Ik heb voor een tijdschrift weleens mensen geinterviewd in Overlangbroek die bijna geen belasting betaalden. Echt, bijna niks.quote:
Tijd voor bier idd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als ik op dat moment aanwezig ben wel.
Anyway, tijd voor bed.
Dat is het ook. Én binnen 4 seconden ingetikt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik geloof dat het woord correct gespeld is.
Die woonden op het kamp? Of echt wegen geloofsbezwaren? Zoiets heb ik over staphorsters b.v. nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb voor een tijdschrift weleens mensen geinterviewd in Overlangbroek die bijna geen belasting betaalden. Echt, bijna niks.
Nee, echt gemoedsbezwaarden, van gereformeerden huize.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die woonden op het kamp? Of echt wegen geloofsbezwaren? Zoiets heb ik over staphorsters b.v. nog nooit gehoord
Hier een samenvatting. Goed bezig joh!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Verder begin ik nu aan het boek "de anatomie van het fascisme" (Robert Paxton). Zo op het eerste gezicht is het boek net zo ingedeeld als het boek "Origins of Totalitarianism" van Hannah Arendt, maar dat is slechts een snelle eerste impressie. Wie kan mij meer vertellen over wat ik in het boek kan verwachten?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:25 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Hier een samenvatting. Goed bezig joh!![]()
Jouw avatar is nu trouwens ook geniaal!!quote:
Nee, maar die betalen gewoon trouw hun belasting:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef du_ke het volgende:
Die woonden op het kamp? Of echt wegen geloofsbezwaren? Zoiets heb ik over staphorsters b.v. nog nooit gehoord
quote:Mat 22,15 Nu trokken de Farizeeën zich terug om zich erop te beraden hoe ze hem met een uitspraak in de val konden lokken. 16 Ze stuurden enkele van hun leerlingen samen met een aantal Herodianen naar hem toe, met de vraag: ‘Meester, wij weten dat u oprecht bent en in alle oprechtheid onderricht geeft over de weg van God. We weten dat u zich aan niemand iets gelegen laat liggen, u kijkt immers niemand naar de ogen. 17 Zeg ons daarom wat u vindt: is het toegestaan de keizer belasting te betalen of niet?’ 18 Maar Jezus had hun boze opzet door en zei: ‘Waarom stelt u me op de proef, huichelaars? 19 Laat me de belastingmunt zien.’ Ze reikten hem een denarie aan. 20 Hij vroeg hun: ‘Van wie is dit een afbeelding en van wie is het opschrift?’ 21 Ze antwoordden: ‘Van de keizer.’ Daarop zei hij tegen hen: ‘Geef dan wat van de keizer is aan de keizer, en geef aan God wat God toebehoort.’ 22 Ze waren zeer verbaasd toen ze dit hoorden. Ze lieten hem staan en gingen weg
Hij hakt nu terug hè.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jouw avatar is nu trouwens ook geniaal!!
Je hebt toch geen kut in je broekquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:25 schreef Floripas het volgende:
Wat hebben jullie ineens met die hakkûhbar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |