Hoezoquote:
quote:
quote:
Zhensational is een van die onvermijdelijkheden der natuur. Het moest er simpelweg eens van komenquote:
Ja, ik had op z'n minst pics van zich op dit topic aftrekkende Zhenar verwacht.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik had op z'n minst pics van zich op dit topic aftrekkende Zhenar verwacht.
Exact.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben nog met Peri bezig!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:16 schreef tonks het volgende:
Waarom neemt er niemand op
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:
Als je even verandert in een hunk inclusief bierbuik en stoppelbaard, jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:19 schreef Insomaniac het volgende:
Verwennen jullie ook samen Insloeriemaniacs?
Zulke extatische verwennerij kent natuurlijk wel een evenredig tariefquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:19 schreef Insomaniac het volgende:
Of wat hij zegt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je even verandert in een hunk inclusief bierbuik en stoppelbaard, ja!
Vooral Inso'Allahquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:19 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben altijd gedurfdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:21 schreef Insomaniac het volgende:
Da's ook niet erg gedurfd van jullie. Beetje jammer.
Idd stomme Inso, je bent gewoon jaloers dat jij geen pik hebtquote:
Terwijl penisnijd zo negentiendeeeuws isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idd stomme Inso, je bent gewoon jaloers dat jij geen pik hebt!
Ik heb er 2quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen pik?! Geen pik?!! Ik zal mn schwanz even in je nek leggen, als je hersteld bent van je hernia praten we wel verder.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, ga jij eens even anders dit topic lopen te verklotenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Inso de pinzo
Nou, dat blijkt Zhensational!quote:
Ik werd vanmorgen wakker met een streep in m'n gezicht, had ik op m'n lul geslapen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geen pik?! Geen pik?!! Ik zal mn schwanz even in je nek leggen, als je hersteld bent van je hernia praten we wel verder..
Grmblhmpf.
Doe zelfquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, ga jij eens even anders dit topic lopen te verkloten!
Vergeet de bierpens niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
"Ieuw nee, een meisje, bah, je moet wel een hunk zijn met stoppelbaard"
Dat kwam van het sational-gedeelte. Het Zhen-gedeelte lust wel een geil Inslutmaniacje!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt Zhensational!
"Ieuw nee, een meisje, bah, je moet wel een hunk zijn met stoppelbaard"
Preutse hoer..
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker met een streep in m'n gezicht, had ik op m'n lul geslapen.
[/JENSEN!]
Hou jezelf dan wat beter in de hand men!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat kwam van het sational-gedeelte. Het Zhen-gedeelte lust wel een geil Inslutmaniacje!![]()
SORRIE!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hou jezelf dan wat beter in de hand men!
Hij moet nog meer aftrekken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hou jezelf dan wat beter in de hand men!
Like, duh!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:48 schreef BVO het volgende:
Geil.
You know you want some, bitchquote:
Wie ben jij?quote:
quote:
EN DAT GELDT OOK VOOR JOUquote:
Ik ben jong en onschuldig. Frans Bauer is knap en trouw en en en liefffffquote:
Voor een Frans Bauer fetish is geen plek in het Zhensational Topicquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:57 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ben jong en onschuldig. Frans Bauer is knap en trouw en en en liefffff![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:10 schreef NJ het volgende:
En dan achter de schermen gaan ontkennen dat je homo bent!
Nog zo eentjequote:
Ik ben geen Frans Bauer-fetishist, klamme balzak!quote:
De homo erotische fantasieën worden beperkt tot Zhenar en Sven?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:18 schreef Zhenar het volgende:
Voor een Frans Bauer fetish is geen plek in het Zhensational Topic![]()
2de regeltje sig jeweetsquote:
Man, rot op naar IDOquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:45 schreef Maikuuul het volgende:
2de regeltje sig jeweets
Jeweetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Maikuuul is de mestreechtenear
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:44 schreef Dada het volgende:
[..]
De homo erotische fantasieën worden beperkt tot Zhenar en Sven?![]()
![]()
![]()
Jij lijkt op Kees uit Flodder, de mannelijke dan hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:12 schreef Zhenar het volgende:
Dit is nu al mijn favoriete topic EVER![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij lijkt op Kees uit Flodder, de mannelijke dan he![]()
nee niet kees de palletsorteerder
Wat hij zegtquote:
Maar dat zou voor jou tevens het einde van de gratis Zhensational-sandwiches betekenen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:
Stelletje kuthoerenIk heb jullie gemaakt tot wat jullie nu zijn! En ik kan zo de stekker eruit trekken van de 0909 lijn
![]()
![]()
![]()
!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar zou voor jou tevens het einde van de gratis Zhensational-sandwiches betekenen!![]()
Ja, inclusief doggy-punchquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef MissBliss het volgende:
Doen jullie ook aan troostseks?
