quote:
dank dank
![]()
we zijn er zelf ook erg blij mee....
![]()
Gisteren en vandaag vrij geweest en enkelt hier vanmiddag wat kunnen doen in de casa. Gisteren de belasting etc in orde gemaakt voor 2005. Laat maar komen die teruggave.....
Daarnaast wat kleine dngen gedaan in ons huis wat nu te koop staat. We zijn wat gezakt in vraagprijs en hoop dat er nu wat meer animo voor zal komen(loopt niet storm )
Vanmiddag tot de ontdekking gekomen dat de afzuigkap ietsjes uit het lood hing, effe gebeld en daar was de keukenbouwer Pieter met zijn bus. Idd stond niet helemaal jofel maar met een minuut of drie / vier hing ie weer als een plaatje
![]()
Daarna kom de kitman, deze heeft de verherbouwde dozen opnieuw gekit evenals wat kit en voeg werk her en der in de casa. Ik kan best kitten maar dze man kit iedereen eruit kan ik je vertellen. Is al meer dan 30 jaar aan het afdichten(met een mooi woord) en verstaat zijn vak. Heeft gewoon 100 verschillende soorten kit in zijn bus op de greep liggen(inclusief eiken beuken,kersen etc ) Bus zit echt nokkie nokkie vol met kit dus.
Verder is de schilder vanmorgen een paar uur aan het schilderen geweest binnen in huis . Hij heeft de nieuwe kozijnen aan de binnenkant in de grond gezet. Morgen komt hier een tweede laag grond op. En daarna kan het in de aflak.
Zelf ben ik vanmiddag bezig geweest met vensterbanken, werzalit via de aannemr kostte ¤600,- exclusief btw en arbeid. Mij ff te gortig , dus heb het zelf gemaakt met mooie vuren meubelpanelen. Ik was nu net geen ¤100,- kwijt dus daar hou ik ff flink me knip op dicht....
![]()
De serre is nu klaar qua vensterbank, het raam wat tusse de serre en de erker aan de zijkant van ons huis is klaar, de kleine erker aan de zijkant is ook klaar. Nu alleen nu de erker voor. Maar hout staat klaar ervoor en volgende week Maandag wanneer ik weer vrij ben dan maak ik hem soldaat.
Daarna de gaten van de schroeven effe plamuren, schuren en in de grond zetten. Dan kan ik straks als ik met de kamer zelf bezig ben qua schilderwerk de vensterbanken in een keer meegenomen worden.
Ik heb inmiddels ook 21 pakken kraalschroten in bestelling staan, zodat ik straks met een week of twee dat ook in huis heb. dan is er ruimte in de baas zijn schuur en kan ik me daar helemaal uit leven. immers in huis kan je maar een pak of wtee per keer doen. en dat gaat niet zo snel hé?
![]()
Als die dan geverfd zijn kan ik de balken gaan schuren in de woonkamer en voorzien van grondverf. Daarna plankjes ertussen hangen, en voor de tweede keer in de hoogglans zetten.
Je ziet t idee is er wel maar nu de tijd nog
Morgen ff flink heen en weer rijden tussen de casa en ons huidige huis, omdat ik heb vanavond ruimte gemaakt op zolder en dat kan dan alvast naar de zolder van de casa. Weg is maar weg zak maar zeggen.
Daarnaast een betreurende mededeling: No milk today oh nee, dat moest zijn geen pics vandaag
![]()
Tot de volgende update maar weer