Erik de Jongquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij kent Spinvis (wie het ook moge zijn) persoonlijk?
beetje sunchaser niveau dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:05 schreef star_gazer het volgende:
Ik kots op die mongool. Vooral die stem zeg
Zekers!! Spinvis heeft veel mooie nummers!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:58 schreef Ice_Tea het volgende:
Spinvis heeft wel een paar prachtige nummers in elkaar gesampled. Bagagedrager uiteraard, maar ook Smalfilm kan ik over en over luisteren. "Ik ben een vrouw van veertig met een sigaret, ik heb een buitenaardse stof in mijn bloed..."
Helemaal eens!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef PAA-053 het volgende:
De muziek van Spinvis is tof om te luisteren. Je kunt zijn teksten helemaal doodfilosoferen, maar dat zou je eigenlijk niet moeten doen. Wel leuk is het om er eens een beetje over na te denken.
Jammer dat er altijd zoveel mensen zijn die daar geen zin in hebben of het niet kunnen, en vervolgens gaan lopen verkondigen dat het kutmuziek is
Ik gebruik geen drugs en vind SPiv tof en mijn vrienden die wel gebruiken vinden Spiv niks.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:28 schreef nightfall het volgende:
volgens mij moet je drugsgebruiken om daar wat aan te vinden,. wat een troep is dat zeg.
ik geloof er geen zak van.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik gebruik geen drugs en vind SPiv tof en mijn vrienden die wel gebruiken vinden Spiv niks.
WAT RAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRR!
Je gelooft er niks van dat er mensen bestaan met een andere mening dan jij? raAr!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |