Ja hier nog eenquote:
Die dus.quote:
Walkman zal niet snel van een ander merk zijn, Walkman is van Sony namelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:44 schreef tonks het volgende:
Mijn eerste walkman was ook een sony zo'n zwarte!
De naam Walkman is van Sony, in de volksmond heette alle draagbare cassettespelers zoquote:Op woensdag 22 maart 2006 04:49 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Walkman zal niet snel van een ander merk zijn, Walkman is van Sony namelijk.
Had ik ook!quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:11 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik had zoiets:
[afbeelding]
Sony Sketch Pad, soort van oer-voorloper van de Wacom.Kon je op je tv aansluiten en leuke dingetjes tekenen, en natuurlijk hoorde je dan geluidjes bij zo'n beetje alles wat je deed.
Als ik die bus zo zie rechtsbovenin is dit ook de tekentool van de makers van Southpark?quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:11 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik had zoiets:
Sony Sketch Pad, soort van oer-voorloper van de Wacom.Kon je op je tv aansluiten en leuke dingetjes tekenen, en natuurlijk hoorde je dan geluidjes bij zo'n beetje alles wat je deed.
Ik ookquote:
Geen idee eigenlijk. Ik kan op itnernet weinig meer vinden over MyFirstSonyquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:37 schreef Paladina het volgende:
Die dingen blijven gewoon da bomb. Weet iemand of er trouwens nu zoiets bestaat als My First Discman ofzo? Aangezien je nergens meer cassettebandjes kunt kopen.
Ik ook! Maar dan een grotere, met die gele box aan de zijkant!quote:
Deze had ik, maar dan de brede versie.quote:
Ja, die heb ik ook gehad. Met doorzichtige achterkant, zo stoer was datquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef Nolius het volgende:
Je kent het wel: voorwerpen die je ooit hebt gehad en zelfs nog steeds hebt, maar waar je niet zo mee te koop loopt
Maar toch even:
Ik heb dus nog gewoon een MyFirstSony walkman. Dat kreng is niet kapot te krijgen. Ik heb het geloof ik eens voor mijn verjaardag gehad. Achterin kun je het meganisme zien waarmee het werkt![]()
[afbeelding]
Wie heeft er ook zo'n ding uit de collectie MyFirstSony? En bestaat het eik nog?
Ik ookquote:
Ja, die bedoelde ik ook!quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:29 schreef Nega het volgende:
[..]
Deze had ik, maar dan de brede versie.
edit: jawel, gevonden
[afbeelding]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |