Voor de verandering.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:09 schreef Misstique het volgende:
Wat een serieuze gesprekken hier.
Zeker wel. Verbaast me alleen in dit specifieke subforum.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Voor de verandering.
Ook wel eens leuk toch?
Kan geen kwaad in mijn ogen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeker wel. Verbaast me alleen in dit specifieke subforum..
Hier.net.ffkes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:16 schreef JDude het volgende:
Serieus? Waar?
Knetters zeg! wat een helden voedselquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:32 schreef Litso het volgende:
Zo, twee broodjes mexicano speciaal en een pistoletje salami later. Ik ben er weer.
Tosti's Ham-Kaas-Salami hier. Home-madequote:Op woensdag 22 maart 2006 12:32 schreef Litso het volgende:
Zo, twee broodjes mexicano speciaal en een pistoletje salami later. Ik ben er weer.
En dat was alleen nog maar mijn ontbijtquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Knetters zeg! wat een helden voedsel
Goeie shit zeg!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:36 schreef Litso het volgende:
[..]
En dat was alleen nog maar mijn ontbijt
Ben geen soepmens... ook geen kipvingers mensquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:45 schreef Misstique het volgende:
Kipfingers en soep hier.
Ik had ook liever friet gehad. Maar het kan niet elke dag feest zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben geen soepmens... ook geen kipvingers mens
Haha... friet echt als maaltijd doet et ook niet altijd goed bij mij. Smiddags vind ik brood wel puik!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had ook liever friet gehad. Maar het kan niet elke dag feest zijn.
Ik hou helemaal niet van brood.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Haha... friet echt als maaltijd doet et ook niet altijd goed bij mij. Smiddags vind ik brood wel puik!
Hmmjah dat kan. Wat eet je dan smiddags meestal ?!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van brood..
Brood is zo saai.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van brood..
Pistoletjes zijn erg goed te doen ja. Die hebben ze bij ons op school ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Brood is zo saai.
Witbrood is dan wel weer lekker, maar minder gezond. Ik eet maar gewoon cornflakes voor ontbijt en pistoletjes op school.
Ik ben eerst wat gaan eten en zit nu alweer te fokken. Ik heb het nog lang volgehouden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor. En dan eerst nog even douchen eten en de hond uitlaten
Puik werk. Waar gaat het over ?!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben eerst wat gaan eten en zit nu alweer te fokken. Ik heb het nog lang volgehouden..
Management.quote:
Lunch bevat waarschijnlijk een broodje kroket voor mij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:04 schreef NJ het volgende:
En om even ontopic te blijven, ik heb zojuist een broodje frikandel op..
Alles behalve brood.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah dat kan. Wat eet je dan smiddags meestal ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |