Ja, die had ik ook gelezen. Die is nog erger dan deze...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Er stond hierboven ook al iemand uit de horeca die doodleuk te horen kreeg "je licht brandt dus je bent thuis dús moet je komen werken"![]()
Een collega had een een keer geflikt om een vrij hard p0rn0 filmpje te mailen (korte filmpje dus) naar een andere collega. Dat was de bedoeling ten minste. Hij stuurde het echter naar een manager van een andere vestinging die dezelfde achternaam had.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:59 schreef dyna18 het volgende:
Ik hoop dat ze een rechtzaak tegen die baas begonnen is, want er is flink wat wettelijk bescherming voor zwangere vrouwen, waardoor dat een zeer onrechtmatige actie was.
Een actie van een ex-collega van mij.
Die stuurde wel vaker erotische plaatjes naar een bevriende collega, wiens naam begon met een A. Zo wou hij ook deze keer een erotische kalender opsturen. Helaas drukte hij na het intypen van de A meteen op enter, waarna het mailtje naar de ALL EMPLOYEES maillijst gestuurd werd.
Zijn directe baas mocht het aan het hoger management uitleggen en hij kon er nog wel om lachen. Dus toen hij het moest uitleggen zei zijn directe baas. "Ik heb goed nieuws en minder goed nieuws. Het goede nieuws is dat we de kalender voor 2005 alvast hebben. Het minder goede nieuws is dat hij wat pittiger is dan we gewend zijn"
Het hoger management kon er echter wat minder om lachen.
whahaaaquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef drexciya het volgende:
Bij een vroegere werkgever meegemaakt dat een verkoper ontslagen werd omdat ie niets deed. Dat is op het eerste gezicht nog niet spannend, maar wat bleek; hij deed alsof hij bij klanten langsging en dergelijke, druk doen met dossiers, telefoon, offertes en ga zo maar door, maar uiteindelijk kwam uit dat hij domweg uit zijn neus aan het peuteren was. Toen was het natuurlijk einde oefening.
Voor de rest eigenlijk weinig spannends meegemaakt.
mijn vorige werkgever is ook zoquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Een vrouwlijke collega vertelde bij de koffie dat ze zwanger was. De baas zei letterlijk dat hij "'geen drachtige zeugen kan gebruiken" , de volgende dag werd ze ontslagen.
Zoiets is mij dus ook gebeurdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:59 schreef dyna18 het volgende:
Een actie van een ex-collega van mij.
Die stuurde wel vaker erotische plaatjes naar een bevriende collega, wiens naam begon met een A. Zo wou hij ook deze keer een erotische kalender opsturen. Helaas drukte hij na het intypen van de A meteen op enter, waarna het mailtje naar de ALL EMPLOYEES maillijst gestuurd werd.
schrijf je altijd in chatvorm?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:24 schreef MLF het volgende:
[..]
mijn vorige werkgever is ook zo
collega was zwanger en vertelt het netjes
had ze niet moeten doen dus
belachelijk
overigens, ik had ook eens ruzie met een collega
ik was zijn leugens al zat
dat ie verkering had met een meisje van Goede Tijden Slechte Tijden
Dat ie een koopwoning had in Delft terwijl ie op een kamertje woonde bij mij om de hoek in Den Haag
en nog 100.000 andere leugens, en niet zo klein ook
Tot op een dag hij tegen mij tekeer ging
Er was iets over bellen met de planner
Nu was zijn foon leeg, hij was op weg naar huis ofzo en zou terug bellen
Maar die kootzak van een collega wou hem ook bellen
Ik leg de situatie uit
Ging die op de een of andere manier over de rooie
Ik ook
Wrs omdat ie mij voor iets uitmaakte ofzo, ik weet niet precies meer
Toen heb ik 'm aan zijn kraag gepakt, uit de stoel getrokken en door het hok (waar onze spullen liggen enzo) gesmeten
Wil die het hok uit
Toen heb ik 'm weer opgetrokken, met z'n voeten van de grond
Hij zweette peentjes
Volgende dag
Kom ik dat hok weer in
zit er een andere collega, begint te lachen en zegt: 3x raden wie er vandaag niet durft te komen werken
![]()
lol, ik in een deuk eey
Enfin, hij is ontslagen om de volgende reden:
Een meisje van de winkel had een creditcard in haar winkel gevonden en aan hem afgegeven, dat is de regel
Gaat die l u l in haar winkel er mee shoppen
heeft ie voor 2000 gulden (was nog het gulden tijdperk) kleding gehaald
en bij haar wil ie afrekenen
de l u l
en dat had zij door natuurlijk
en aangifte gedaan natuurlijk
terecht
toen kon ie meteen opouten
adios
Hoe kan een niet bestaand persoon nou een rechtszaak beginnen tegen een ander niet bestaand persoon?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:59 schreef dyna18 het volgende:
Ik hoop dat ze een rechtzaak tegen die baas begonnen is
ik was een jaar of 18. had een klus waarbij een paar ouder pandjes gerenoveerd zouden worden. de opdrachtgever ging op vakantie en gaf mij de taak als voorman. ik heb direct alle gastjes die er werkten vervangen door vrienden van mij.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:43 schreef DennisMoore het volgende:
Nog geen verhalen van mensen die anderen ontslagen hebben?
zeker antiliaan of niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik was een jaar of 18. had een klus waarbij een paar ouder pandjes gerenoveerd zouden worden. de opdrachtgever ging op vakantie en gaf mij de taak als voorman. ik heb direct alle gastjes die er werkten vervangen door vrienden van mij.![]()
het loopt wl erg door elkaar heen zo en die 2e alinea loopt niet lekker. wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:45 schreef Basp1 het volgende:
Collega van mij hield er wel van om wat erotisch plaatjes met andere vrienden van hem uit te wisselen middels email. Helaas had hij 1 keer een fout email adres erbij gezet waardoor deze ook bij een directeur van een ander bedrijf tercht kwam , deze over de flos naar onze directeur opbelde en hij er toen uitgedonderd werd.
Als klap op de vuurpijl hebben we wel afgelopen jaar een mailing onze directeur gehad waarin hij het voor elkaar kreeg om ook erotisch getinte plaatjes naar iedereen te sturen, die zit dus nog in mijn archief om een bewijs te hebben als men mij om zo'n reden eruit zou willen donderen.
Maar aangezien er geen beleidsrichtlijnen over het prive gebruik van email binnen dit bedrijf , heeft men wel alsnog een flinke schadevergoeding moeten betalen.
Verder hebben ze ook al eens om nogal onbenullige redenen de technisch manager (zogenaamd verkeerde kwaliteitsbeslissingen genomen) eruit gekegeld , ook daarvoor hebben ze 2 jaarsalarissen moeten lappen.
ik?quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:12 schreef cinnamongirl het volgende:
-Een andere grapjas heeft eens een bulkmailing aan klanten opgeleukt met de aanhef: 'Geachte teringlijer'. Dat viel ook niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |