Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef Lucille het volgende:
Omdat je spieren een lagere spierspanning krijgen. Dus gaan je lichaamsholtes open staan.
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:48 schreef Lucille het volgende:
Geloof me, als je echt bang bent dan loopt je letterlijk leeg.
as je dood bent ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:48 schreef Lucille het volgende:
Je hebt gelukkig nooit een situatie meegemaakt waarbij je écht bang wasquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Nooit last van eerlijk gezegd. Ik moet alleen pissen als ik veel drink
Het gaat niet over bang zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:48 schreef Lucille het volgende:
nou dan piste ik niet alleen, maar ik weet zeker dat tubgirl niks is vergeleken met mijquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig nooit een situatie meegemaakt waarbij je écht bang was
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nou dan piste ik niet alleen, maar ik weet zeker dat tubgirl niks is vergeleken met mij![]()
waargebeurd trouwens?
nou ik zal eens kijken of ik het verder durft te lezenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]!
Waargebeurd, en dat was nog maar het begin![]()
Ik open er wel een keer een topic over (als ik me verveel).quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nou ik zal eens kijken of ik het verder durft te lezen
doe dat maar. dan kan ik het lezen als ik me verveelquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik open er wel een keer een topic over (als ik me verveel).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |