek.

0* out of 5
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:25:52 #167
67800 davidov
Human ^ Together
pi_45817319
Klinkt alsof je het idee achter de film niet hebt begrepen. Tevens krijg ik de indruk dat je geen enkele recensie of info over de film had opgezocht want anders wist je ongeveer wel wat je zou krijgen. Ik denk dat je naar de film bent gegaan met het idee "oeh daft punk, geinige deuntjes, vast gaaf". Tja dan kom je van een koude kermis thuis ja... als je ook maar de simpele synopsis van IFFR had gelezen wist je wat je kon verwachten...

"Musical science fiction moods in cool stylised story about two robots who want to be human. The desert landscape is more important than the story and the music is in turn more important than the landscape. No music by Daft Punk, although it is chosen and mixed by them beautifully."

De film is geen pure entertainment zoals 5555 was, dit is een veel "kunstzinnigere" film. Het mooie eraan is juist dat de film erg kaal over komt. Zo kaal als de belevenis wereld van 2 robots die eigenlijk mens willen worden maar (bijna) geen emoties kennen.

Maarja als je bij de film net als bij Mondriaan gaat roepen "pffft er is niks te zien, het zijn maar wat simpele lijntjes op een doen, waar zijn de kleuren? de vormen? waar is de actie? prutser!" tja... dan vind ik dat nogal simpel en kortzichtig
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
pi_45817745
Juist, ja. Ik snap 'm niet. Dat zal het zijn.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:49:17 #169
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_45817815
quote:
Maarja als je bij de film net als bij Mondriaan gaat roepen "pffft er is niks te zien, het zijn maar wat simpele lijntjes op een doen, waar zijn de kleuren? de vormen? waar is de actie? prutser!" tja... dan vind ik dat nogal simpel en kortzichtig
Bedoel je nu dat je Electroma, net als de werken van Mondriaan, vanuit een minder simplistisch en kortzichtig perspectief moet bekijken, óf bedoel je dat Mondriaan (in tegenstelling tot DP) wél een prutser was?
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:42:57 #170
67800 davidov
Human ^ Together
pi_45819026
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:45 schreef LostFormat het volgende:
Juist, ja. Ik snap 'm niet. Dat zal het zijn.
Ik zeg dat je de film niet moet bekijken met een houding van "nou vermaak me maar, kom maar op met dat spektakel". Het is geen hollywood bluckbuster voor als je dat verwacht had... Als je voor puur simpel vermaak kwam dan was de film inderdaad een domper
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:49 schreef TheArowana het volgende:

[..]

Bedoel je nu dat je Electroma, net als de werken van Mondriaan, vanuit een minder simplistisch en kortzichtig perspectief moet bekijken, óf bedoel je dat Mondriaan (in tegenstelling tot DP) wél een prutser was?
Ik bedoelde te zeggen dat "minder spektakel" niet perse slecht is. Minder afleiding zorgt ook voor meer aandacht op de simpele dingen. Mondriaan wist met bar weinig kleuren en vormen toch zeer interessante kunstwerken te maken. En dat bij deze film met bar weinig gebeurtenissen er toch een erg mooi geheel is geschapen die de boodschap bij mij in ieder geval zeer sterk over bracht. En dat kortzichtig roepen "saaaai, niks te zien!" zowel bij deze film als bij Mondriaan nogal stom over komt bij mij.
pi_45825100
kaartjes zijn besteld
pi_45946511
same here
niet te geloven dat het nog niet uitverkocht is
pi_46066478
ik heb die van mij al op het postkantoor liggen (L)
pi_46072239
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:18 schreef rubbereend het volgende:
oke, dan kunnen ze dit jaar mooi WEL naar Lowlands komen!
pi_46076106
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:49 schreef DJ_WB het volgende:
ik heb die van mij al op het postkantoor liggen (L)
postkantoor?
volgens mij komen die van mij gewoon thuis aan .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')