Of 2e hands kaartjes van AM gewend zijn a 100,-quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef JeroenV het volgende:
[..]
45 Euro is gewoon veel. Of je moet alleen maar naar concerten in Ahoy, de Kuip en de Arena gaan.
Daar zat ik nog aan te twijfelen ook, maar dan voor 60 euroquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Of 2e hands kaartjes van AM gewend zijn a 100,-
Ik ben wel benieuwd naar dit concert. Zal mijn eerste concert zijn waar meer 'gedraaid' wordt ipv gespeeld. Kwa genre komt Faithless nog het dichts in de buurt, maar daar spelen ze ook...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Maargoed, DP verwacht ik uiteindelijk toch wel heen te gaan. De reacties van vorige mensen die erheen geweest zijn (via internet gelezen) heeft me toch wel over de streep getrokken. Schijnt echt super vet te zijn. Maar zoals gezegd, mocht ik er toevallig toch naast grijpen is het ook geen ramp.
Ik zou het meer een optreden noemen denk ikquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:45 schreef JeroenV het volgende:
Op de vorige pagina staat een link van het concert tijdens Coachelle. Ik verwacht dat het daar heel erg op gaat lijken, zo doen ze het al langer.
Je ziet ze eigenlijk amper draaien, ze staan gewoon bezig te zijn. Het gaat dus meer om de visuele effecten tijdens de show denk ik.
En ik ben vaak genoeg naar dance evenementen of optredens geweest om te weten hoe het is of kan zijn. Maar dit is misschien toch weer iets anders, omdat het wel een concert is.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:53 schreef JeroenV het volgende:
Mja, zit wat in... Maar maakt mij verder niet uit hoe het genoemd wordt, als het maar leuk is
Ja.. of je denkt er net iets _te_ veel over naquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:02 schreef davidov het volgende:
Zou wel betekenen dat daft punk uberhaupt nooit een concert kan geven...
Ik zie het meer als dat een concert onderdeel is van een tour, de artiesten gaan zelf overal spelen. Tevens staat een concert vaak op zichzelf. Dit is echter iets waarvoor ze gevraagd zijn, dan is het meer een optreden. Tevens gezien ze onderdeel uitmaken van een geheel (net als een act bij een festival)
Gewoon gaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:08 schreef JeroenV het volgende:
Nu begint degene waarmee ik zou gaan weer te twijfelen. Denk dus dat het er op neer komt dat ik niet ga uiteindelijk. Maargoed, ik merk het wel
quote:
quote:Volgens mij als Daft Punk ooit ergens een optreden geeft (of concert whatever), geven ze gewoon een show van 1 uur nogiets (zie coachella). Het zijn niet de artiesten die voor minder komen.
Bar weinig!quote:
En kom op, hoe vaak krijg je nou de kans om ze te zien optreden?
lol die moet toch nog in de bios komen? althans uitgebracht worden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:59 schreef CoExist het volgende:
Heuh,
Heeft iemand toevallig ook die film in zijn bezit van Daft Punk? "Electroma"
Ik ben nu al een paar weken op zoek, maar ik kan nergens iets vinden![]()
Hij was te zien op 't Rotterdam Film Festival.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:11 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
lol die moet toch nog in de bios komen? althans uitgebracht worden.![]()
Ik heb hem niet, maar doe je PM eens aan zetten (envelopje bovenaan de pagina klikken..)quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:59 schreef CoExist het volgende:
Heuh,
Heeft iemand toevallig ook die film in zijn bezit van Daft Punk? "Electroma"
Ik ben nu al een paar weken op zoek, maar ik kan nergens iets vinden![]()
PM geactiveerd geloof ik...quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:38 schreef Goover het volgende:
Ik heb hem niet, maar doe je PM eens aan zetten (envelopje bovenaan de pagina klikken..)
Jup heb het daar ook gezien.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:30 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Hij was te zien op 't Rotterdam Film Festival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |