Kan geen kwaad in mijn ogen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeker wel. Verbaast me alleen in dit specifieke subforum..
Hier.net.ffkes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:16 schreef JDude het volgende:
Serieus? Waar?
Knetters zeg! wat een helden voedselquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:32 schreef Litso het volgende:
Zo, twee broodjes mexicano speciaal en een pistoletje salami later. Ik ben er weer.
Tosti's Ham-Kaas-Salami hier. Home-madequote:Op woensdag 22 maart 2006 12:32 schreef Litso het volgende:
Zo, twee broodjes mexicano speciaal en een pistoletje salami later. Ik ben er weer.
En dat was alleen nog maar mijn ontbijtquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Knetters zeg! wat een helden voedsel
Goeie shit zeg!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:36 schreef Litso het volgende:
[..]
En dat was alleen nog maar mijn ontbijt
Ben geen soepmens... ook geen kipvingers mensquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:45 schreef Misstique het volgende:
Kipfingers en soep hier.
Ik had ook liever friet gehad. Maar het kan niet elke dag feest zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben geen soepmens... ook geen kipvingers mens
Haha... friet echt als maaltijd doet et ook niet altijd goed bij mij. Smiddags vind ik brood wel puik!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had ook liever friet gehad. Maar het kan niet elke dag feest zijn.
Ik hou helemaal niet van brood.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Haha... friet echt als maaltijd doet et ook niet altijd goed bij mij. Smiddags vind ik brood wel puik!
Hmmjah dat kan. Wat eet je dan smiddags meestal ?!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van brood..
Brood is zo saai.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van brood..
Pistoletjes zijn erg goed te doen ja. Die hebben ze bij ons op school ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Brood is zo saai.
Witbrood is dan wel weer lekker, maar minder gezond. Ik eet maar gewoon cornflakes voor ontbijt en pistoletjes op school.
Ik ben eerst wat gaan eten en zit nu alweer te fokken. Ik heb het nog lang volgehouden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor. En dan eerst nog even douchen eten en de hond uitlaten
Puik werk. Waar gaat het over ?!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben eerst wat gaan eten en zit nu alweer te fokken. Ik heb het nog lang volgehouden..
Management.quote:
Lunch bevat waarschijnlijk een broodje kroket voor mij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:04 schreef NJ het volgende:
En om even ontopic te blijven, ik heb zojuist een broodje frikandel op..
Alles behalve brood.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah dat kan. Wat eet je dan smiddags meestal ?!
Booquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Management.
Behoeftetheorie van Maslow, leiderschapstheoriën enzo.
Je studeert CE toevallig?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Management.
Lang niet zo saai als Bedrijscalculaties vanmorgen.quote:
Tof. Ik heb dat diploma al een tijdje op zak.quote:
Ha! Dat komt me bekend voorquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Management.
Check!quote:
Wel een erg algemene studie. Waar studeer je ?!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:11 schreef NJ het volgende:
Ik zit in 't eerste jaar.
Ik voel me ineens heel oud.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:11 schreef NJ het volgende:
Ik zit in 't eerste jaar.
Dat zal wel terecht zijn danquote:
Als ik alles in één keer gehaald zou hebben, dan zou ik dat papiertje ook al op zak moeten hebben.quote:
HRO / HES.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel een erg algemene studie. Waar studeer je ?!
Ach, ik ben gelukkig jong van geest.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben alweer in m'n 5e jaar, als dat een troost is.
Zegt me niets... plaats ?!quote:
quote:
Ok dan... Daar zit een vriendin van me ookquote:
Yo! Lekker geslapenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Mogeh.
Commerciele Economiequote:Op woensdag 22 maart 2006 13:25 schreef Litso het volgende:
Wat is CE?
Eerste jaar?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok dan... Daar zit een vriendin van me ook
Ja hoor, was al weer 2 uurtjes ofzo wakker.quote:
Nee... begin 2e...quote:
Opzich een leuke studie maar erg algemeen wat ik ervan gezien heb. Beetje marketing beetje commerciele praat enzoquote:
Dit dus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Opzich een leuke studie maar erg algemeen wat ik ervan gezien heb. Beetje marketing beetje commerciele praat enzo
Ik doe em zelf niet maar de omschrijving lijkt me wel goedquote:
My sentiments exactly.quote:
Ik heb hoofdpijn en ik ben moe. En ik moet nog vanalles doen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:37 schreef jackson het volgende:
Ik begin moe te worden... zuur als je nog 4uur moet
Jah.. dat voel ik me al weken met vlagen. Echt te kut.... maarja gewoon elke weekend weer volgas bier hakken. Ook niet echt slimquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn en ik ben moe. En ik moet nog vanalles doen.
Ik voel me echt bleh [afbeelding]
Jah... er zijn wel meer studies zoals communicatie en marketing die er wat van weg hebbenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:40 schreef mcDavid het volgende:
is er trouwens ook een variant voor communistische economie?
Politicologie. En dan stage lopen bij de SP.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:40 schreef mcDavid het volgende:
is er trouwens ook een variant voor communistische economie?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Politicologie. En dan stage lopen bij de SP.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Politicologie. En dan stage lopen bij de SP.
quote:
Sorryquote:
Do they collide?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:59 schreef Chowi het volgende:
Passing through unconcious states, when I awoke, I was on the highway.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Do they collide?
I ask, and you smile
with my feet on the dash
the world doesn't matter
Ja. En Sleeps With Butterflies van Tori Amos.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Echt, dat nummer mogen ze op mijn begrafenis draaien.
Tori Amosquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. En Sleeps With Butterflies van Tori Amos.!
Bij miij ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Echt, dat nummer mogen ze op mijn begrafenis draaien.
Ja. Tori Amos.quote:
Ok....quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:09 schreef sararaats het volgende:
ik breng onheil, ik ben een topic-killer
muhahahahahahaha
nee hoor, ik heb alleen een verschrikkelijk, idioot, kuttig, klotig, snobberig, shittin' rothumeur
zelfkennis [14.cif]quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:09 schreef sararaats het volgende:
ik breng onheil, ik ben een topic-killer
Later... en eetzequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:17 schreef Litso het volgende:
Dit is het teken om even te gaan lunchen.
Tot zo.
Mag ik je wat vragen ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:17 schreef sararaats het volgende:
en niet te vergeten: ik neuk met elke vrouw die ik tegenkom
DAT was een GRAP hoorquote:
Of je ook kunt ophoerenquote:
als je het antwoord al weet, waarom vraag je het dan?quote:
quote:
Waarvan akte.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:27 schreef Misstique het volgende:
Ook dat nog.
Je bent èèn ding vergeten verlepte pot; Je kan gebanned worden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:30 schreef sararaats het volgende:
ik draai dit topic naar de verdoemenis?
NET GOED !!!
ik doe nog steeds mijn eigen zin en die bestaat uit onheil schoppen waar ik ook kom, ja zelfs bij mijn familie.
en voor de rest kunnen jullie opkezen want ik kom eraan
Je piletjes, sara. Je pilletjes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:30 schreef sararaats het volgende:
en voor de rest kunnen jullie opkezen want ik kom eraan
Ik ook. Kappen met topicverkloten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:30 schreef sararaats het volgende:
ik kom eraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |