Is dat zo? Goh..quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee. En als je ze verwijderd, dan blijven ze zichtbaar voor FA's..
Oh.... dan mag et.. ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zo ziet mijn notitieblaadje er op school ook regelmatig uit.
Ik heb een zeer uitgebreide lijst inclusief linkjes naar het profiel e.d.quote:
Ik gooi altijd quotes in notes. Duidelijk, overzichtelijk en een directe link naar de post.quote:
Moet ik nou nóg een keer die quote erbij halen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik gooi altijd quotes in notes. Duidelijk, overzichtelijk en een directe link naar de post.
Maar je hebt ook mods die bij het editten gewoon de post kopiëren. En dan wil er nog wel eens vergeten worden de IMG tags weg te halen. Vraag maar aan Litso.
Geschrokken van de hoeveelheid notes?!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb een zeer uitgebreide lijst inclusief linkjes naar het profiel e.d.
ctrl-h > "/profile/" > replace all > "/notes/"
en dan allemaal in een eigen tabje openen.
Neu, viel me wel mee eigenlijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Geschrokken van de hoeveelheid notes?!
Wanneer krijgt iemand een note eigenlijk ?!
Ok. I see.... Hoeveel notes heb ik. Ik meen iets van 3 ofzo... of 4quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Neu, viel me wel mee eigenlijk.
Een note krijg je als je iets doet dat niet door de beugel kan, simpel gezegd.
Hier welquote:
Kan niet. Ik ben net uitgelogd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok. I see.... Hoeveel notes heb ik. Ik meen iets van 3 ofzo... of 4
Doe eens kijken
Matig excuus.... dus log maar weer inquote:
Oh mijn god. Die van Nina zekerquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:32 schreef Misstique het volgende:
Stofje ik heb wat verhaaltjes op jouw site zitten lezen!
en nee, ik heb geen zak te doen hier
Dan open je een andere browser.quote:
Je hebt me bijna nieuwsgierig gemaaktquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:33 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Oh mijn god. Die van Nina zeker. Ja, die is eh... discutabel (als in: Daar heb ik al héééél veel discussies over gehad met mensen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |