Helaas hebben we in Nederland geen last van orkanen, maar het wordt tijd dat jij eens overwaait.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:18 schreef SunChaser het volgende:
Spinvis, schijn je mooi te moeten vinden. Je hoort het overal en het is apart en mooi zeggen ze. Ik vind t rotzooi, stom gewauwel op domme muziek.
Wanneer waait deze hype weer over
Frans Bauer is oprecht. Die wil met je in een luchtballon of rode rozen voor je plukken. Spinvis zegt, ik wil alleen maar zwemmen maar je hoort intussen best dat ie het liefst keihard wil neuken. ZEG DAT DAN, Hypocriete zak. Nee, spinvis kan me niet bekoren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:26 schreef Tazattaque het volgende:
[..]
Spinvis, ja. Een politiek correcte Frans Bauer, zeg maar.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Frans Bauer is oprecht. Die wil met je in een luchtballon of rode rozen voor je plukken. Spinvis zegt, ik wil alleen maar zwemmen maar je hoort intussen best dat ie het liefst keihard wil neuken. ZEG DAT DAN, Hypocriete zak.
Tegelijkertijd?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zou graag iemand willen horen die een bos rode rozen voor me wil plukken, én me keihard wil neuken.
Whahaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Frans Bauer is oprecht. Die wil met je in een luchtballon of rode rozen voor je plukken. Spinvis zegt, ik wil alleen maar zwemmen maar je hoort intussen best dat ie het liefst keihard wil neuken. ZEG DAT DAN, Hypocriete zak. Nee, spinvis kan me niet bekoren.
Jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:33 schreef HenryHill het volgende:
Je trekt de vergelijking met Blof... heeft 'ie dan ook van die pseudo-intellectuele teksten waarvan je zegt "volgens mij is het de bedoeling dat mensen hier over nadenken en er dan een hele mooie metafoor uithalen... maar eigenlijk zuigt de tekst gewoon?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |