En dat is dus de enige PI die je wel eens voorbij ziet komen in de GCSC.quote:
Neu, die is gewoon volledig nietszeggend en alleen nuttig als je in FTR over Christoher Reeves of in MUZ over Goldfinger - Superman post.quote:
pssst. Hij zit op slot.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:57 schreef Stofje het volgende:
Zit ik hier in m************* FC of zo?
Zinloos indeedquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Neu, die is gewoon volledig nietszeggend en alleen nuttig als je in FTR over Christoher Reeves of in MUZ over Goldfinger - Superman post.
Nee, daar heb ik geen rechten voor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:57 schreef Stofje het volgende:
Zit ik hier in m************* FC of zo?
Dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sorry, ik vond deze opmerking zelf hilarisch.
Ook datquote:
Sorry, Stofje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sorry, ik vond deze opmerking zelf hilarisch.
Ik zei al eerder dat ik me niet lekker voelde. Normaal gesproken ben ik namelijk wél heel grappig.quote:
Bwehehehe. Ik wilde op invoeren drukken. Drukte mis, op die smiley en drukte alsnog op invoeren. Bwheheheh.quote:
ALT-S!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bwehehehe. Ik wilde op invoeren drukken. Drukte mis, op die smiley en drukte alsnog op invoeren. Bwheheheh.
Jah....quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:08 schreef NJ het volgende:
Volgens mij is het terminaal.
Same here maar werkt niet bij Apple meen ikquote:
De domme!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:10 schreef NJ het volgende:
Wie gebruikt er dan ook Apple?
ALT-S.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:11 schreef Stofje het volgende:
Ik ga naar het forum via de frontpage, gebruik de quickreply en druk gewoon ouderwets op "invoeren".
Wanneer ben ik eigenlijk geen newbie meer?
Meer dan 40.000 postsquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:11 schreef Stofje het volgende:
Ik ga naar het forum via de frontpage, gebruik de quickreply en druk gewoon ouderwets op "invoeren".
Sterf.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:11 schreef Stofje het volgende:
Owja, ik moet NJ nog een note geven voor dat kwartet van net.quote:
Verkapte vraag hoeveel notes je hebt. Note erbij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:19 schreef jackson het volgende:
Dan wil ik niet weten op hoeveel notes ik sta
Kut. Ik wilde een note bij je zetten maar ik drukte al op invoeren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Verkapte vraag hoeveel notes je hebt. Note erbij.
ALT-Squote:Op woensdag 22 maart 2006 11:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Kut. Ik wilde een note bij je zetten maar ik drukte al op invoeren.
Lege notes kunnen ook
Kun je die ook editten eigenlijk?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Lege notes kunnen ook
Godver. Ik heb echt kutnotes. Ik schaam me ervoor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Lege notes kunnen ook
Like I care....quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Verkapte vraag hoeveel notes je hebt. Note erbij.
Ik weet ook eigenlijk niet wat me ertoe zetten om überhaupt op die knop te drukkenquote:
Nee. En als je ze verwijderd, dan blijven ze zichtbaar voor FA's.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kun je die ook editten eigenlijk?
Lege notes.... hoe matigquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Lege notes kunnen ook
Nope.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kun je die ook editten eigenlijk?
Lang werk aan gehad ofnietquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:22 schreef Litso het volgende:
Ik heb trouwens gister de notes van al mijn kloons opgezocht!
Wie is recordhouder?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:22 schreef Litso het volgende:
Ik heb trouwens gister de notes van al mijn kloons opgezocht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |