Het is wel altijd grappig om te zien dat het JUIST altijd mannen zijn die op deze overdreven manier reageren. Makes me wonder wat er mis is met JULLIE. De doodstraf 'uitdelen' alsof het niks is. Dat soort extremisme is ook niet helemaal normaal hoor...quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:27 schreef RedFever007 het volgende:
Klopt ja, ik vind het ook not done en snap dan ook niet wat mensen bezielt om hieraan mee te doen![]()
![]()
Echt de doodstraf mag wat mij betreft voor deze gasten worden ingevoerd.
pedo's zijn het zieligste wat er bestaat.. daarna dieren mishandelaars..quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:33 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het is wel altijd grappig om te zien dat het JUIST altijd mannen zijn die op deze overdreven manier reageren. Makes me wonder wat er mis is met JULLIE. De doodstraf 'uitdelen' alsof het niks is. Dat soort extremisme is ook niet helemaal normaal hoor...
Die moet nog wat dingen checken in Ned.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:20 schreef schatje het volgende:
Undercover, het programma dat erna komt, gaat verder met
undercoverjournalist Alberto S.
Wauw, jij bent echt een goed mens omdat anderen 'slechter' zijn. Je bent ook vast heel consequent gezien deze uitspraak? Je eet geen vlees/eieren of andere dierlijke produkten, je draagt geen lederen schoenen/riem?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:35 schreef murp het volgende:
[..]
pedo's zijn het zieligste wat er bestaat.. daarna dieren mishandelaars..
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Die moet nog wat dingen checken in Ned.
Waar slaat deze reactie nou weer op?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:00 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Wauw, jij bent echt een goed mens omdat anderen 'slechter' zijn. Je bent ook vast heel consequent gezien deze uitspraak? Je eet geen vlees/eieren of andere dierlijke produkten, je draagt geen lederen schoenen/riem?
Dat mag je best vinden. Maar ik vroeg me enkel af hoe consequent hij is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Waar slaat deze reactie nou weer op?
Ik vind het nogal een verschil of een koe wordt afgemaakt voor een karbonade of dat er een kat wordt opgeblazen met een stuk vuurwerk.
Voor het dier in kwestie zal het echter weinig uitmaken. De mens denkt aan z'n eigen gemoedsrust, niet aan dat van het dier. Dat maakt het hypocriet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Waar slaat deze reactie nou weer op?
Ik vind het nogal een verschil of een koe wordt afgemaakt voor een karbonade of dat er een kat wordt opgeblazen met een stuk vuurwerk.
Zeg Heerlijkheid, heb je mijn rekening wel betaald!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:36 schreef Heerlijkheid het volgende:
Iemand nog een incassobureau nodig?![]()
interresante zaak?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:39 schreef zwelgje81 het volgende:
En natuurlijk het volgende onderwerp over de internet pedofiel ff discussieren hier
Dat was lachen ja.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:36 schreef Heerlijkheid het volgende:
Iemand nog een incassobureau nodig?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |