abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 maart 2006 @ 11:34:56 #76
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_36258852
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:22 schreef coolbabe het volgende:
Inderdaad, Stalie, gebruik eens spoilertags
SORRY!! Het ging even fout!!!
  woensdag 22 maart 2006 @ 11:35:47 #77
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_36258874
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:05 schreef rena het volgende:

[..]


Volgens mij valt dat wel mee hoor, ze heeft nog 1 eierstok over, het zal wel een stuk moeilijker worden, maar het kan in principe nog wel geloof ik.
Zo zie je maar ik heb er geen verstand van.... maar dat is verder ook niet belangrijk..
pffff
pi_36258922
Starlie, ik heb even spoilertags in je post geplaatst, svp NIET spoileren. Er zijn namelijk users (waaronder ik ) die daar echt een gruwelijke hekel aan hebben.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  woensdag 22 maart 2006 @ 11:40:01 #79
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_36259000
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:37 schreef Insomaniac het volgende:
Starlie, ik heb even spoilertags in je post geplaatst, svp NIET spoileren. Er zijn namelijk users (waaronder ik ) die daar echt een gruwelijke hekel aan hebben.
Stelletje zeikers...
ik deed het niet expres.. wist ik veel dat dat spoileren was...
Om dan gelijk zo dom te gaan doen vind ik weer jammer... daar heb ik dus weer een gruwelijke hekel aan!
pi_36259164
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:40 schreef Starlie het volgende:

[..]

Stelletje zeikers...
ik deed het niet expres.. wist ik veel dat dat spoileren was...
Om dan gelijk zo dom te gaan doen vind ik weer jammer... daar heb ik dus weer een gruwelijke hekel aan!
Ik geloof best dat je het niet expres deed, daarom heb ik je post even aangepast.
En geloof me, om spoilers is al zoveel gedoe geweest op FOK. Dus vanaf nu weet je dat het niet gewenst is, dus neem ik aan dat het ook niet meer zal gebeuren.

Als ik een serie kijk, zoals Grey's Anatomy, wil ik niet weten wat er gaat gebeuren. Ik kijk gewoon liever en laat alles over me heen komen. Lekker raden hoe het verder gaat etc etc. Door die spoiler van jou is het voor mij duidelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. En omdat ik dat soort dingen niet wil weten, kom ik ook niet op de Amerikaanse site. Dus daarom mag je op FOK! geen spoilers plaatsen, behalve als je het tussen spoilertags zet, dan kunnen mensen er zelf voor kiezen of ze het lezen of niet.

Back on topic;

Ik heb nu al zin in de aflevering van volgende week! . Ben erg benieuwd of Burke nog met Christina gaat praten.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  woensdag 22 maart 2006 @ 11:49:32 #81
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_36259271
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:45 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ik geloof best dat je het niet expres deed, daarom heb ik je post even aangepast.
En geloof me, om spoilers is al zoveel gedoe geweest op FOK. Dus vanaf nu weet je dat het niet gewenst is, dus neem ik aan dat het ook niet meer zal gebeuren.

Als ik een serie kijk, zoals Grey's Anatomy, wil ik niet weten wat er gaat gebeuren. Ik kijk gewoon liever en laat alles over me heen komen. Lekker raden hoe het verder gaat etc etc. Door die spoiler van jou is het voor mij duidelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. En omdat ik dat soort dingen niet wil weten, kom ik ook niet op de Amerikaanse site. Dus daarom mag je op FOK! geen spoilers plaatsen, behalve als je het tussen spoilertags zet, dan kunnen mensen er zelf voor kiezen of ze het lezen of niet.

Back on topic;

Ik heb nu al zin in de aflevering van volgende week! . Ben erg benieuwd of Burke nog met Christina gaat praten.
Nou voor iedereen: het spijt me dat ik een spoiler heb geplaatst... ik was me van geen kwaad bewust....!!!!!! Mijn welgemeende excuses!!!!!!


Maar... ook ik heb zin in de aflevering van volgende week!!!!!!!!!!!!!!!
pi_36263387
Potverdorie wat een aflevering weer zeg!!!!
Dit is echt mijn favoriete serie! Van mij mogen ze er ook wel drie achter elkaar uitzenden!

Ik had juist het idee dat burke eerder bijna moest huilen dan lachen! Volgensmij had hij het er juist ook wel moeilijk mee zegmaar.

En merediths moeder, wat een drama zeg, om je moeder zo te zien! Ik vond het wel sneu voor Izzy dat iedereen eigenlijk geheimen voor haar had. Maar zij en Alex zijn wel leuk!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  Moderator woensdag 22 maart 2006 @ 15:22:03 #83
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36265901
Wat een heftige aflevering... Zat steeds bijna te janken, dacht echt dat ik een softie was maar blijkbaar hadden meer van jullie dat

En waarom sommige mensen denken dat Burke aan het einde lachte snap ik niets van. Hij zat bijna te janken juist (tijdens die man met dat gebroken hart). Of bedoelen jullie het allereinde dat Meredith enzo om haar bed zitten en hij daarom lacht? In dat geval is het volgens mij dat hij denkt alles komt goed ofzo.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_36266012
Ik denk dat Burke een gevoel begint te tonen...
pi_36266141
Christina: 'You slutty mistress'
Meredith: 'Pregnant whore'

  woensdag 22 maart 2006 @ 16:27:58 #86
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_36268377
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 07:50 schreef Troel het volgende:
Arme Derek. Twee keer gezoend worden door mooie vrouwen op een dag
Hij heeft het zwaar.....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_36268782
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 07:50 schreef Troel het volgende:
Arme Derek. Twee keer gezoend worden door mooie vrouwen op een dag
Ik vind Meredith niet echt bijzonder knap ofzo.
pi_36269236
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:39 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ik vind Meredith niet echt bijzonder knap ofzo.

Zijn er ook mensen die jij wel knap vind?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:00:40 #89
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_36269541
heftige maar fantastische aflevering
en de eerste keer natte oogjes, op 't moment dat Bailey de OK niet uitwilde, maar bij Yang bleef

het gestuntel van Burke op 't einde wees volgens mij op 't feit dat ie z'n emoties niet echt onder controle had, ik had iig het idee dat ie tegen z'n tranen stond te vechten.....
pi_36269807
die izzy is trouwens best wel

eigenlijk hou ik helemaal niet van ziekenhuis series, maar op de een of andere manier heeft deze iets. de droge humor is natuurlijk ook erg leuk.
pi_36272493
Goeie aflevering gister En had wel verwacht dat Christina uiteindelijk geen kind zou krijgen door n miskraam, gebeurt wel vaker in Amerikaanse series omdat abortus eigenlijk daar taboe is..
pi_36272709
Geweldige aflevering weer. Toen het afgelopen was verzuchtte ik ook echt tegen mijn vriend: "Nu moet ik weer een weet wachten "

Echt een super serie, vik vind echt alles eraan leuk
pi_36273045
Ik hoop zo dat Izzie en Alex snel bij elkaar komen.. zij zijn echt
pi_36273539
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:28 schreef Nuna het volgende:
Christina: 'You slutty mistress'
Meredith: 'Pregnant whore'

Leuk stukje was dat.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_36290124
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:44 schreef Fannetje het volgende:
Geweldige aflevering weer. Toen het afgelopen was verzuchtte ik ook echt tegen mijn vriend: "Nu moet ik weer een weet wachten "

Echt een super serie, vik vind echt alles eraan leuk
haha ik zat hard op te roepen nog 1 nog 1 !!!!
helaas helpt dat niet zoveel......
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_36290952
Vind het toch allemaal wat te oppervlakkig, geef mij maar ER
pi_36292648
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:32 schreef somegirl het volgende:

[..]

haha ik zat hard op te roepen nog 1 nog 1 !!!!
helaas helpt dat niet zoveel......
ik zet dan gewoon het volgende deel op

geen reklame, kan kijken wanneer het mij uitkomt, ideaal. het enige nadeel is dat je er soms teveel achter elkaar kijkt, waardoor het minder interessant wordt.
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:12:35 #98
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_36292702
Waar ik me echt aan irriteer is dat blad dat GA sponsort.... Dat past totaal niet bij zo'n gave serie als GA!

Weten jullie wat ik bedoel?! Zo'n oude taart die dan zegt: Tot zowwww. na de reclame.....
pi_36292780
Ja idd Starlie daar erger ik me ook aan, maar oke als zij centjes betalen zodat GA te zien is op net5 dan kan ik er wel mee leven
How rude!
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:43:21 #100
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_36293495
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:15 schreef blaaatkipje het volgende:
Ja idd Starlie daar erger ik me ook aan, maar oke als zij centjes betalen zodat GA te zien is op net5 dan kan ik er wel mee leven
Ja... daar heb je dan weer gelijk in! Zo had ik het nog niet bekeken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')