Nee, wel aan plassexquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef MissBliss het volgende:
Doen jullie ook aan troostseks?
Durf ik hierop te googlen of niet?quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Durf ik hierop te googlen of niet?
quote:Terwijl je een Walkyre a la doggy-style aan het neuken bent haar plotseling anaal neemt waarop zij al vragend omkijkt met een blik van "wat doe jij nou" en haar ver volgens op haar bek slaat waarop zij al haar aarsspieren samenspand waarop jij snoeihard klaarkomt.
Precies waar ik op doelde.quote:
He wat wie waarquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik zit inmiddels aan de kwartet met skaai, babette en bvo
![]()
Wat een Zhensational-onwaardig plaatje.quote:
why?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een Zhensational-onwaardig plaatje.![]()
Laat die troost dan maar zitten Zhensationalquote:
Zhensational staat voor woeste, zwoele, kinky erotiek.quote:
quote:
Soms is er een simpele, rauwe doggypunch nodig om weer even lekker bij zinnen te komen. Even down to earth geraken. Weetjewel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Laat die troost dan maar zitten Zhensational
Ja dat is lang geledenquote:
Gelukkig weet je de betere topics nog altijd te vinden.quote:
quote:
Jij hield niet eens van anaalquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Soms is er een simpele, rauwe doggypunch nodig om weer even lekker bij zinnen te komen. Even down to earth geraken. Weetjewel.![]()
Soms moet je offers maken!quote:
Nou vooruit dan maarquote:
We zullen het even intern bespreken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
Maar ik wil wel daarna volledig getroost zijn, zodat het niet 2 keer hoeft ofzo
Wie de zware taak op zich neemt?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We zullen het even intern bespreken.![]()
Onder anderequote:Op donderdag 23 maart 2006 18:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wie de zware taak op zich neemt?
Ik BEN helemaal niet zwaar!quote:
Het was een instinkerquote:
En ik STINK ook niet!quote:
Je hebt geluk dat ik bronstig ben!quote:
Jij blijft hééééééééééééél lang in mijn sig staanquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik bronstig ben!![]()
Hm... nope...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:20 schreef PeRi het volgende:
Ik zie alleen piemels.
- doe maar nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zhensational staat voor woeste, zwoele, kinky erotiek.![]()
Dat plaatje druist in tegen alles waar Zhensational voor staat.![]()
Privéfoto's zijn niet toegestaan op FOK!quote:
Zeg, heb ik me nou via jouw link aangemeld, of nietquote:
Jep! Nu nog even van 1 van de vele aanbiedingen gebruik maken en je hebt zo een ipod verdiend! Ikzelf heb voor 15 euri op unibet ingelegd. En staat nu op 40 ongeveer. Is niet veel, maar alle beetjes helpen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, heb ik me nou via jouw link aangemeld, of niet?
Ik ben voor de 200 euro gegaan, dat kan ik beter gebruiken dan een ipodquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jep! Nu nog even van 1 van de vele aanbiedingen gebruik maken en je hebt zo een ipod verdiend! Ikzelf heb voor 15 euri op unibet ingelegd. En staat nu op 40 ongeveer. Is niet veel, maar alle beetjes helpen!
voor de onwetenden, Unibet is een spelsite voor sportwedstrijden
Haha ja dat kan ook. Maar dat kon nog niet toen ik mij aangemeld hadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben voor de 200 euro gegaan, dat kan ik beter gebruiken dan een ipod.
Uh, geld inzetten op voetbalwedstrijden, van 1 euro tot hoeveel je wilt. Er zijn superveel varianten mogelijk. En je kunt ook op nog veel meer sporten inzetten. Eigenlijk op elke sport wel. En momenteel is er een aanbieding dat je 1e inzet bij unibet ongeldig wordt verklaard als je verliest. Dus 15 euro inzetten zonder risico!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
Ik snap dat Unibet niet, hoe werkt dat?
]quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:59 schreef Bupatih het volgende:
Verkapte ShowChat + offtopic gratis-Ipod-geleuter.
Dus, voor 15 euro krijg ik 200 euro eigenlijkquote:Open een speelrekening, stort minimaal ¤ 15,- en krijg ¤ 15,- gratis!
Wat een Onzin hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:59 schreef Bupatih het volgende:
Verkapte ShowChat + offtopic gratis-Ipod-geleuter.
Zo ongeveer. Als 9 mensen ofzo hetzelfde doen in ieder geval wel. Daarom moet je dus reklame maken voor je refferdingesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus, voor 15 euro krijg ik 200 euro eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |