Denk dat hij zijn kansen wel bij Liverpool krijgtquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:34 schreef rubbereend het volgende:
misschien is Kromkamp los te weken zijn. die zit overal op een zijspoor
Wat een verrassing.quote:**Guus Hiddink vertrekt na dit seizoen
bij PSV,zo zei Rob Westerhof,voorzitter
van de club,in het programma Barend &
Van Dorp.
Al maandenlang wordt er gespeculeerd
over de toekomstplannen van PSV-trainer
en technisch directeur Hiddink.Zo werd
zijn naam meerdere malen genoemd als
toekomstig bondscoach van Engeland en
Rusland.Wat de Achterhoeker volgend
seizoen gaat doen,is nog niet bekend.
Met zijn vertrek sluit Hiddink een zeer
succesvolle periode bij de Eindhovense
club af.Vorig seizoen won PSV de dubbel
en ook dit jaar zit dat er nog in.In de
Champions League werden vorig seizoen
bovendien de halve finales bereikt.
Wordt een leuke degradatie als hij naar Feyenoord gaat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:45 schreef cultheld het volgende:
http://www.dipo.tv/movie/4357.wmv
Adios Theo.
Theo ga jij naar Feyenoord ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:45 schreef cultheld het volgende:
http://www.dipo.tv/movie/4357.wmv
Adios Theo.
Theo en Beasley ruilen tegen Kalouquote:Op vrijdag 24 maart 2006 04:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Theo ga jij naar Feyenoord ?
UHm uhm ja uhm uhm .... kwam er goed uit.
Theo gaat al vroeg afbouwen
Grappig, joh.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 04:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Theo ga jij naar Feyenoord ?
UHm uhm ja uhm uhm .... kwam er goed uit.
Theo gaat al vroeg afbouwen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Archie Tompson is waarschijnlijk betrokken bij Belgisch omkoopschandaal
quote:Nu ook naam van Thompson genoemd in omkoopschandaal
Het omkoopschandaal in België bij de clubs La Louvière, Sint-Truiden en Lierse SK grijpt steeds verder om zich heen. Steeds meer spelers worden genoemd in de zaak waar de Chinees Zheyun Ye de spil is. VRT noemt nu ook de naam van de door PSV van Melbourne Victory gehuurde Archie Thompson als mogelijke betrokkene. Bronnen worden niet genoemd. Thompson speelde van 2001 tot 2005 bij Lierse SK.
quote:Westerhof geschrokken over berichtgeving
Op AD.nl staat te lezen dat Westerhof geschrokken reageerde toen hij werd geconfronteerd met de geruchten die Thompson in verband brachten met het Belgische omkoopschandaal. "Wij zullen vrijdag aan Thompson vragen of hij door de Belgische autoriteiten is benaderd in deze zaak. Meer kunnen we op dit moment niet doen. Zijn naam is genoemd, maar vooralsnog is het speculatief. Ik hoop dat het niet zo is, want spelers die gerommeld hebben kunnen we bij PSV niet gebruiken. Maar we moeten afwachten; goedertrouw wordt aangenomen, kwadertrouw moet bewezen worden."
Speelt anders de laatste weken gewoon in de basis bij LFC.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:34 schreef rubbereend het volgende:
misschien is Kromkamp los te weken zijn. die zit overal op een zijspoor
Welke krant heb jij?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:33 schreef Leso_Varen het volgende:
Mijn krant wist vanmorgen te melden dat Gomes blijftCorinthians zou de 9 miljoen niet voor Gomes willen betalen, dus blijft Gomes nog een jaartje in Eindhoven. Verder wisten ze ook te vertellen dat Ronald Koeman en Jan Wouters bovenaan het lijstje van PSV zouden staan, en dat Koeman wel weer naar Nederland zou willen. Ook zou Rene Eijkelkamp bij PSV blijven.
Ik weet niet wat hiervan waar is, ik hoop vooral het eerste. Maar ik heb nog geen artikel op het internet kunnen vinden.
quote:Ronald Koeman is favoriet bij PSV
Door Frans van den Nieuwenhof
EINDHOVEN - Het grote gissen is begonnen en er rollen wel tien namen over tafel, maar feit is dat PSV een lijstje heeft van twee à drie kandidaten om Guus Hiddink op te volgen als hoofdcoach. De grote favoriet van de club lijkt Ronald Koeman te zijn. De huidige coach van Benfica zou dan een duo moeten gaan vormen met Jan Wouters, die al heeft aangegeven graag naar PSV te komen.
Zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk wenste gisteren amper commentaar te geven op een mogelijke overgang van Koeman naar PSV. ,,Ik hul me in stilzwijgen. Dat zou alleen maar zaken kunnen schaden. Ook over zijn contractsituatie zeg ik niks. Het enige wat ik kan zeggen: in voetbal is alles een optie.''
Koeman was tussen 1986 en 1989 één van de belangrijkste voetballers van PSV. Hij won met die club in '88 de Europa Cup. Later was Koeman assistent-bondscoach onder Hiddink, assistent bij FC Barcelona en hoofdtrainer van Vitesse en Ajax, waarmee hij in 2004 landskampioen werd. Bij Benfica wankelde zijn positie enige tijd, maar recente successen in de Champions League - zijn club schakelde zowel Manchester United als Liverpool uit - hebben de situatie veranderd.
Koeman zou een terugkeer naar Nederland wel zien zitten, omdat zijn dochter hier studeert. Wouters is een goede bekende van Koeman en technisch manager Stan Valckx. De drie speelden samen in het Nederlands elftal, ondermeer tijdens het WK van 1994. Wouters werkte als hoofdtrainer bij Ajax en is sinds een aantal jaren assistent bij Glasgow Rangers. Daar vertrekt Wouters. Halverwege de jaren negentig speelde Wouters twee seizoenen voor PSV.
Naast Koeman staat ook Bert van Marwijk hoog genoteerd bij PSV. Van Marwijk, die in 2002 met Feyenoord de Uefa Cup won, verlengde vorig seizoen zijn contract bij Borussia Dortmund tot 2007 en zegt niet benaderd te zijn door PSV. ,,In de voetballerij weet je het nooit, maar ik heb het momenteel heel erg naar mijn zin bij Dortmund'', aldus Van Marwijk. ,,De financiële situatie is na een zware periode steeds beter aan het worden en we hebben een jong team met veel perspectief. Normaal gesproken dien ik mijn contract hier uit. Ik heb wel bewust voor één jaar getekend om mijn toekomst niet te blokkeren.''
Verder circuleren tal van namen zoals die van Huub Stevens, Martin Jol en Henk ten Cate. Stevens kent de club erg goed, maar zijn presentatie bij Roda JC maakt sommige mensen binnen PSV huiverig. Jol ligt vast bij Tottenham Hotspur en het afkopen van zijn contract is erg duur, Ten Cate is bij Barcelona assistent van Frank Rijkaard en wordt niet gezien als een PSV'er. De beslissing over de aanstelling van een nieuwe trainer ligt geheel in handen van Jan Timmer en Rob Westerhof. Timmer keert volgende week terug van vakantie.
Eerder wordt geen duidelijkheid verwacht. Opmerkelijk is verder dat René Eijkelkamp mogelijk tóch blijft. PSV wil daarover met hem in gesprek treden. Waarschijnlijk komen een aantal management-taken van Hiddink terecht bij Valckx. Onduidelijk is nog of PSV een voetbalman wil benoemen in de directie of de raad van commissarissen.
bron: Eindhovens Dagblad
quote:Gomes blijft 'met plezier' bij PSV'
Door Frans van den Nieuwenhof
EINDHOVEN - Heurelho Silva Gomes zal ook volgend seizoen het doel van PSV verdedigen. De Braziliaanse keeper zei gisteren dat een overgang naar Corinthians in zijn geboorteland van de baan is. "Corinthians wil niet het bedrag betalen dat PSV voor mij vraagt. Dan houdt het op. Ik blijf met veel plezier bij PSV.''
De Eindhovense club was de afgelopen dagen veelvuldig in onderhandeling met Corinthians. De vraagprijs voor Gomes is middels een clausule bepaald op negen miljoen euro. Manager technische zaken Stan Valckx hoopt nu dat PSV het contract met Gomes kan verlengen tot 2011. Daarover zijn besprekingen gaande.
Voor PSV is het aanblijven van de belangrijkste spelers van groot belang nu coach Guus Hiddink vertrekt. De club wil een leegloop voorkomen. Voor Gomes was een overgang naar Corinthians een serieuze optie. Hij kon daar veel meer verdienen en hoopte meer kans te maken op een WK-selectie met Brazilië. De competitie in dat land begint in april. Nu PSV zijn contract wil verbeteren, valt een belangrijk argument om te vertrekken weg.
,,En als ik hier goed blijf spelen, zal de bondscoach van Brazilië dat ook zien'', zei hij gisteren. ,,Natuurlijk is Corinthians een grote club en kan ik daar veel geld verdienen, maar als zij de clausule van negen miljoen niet willen betalen, blijft PSV mijn club.'' Het aanblijven van Gomes is ook een belangrijk signaal naar andere spelers, onder wie Phillip Cocu. De aanvoerder van PSV kan een jaar bijtekenen, maar neemt pas een beslissing als er duidelijkheid is over de invulling van de technische staf en de samenstelling van de selectie. ,,Ik vind het jammer als Guus Hiddink vertrekt'', aldus Cocu, ,,maar ik heb nooit gezegd dat ik mijn toekomst aan die van hem verbind. Ik wil graag voor de zomer een beslissing nemen en niet ná het WK. Laten we eerst maar eens afwachten hoe PSV er volgend jaar uitziet.''
Cocu speelt ook met de gedachte om in de toekomst een versnelde cursus Coach Betaald Voetbal te gaan volgen. De eerstvolgende cursus start in september, als de animo onder (ex-)internationals tenminste groot genoeg is. ,,Maar als ik blijf voetballen, is dat geen optie meer, want die twee zaken zijn niet te combineren.'' Hiddink opperde eerder al het plan om Cocu op termijn toe te voegen aan de technische staf van PSV. André Ooijer kan zijn contract bij PSV verlengen. De club gaat binnenkort om de tafel met hem. Ooijer zou in de belangstelling staan van de Griekse topclub Olympiakos Pyreaus. Zijn contract bij PSV loopt nog een jaar door.
bron: Eindhovens Dagblad
Ik vind dat Koeman nog te weinig bewezen heeft, maar aan de andere kant is PSV wel een hele andere club dan Ajax. De cultuur van Ajax is niet zo geschikt voor Koeman, die van PSV wel. Dus het zou zomaar goed uit kunnen pakken... Een lastig geval, maar wel een PSV'erquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Welke krant heb jij?
En Koeman: ik zou het niet zo erg vinden...
Erwin heeft geen enkele reden om uit rotterdam te vertrekken dus ook geen serieuze optie. (al zie ik liever Erwin dan Ronald naar Eindhoven komen)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:58 schreef Cart_man het volgende:
Als je een Koeman als trainer gaat halen, dan is degene die nu bij Feijenoord zit de beste keuze...
Nee, dat weet ik wel. Hij mag ook niet weg.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Erwin heeft geen enkele reden om uit rotterdam te vertrekken dus ook geen serieuze optie. (al zie ik liever Erwin dan Ronald naar Eindhoven komen)
Jammer he?!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
En waarom gaat Gomes niet gewoon weg
Ik hoop dat de TD dan de meeste invloed zal hebben op de aankopen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Koeman komt, mag je hopen dat er geen nieuw team moet worden opgebouwd. De aankopen van Koeman zijn nou niet bepaald gelukkig te noemen.
En waarom gaat Gomes niet gewoon weg
Tuurlijk. Daar maak ik me niet druk om.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:22 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik hoop dat de TD dan de meeste invloed zal hebben op de aankopen...![]()
Die zijn niet gehaald door Koeman hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar maak ik me niet druk om.
Misschien haalt Koeman dan wel Zlatan en Chivu naar Eindhoven...![]()
Daar stoot zelfs Koeman zich niet twee keer aan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die zijn niet gehaald door Koeman hoor.
Verwacht eerder maar Bob Peeters, Sikora, Soetaers, Charisteas
Bij Ajax haalde hij die alleen om de club dwars te zittenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar stoot zelfs Koeman zich niet twee keer aan.
Whehe.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar stoot zelfs Koeman zich niet twee keer aan.
Dat was gisteren volgens mij. Plus ik kan het toch niet zienquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe.
Overigens zit jullie voorzitter vanavond bij Barend en Van Dorp.
Dat was toch gisteravond, naar ik begreep...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe.
Overigens zit jullie voorzitter vanavond bij Barend en Van Dorp.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:
Lekker opruiming bij PSV. Mensen die niet willen blijven, heb je niks aan![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat was gisteren volgens mij. Plus ik kan het toch niet zien![]()
Wanneer Jules Deelder jullie nieuwe voorzitter is welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:05 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat was toch gisteravond, naar ik begreep...
quote:
VRIJDAG 24 maart 2006
Lieke van Lexmond
Lieke gaat met de voetjes van de vloer! Heel Nederland zat aan de buis gekluisterd tijdens het eerste seizoen van Dancing with the stars. De veelzijdige en ambitieuze Lieke van Lexmond, beter bekend als Charlie, gaat meedoen aan het tweede seizoen dat zaterdag weer van start gaat. Soapie Lieke danst met Remco Bastiaansen, die vorig seizoen danste met Inge de Bruijn. Lieke van Lexmond is natuurlijk bekend van haar rol als Charlie in GTST. Maar eigenlijk wil deze mooie brunette nog veel meer; acteren in films, presenteren en misschien wel een toekomst in de danswereld? Zaterdag gaat Lieke de sterren van de hemel dansen maar eerst schuift de dancing queen vanavond aan tafel bij BvD om meer te vertellen over haar carrière als danseres.
Rob Westerhof
PSV wil niet dat Guus Hiddink in de toekomst een functie als bondscoach in het buitenland combineert met een adviserende rol op technisch gebied bij de club. Dit maakte voorzitter Rob Westerhof duidelijk op 20 maart. Bij PSV dreigt een leegloop van spelers en trainers. Gaat Hiddink nou weg of blijft hij. En als hij weggaat gaat hij dan naar Rusland of naar Engeland? En hoe zit het met assistent-trainers Rutten en Eijkelkamp. En wat doen Cocu, Alex, Farfan, Gomes en Ooijer? Vele vragen dus, grote onduidelijkheid bij de club. PSV voorzitter Rob Westerhof komt bij Barend en Van Dorp praten over de leegloop en over de toekomst van PSV.
Dat is mooi, mensen die willen blijven en blijven.quote:
Idd, goed nieuws lijkt me...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:32 schreef PyTh het volgende:
Ik ben in ieder geval heel blij dat Gomes nog bij PSV blijft en er ook van overtuigd dat dit een positieve uitwerking heeft op het aanblijven van de andere belangrijke spelers bij PSV
Net zoals Gullit dat had zeker.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Koeman favoriet lees ik in dat artikel? Vind ik opvallend, ik zie liever iemand anders. Een pre bij Koeman is dat hij de naam heeft om spelers te verleiden naar PSV te lokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |