quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:03 schreef thedude0 het volgende:
Lazer eens op, ik behoor tot de jeugd maar ik haat breezahs en al die andere kansloze kinderen. Als jullie allemaal graag willen dat deze jeugd de breezah generatie wordt genoemd dan doen jullie alleen maar mee aan kansloze generalisatie.
Wel goeie vergelijking. FOK! is dan ook een goede afspiegeling van de maatschappij. Ook de maatschappij kent types, al dan niet aspirant-uitkeringstrekkend, als Maikuuul.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:13 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Ik vind de eerder gesuggereerde term FOK!-generatie subliem.
Internet-geliëerd, amusant, met vlagen komisch, interessant, geïnformeerd en scherpzinnig, maar voor een overgroot deel geneuzel in de ruimte en het spuien van willekeurige opinies over hapklare brokken mini-informatie (of misinformatie), zonder dat iemand zich er verder vreselijk aan stoort.
't Is bijna Real Life, zeg...;)
pleur op man breezahsletjequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:03 schreef thedude0 het volgende:
Lazer eens op, ik behoor tot de jeugd maar ik haat breezahs en al die andere kansloze kinderen. Als jullie allemaal graag willen dat deze jeugd de breezah generatie wordt genoemd dan doen jullie alleen maar mee aan kansloze generalisatie.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:13 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Ik vind de eerder gesuggereerde term FOK!-generatie subliem.
Internet-geliëerd, amusant, met vlagen komisch, interessant, geïnformeerd en scherpzinnig, maar voor een overgroot deel geneuzel in de ruimte en het spuien van willekeurige opinies over hapklare brokken mini-informatie (of misinformatie), zonder dat iemand zich er verder vreselijk aan stoort.
't Is bijna Real Life, zeg...;)
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:06 schreef MrBean het volgende:
!!!! تصفح حسب الموضوع · تصفح البوابات · استعراض المقالات · فهرس أبجدي · اسأل ويكيبيديا · فهارس أخرى
Wanneer had je deze oorlog zo ongeveer in gedachten?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:04 schreef remlof het volgende:
de generatie die uitgeroeid had moeten worden door de oorlog die niet kwam
Nu is het al te laat. Of toch niet?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:25 schreef Noorman het volgende:
[..]
Wanneer had je deze oorlog zo ongeveer in gedachten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |