abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 maart 2006 @ 11:34:56 #76
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_36258852
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:22 schreef coolbabe het volgende:
Inderdaad, Stalie, gebruik eens spoilertags
SORRY!! Het ging even fout!!!
  woensdag 22 maart 2006 @ 11:35:47 #77
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_36258874
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:05 schreef rena het volgende:

[..]


Volgens mij valt dat wel mee hoor, ze heeft nog 1 eierstok over, het zal wel een stuk moeilijker worden, maar het kan in principe nog wel geloof ik.
Zo zie je maar ik heb er geen verstand van.... maar dat is verder ook niet belangrijk..
pffff
pi_36258922
Starlie, ik heb even spoilertags in je post geplaatst, svp NIET spoileren. Er zijn namelijk users (waaronder ik ) die daar echt een gruwelijke hekel aan hebben.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  woensdag 22 maart 2006 @ 11:40:01 #79
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_36259000
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:37 schreef Insomaniac het volgende:
Starlie, ik heb even spoilertags in je post geplaatst, svp NIET spoileren. Er zijn namelijk users (waaronder ik ) die daar echt een gruwelijke hekel aan hebben.
Stelletje zeikers...
ik deed het niet expres.. wist ik veel dat dat spoileren was...
Om dan gelijk zo dom te gaan doen vind ik weer jammer... daar heb ik dus weer een gruwelijke hekel aan!
pi_36259164
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:40 schreef Starlie het volgende:

[..]

Stelletje zeikers...
ik deed het niet expres.. wist ik veel dat dat spoileren was...
Om dan gelijk zo dom te gaan doen vind ik weer jammer... daar heb ik dus weer een gruwelijke hekel aan!
Ik geloof best dat je het niet expres deed, daarom heb ik je post even aangepast.
En geloof me, om spoilers is al zoveel gedoe geweest op FOK. Dus vanaf nu weet je dat het niet gewenst is, dus neem ik aan dat het ook niet meer zal gebeuren.