Er zijn zat goths boven de 25, ik ken ze genoeg. Het verschil met oudere en jongere goths is meer dat de oudere wat kalmer zijn. Goths dragen niet per se alleen zwart, spikes enzo, ze kunnen er ook heel normaal uitzien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En gelukkig is dat verschil er
En werk technisch? Ik denk dat er nog maar weinig goths zijn van boven de 25.
Ik zou ze ook niet zo snel aannemen
Tuurlijk hebben mensen de behoefte om er bij te lopen als de eerste de beste clown.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:19 schreef QM84 het volgende:
[..]
Omdat Gothics zich niets van anderen aantrekken, maar gewoon zijn wie ze willen zijn, daarom..
Zelfreflectiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:58 schreef __droogkloot__ het volgende:
Ik heb er ook een tijdje over nagedacht. Ik denk dat het komt door een tekort aan aandacht in de eerste jaren van het leven.Maar het kan natuurlijk ook komen door een zuurstofgebrek tijdens de zwangerschap of het feit dat iemand het iq van een pot behanglijm heeft. Meer kan ik er niet van maken.
![]()
100 % eensquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:37 schreef Silven het volgende:
Zie trouwens liever een knul van 13 met een g-unit hoody dan zo'n bleek (tegen wit aan) gedrocht met een wijde zwarte broek en een slipknot shirt aan![]()
![]()
![]()
Ze gedragen zich over het algemeen alleen wat minder fout agressief.quote:
zie jaaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:37 schreef Silven het volgende:
Zie trouwens liever een knul van 13 met een g-unit hoody dan zo'n bleek (tegen wit aan) gedrocht met een wijde zwarte broek en een slipknot shirt aan![]()
![]()
![]()
Ja, alleen zijn die 2e groep macho en bashen ze de 1e.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:27 schreef Borkydude het volgende:
Dus als ik het begrijp zijn die gothics die ik bedoel net als wankstas.
Gothic die Slipknot enz. luistert en zwarte kleding/haar heeft en zegt dat ie krast
is een wannabe van
Gothic die geïnteresseerd is in de duistere kant van het leven.
Wanksta die 50 Cent luistert, bontkraagjes/hoodys draagt, stoer doet met telefoon
is een wannabe van
Hiphopmensen (zoals ik) Die van de muziek houden, maar zich verder normaal kleden/gedragen.
Dat klopt helemaalquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, alleen zijn die 2e groep macho en bashen ze de 1e.
En dat heeft dan weer temaken met hoe je jezelf tegenover hun gedraagt, over het algemeen zijn deze mensen spraakzamer en socialer dan gothics.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Ze gedragen zich over het algemeen alleen wat minder fout agressief.
Jij bent (pro)gothic of niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Gothics zijn qua omgang stukken beter.
Laat ik het zo zeggen dat ik liever gothics zie dan wanksters en rap gevallen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij bent (pro)gothic of niet?![]()
Ze zijn misschien wat aardiger, omdat ze zich minder hoeven te bewijzen voor de groep. Die wanksta willen altijd stoer doen.
No way, ik hoef maar te kijken of ik krijg kutopmerkingen, en ik ben geen wannabe gothic, waar het dan wel aan ligt? geen idee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:31 schreef Silven het volgende:
[..]
En dat heeft dan weer temaken met hoe je jezelf tegenover hun gedraagt, over het algemeen zijn deze mensen spraakzamer en socialer dan gothics.
En zo hoort het, omdat de 1e over het algemeen erg vatsig is en hun kleren weinig tot niet wassen en daardoor vaak stinken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, alleen zijn die 2e groep macho en bashen ze de 1e.
Niet te lang kijken dan hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:32 schreef VASND het volgende:
[..]
No way, ik hoef maar te kijken of ik krijg kutopmerkingen, en ik ben geen wannabe gothic, waar het dan wel aan ligt? geen idee.
Overigens ben ik een kortharige enigszins alto als dat boeit.
Rappers die in de zomer een dikke Karl- Kani trui dragen en hun neppe bontjas zweten erg en stinken pasquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:32 schreef Silven het volgende:
[..]
En zo hoort het, omdat de 1e over het algemeen erg vatsig is en hun kleren weinig tot niet wassen en daardoor vaak stinken.![]()
tsjah, dat is jouw mening, ik vind ook heeel veel goths lelijk en ik val er ook niet op over het algemeen, maar ik kan er wel aardig tegen doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:34 schreef Silven het volgende:
Maar je hebt gelijk, die zijn er ook, maar altijd nog liever die dan gothics.
Karl-Kani heeft ook shirtsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Rappers die in de zomer een dikke Karl- Kani trui dragen en hun neppe bontjas zweten erg en stinken pas
En ik hier dragen ze geen bontjas in de zomerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Rappers die in de zomer een dikke Karl- Kani trui dragen en hun neppe bontjas zweten erg en stinken pas
wat een onzin.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En gelukkig is dat verschil er
En werk technisch? Ik denk dat er nog maar weinig goths zijn van boven de 25.
Ik zou ze ook niet zo snel aannemen
Haha ik moet toegeven dat je reactie best goed is. Ik ben wel in staat tot een normaal antwoord hoor. Ik snap gewoon niet waarom mensen in die zwarte kleren gaan lopen en zich gaan schminken als een clown. Bovendien is die muziek om te kotsen vind ik, en met mij 95% van de Nederlandse bevolking.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zelfreflectie![]()
Of ben je niet in staat tot een normaal antwoord?![]()
Ik was juist zo benieuwd naar je visie om dit onderwerp![]()
Die mensen zetten zichzelf in hokjes door er zo bij te lopen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:04 schreef Quiestisia het volgende:
Ten eerste vind ik het al niks dat jullie zo maar allemaal mensen in hokjes zitten te stoppen.
En als laatste wilde ik nog zeggen dat er bij ons op school best veel mensen deze kledingstijl/muziekstijl etc. hebben en dat wordt echt wel geaccepteerd, dus jullie zitten redelijk te zeiken.
Laat mensen er toch bij lopen hoe ze zelf willen!!!
wtf een cyberfeest?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:02 schreef VASND het volgende:
boven de 25 ga je je sowieso veel ingetogener kleden over het algemeen, maar loop eens een cyber feest binnen (of kijk foto's), er loop ook heel wat ouder volk rond hoor.
Hoeveel "gothic"muziek ken je?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:03 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Haha ik moet toegeven dat je reactie best goed is. Ik ben wel in staat tot een normaal antwoord hoor. Ik snap gewoon niet waarom mensen in die zwarte kleren gaan lopen en zich gaan schminken als een clown. Bovendien is die muziek om te kotsen vind ik, en met mij 95% van de Nederlandse bevolking.
ja, je weet niet wat dat is? google eens op Wave Gothic Treffen zou ik zeggen, is een goed (en huge) voorbeeld.quote:
Het zal wel aan mij liggen, maar wat ik van dat wave gothic treffen zie lijkt me niet echt cybergoth.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:25 schreef VASND het volgende:
[..]
ja, je weet niet wat dat is? google eens op Wave Gothic Treffen zou ik zeggen, is een goed (en huge) voorbeeld.
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:43 schreef VASND het volgende:
[..]
[afbeelding]
denk zet er ff iets tegenover.
Ik rook stickies, spuit graffiti, speel basketball en luister rap. Wat dus inhoud dat ik niet leuk ben in de omgang? Ik heb niks tegen gothics, ik heb wel wat tegen mensen die binnen hun zogenaamde subcultuur de plank misslaan:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Gothics zijn qua omgang stukken beter.
tjah waarom wordt iemand skinheadquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:01 schreef Borkydude het volgende:
Dit is geen bashtopic, maar ik vraag het me serieus af. Dus geen slotje aub.
- Gothics zijn lelijk, zowel de kleren als hun uiterlijk.
- De muziek is slecht, dat kan je niet oneens met me zijn.
- Ze zijn totaal niet representatief, wie geeft bv een gothic een baan die meer inhoud dan vakkenvullen?
- Iedereen kijkt op ze neer door bovenstaande redenen.
De enige reden die ik kan bedenken is dat ze geen vrienden hebben en dat ze het doen om toch ergens bij te horen.
AUB geen scheldreacties van/naar gothics, maar serieuze antwoorden.
Niet? lui met gaten in hun kleren, vieze lange haren (niet te verwarren met schoon lang haar). Dat kan dan mijn eigen interpretatie zijn maar neemt de andere 2 argumenten niet weg.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:58 schreef VASND het volgende:
Onverzorgt.. ik heb nog nooit een overdreven onverzorgde goth gezien
(niet meer dan andere mensen).
Nee ben ik het best mee eens, maar ik kom ze niet tegen, vandaar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:04 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Niet? lui met gaten in hun kleren, vieze lange haren (niet te verwarren met schoon lang haar). Dat kan dan mijn eigen interpretatie zijn maar neemt de andere 2 argumenten niet weg.
Wat wil je daarmee duidelijk makenquote:
Het is nota bene nog christina aguilera ook.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:08 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee duidelijk maken..
Als iedere gothic er zo uit zag dan zou je mij ook niet horen
Moeten we dr een poll voor houden of moet ik gewoon iedereen even toevoegen op msn om dat te vragenquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee ben ik het best mee eens, maar ik kom ze niet tegen, vandaar.
Ik heb het gevoel dat goths heel wat minder agressief zijn tov andere groepen.
Ze zijn er misschien niet over te spreken, maar vechten gebeurt amper.
Heb ik nog een heeel mooi voorbeeld van vorig jaar tijdens het uitgaan, moet iemand maar ff zeggen of er normaal op gereageerd kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |