Nee, in de HMH.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:28 schreef Longmen het volgende:
Oke even voor mijn beeldvorming: DP komt in de melkweg in een soort van festival? Dus meerdere artiesten?
quote:U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
Maar losse kaartjes dus alleen voor DP is mogelijk? Goed idee!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, in de HMH.
Is wel onderdeel van het festival 5 days off, wat in de Melkweg en Paradiso is
maar die live show's zijn gewoon goed, iig de youtube filmpjes die ik had gezien..... Als ik geld had gehad deze maand(of de komenden maanden -_-'') dan was ik echt wel gegaanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:02 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook maar ik vind 40 euro echt te duur
Maar dat is dus mijn probleem, kijk maar eens naar het lijstje van concerten waar ik al heengaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:10 schreef zquing het volgende:
[..]
maar die live show's zijn gewoon goed, iig de youtube filmpjes die ik had gezien..... Als ik geld had gehad deze maand(of de komenden maanden -_-'') dan was ik echt wel gegaan
Ik denk dat het gewoon een concert is, met erna een afterparty. Dus je kan voor 2400 wel weer op de trein zitten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef JeroenV het volgende:
Hoe lang gaat het duren? Gewoon de lengte van een concert?
Dat wil iemand weten die misschien mee gaat, maar dat ligt aan de lengte. Omdat hij er de volgende dag weer vroeg uit moet...
het is gewoon veel geld als je geen 500euro stufi krijgt per maand............. Aangezien mijn stufi pas volgend jaar begint is het nu veel geld voor me. En aangezien ik er het beste van maken moet is dat de manierquote:Op zondag 25 maart 2007 20:01 schreef CoExist het volgende:
Goedkope kaartjes...
Jezus man, wat loopt iedereen te janken over 40 euro zeg.
Deze prijs valt nog mee in vergelijking tot U2 of Rolling Stones tickets á 80 euro per stuk.
Maarjeh, jullie zijn zeker 20 euri kaartjes gewend voor Toppers met Gordon en Joling ofzo.![]()
Is dat een originele CD mini-lellan?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:37 schreef mini-lellan het volgende:
Ik heb de audio CD van Daft Punk Live @ Coachella 2006. Steam Machine remix is soooo tof!![]()
Nope een torrent.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:01 schreef CoExist het volgende:
[..]
Is dat een originele CD mini-lellan?
Ik heb nl. alle officiele cd's en dvd's en lp's van Daft Punk...
Kan je die cd van Coachella es ergens uploaden?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:48 schreef CoExist het volgende:
Nu we 't toch over Daft Punk muziek hebben enzo...
Welk album vinden jullie 't best?
Mijn voorkeur gaat uit naar Discovery, helemaal in combinatie met Interstella 5555![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:48 schreef CoExist het volgende:
Nu we 't toch over Daft Punk muziek hebben enzo...
Welk album vinden jullie 't best?
Mijn voorkeur gaat uit naar Discovery, helemaal in combinatie met Interstella 5555![]()
Ik ken het wel, alleen herkende ik de naam niet. Ik heb de volledige film wel eens gezienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:36 schreef CoExist het volgende:
Jezus Goover...![]()
Ken je Interstella 5555 niet?
Das de anime film gebasseerd op het Discovery album.
Je kent de eerste 3 clips van Discovery, One More Time, Aerodynamic, Digitale Love... ?
Daar hebben ze een anime film van gemaakt van ong. 60 minuten.
Echt supergaaf!
Hij is al verschenen op dvd, maar er circuleren ook wel divx ripjes op het net.
www.ticketservice.nl doet het niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:43 schreef fretclick het volgende:
ik hoorde uit bepaalde bronnen dat het alweer uitverkocht schijnt te zijn, het waren geen betrouwbare bronnen maar toch even voor de zekerheid vragen. heeft iemand het verlossende woord?
Gister nog niet...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:43 schreef fretclick het volgende:
ik hoorde uit bepaalde bronnen dat het alweer uitverkocht schijnt te zijn, het waren geen betrouwbare bronnen maar toch even voor de zekerheid vragen. heeft iemand het verlossende woord?
Als voor het einde van de maand mijn geld op is heb ik ook spijtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:20 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb nog steeds geen kaartjes besteld, maar ik twijfel dan ook nog steeds vanwege het hoge bedrag.
Ik hoop vandaag het meisje waarmee ik misschien zou gaan te spreken, zij wilde volgens mij wel...
Als ik niet ga denk ik dat ik spijt heb als ik dan achteraf alle reacties hier ga lezen, dus ik ga maar denk ik. Maar mocht het bijvoorbeeld vanavond uitverkocht zijn is het ook geen ramp.
Ik heb opzich een flinke bak aan salaris gehad net, dus op zal het niet gaan. Maar ik moet wel gaan sparen voor na de zomer. Alleen dat lukt zo nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Als voor het einde van de maand mijn geld op is heb ik ook spijt
Ik loop 40 uur per week stage en de winkel waar ik een bijbaan had is net failliet gegaan.. Werken doe ik wel, krijg er alleen amper geld voorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:27 schreef CoExist het volgende:
Akelig gejank over dat tickets zo duur zijn...
Ga gewoon es werken voor je geld ofzo!
Inderdaad. Ik heb echt een schijthekel aan mensen die voor anderen gaan bepalen wat ze duur of goedkoop moeten vinden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik loop 40 uur per week stage en de winkel waar ik een bijbaan had is net failliet gegaan.. Werken doe ik wel, krijg er alleen amper geld voor.
En 45 euro per kaartje is gewoon best veel geld. Geld wat veel mensen gewoon niet kunnen missen, ookal werken ze er hard voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |