Dat denk ik ook ja. Maar het moet toch voor niemand een probleem zijn, al ben je nog zo lelijk, om bij een stel geeks te horen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:03 schreef SuperUli het volgende:
Er zijn mensen die heel graag bij een groep willen horen, en de gothic-groep heeft de laagste drempel.
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:14 schreef splendor het volgende:
En toch hangt je kwijl tot op je knieën als er een gothicmeisje voorbij loopt.
Nee, dank je, dan nog liever zo'n MoCrOsLeTjUhquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:14 schreef splendor het volgende:
En toch hangt je kwijl tot op je knieën als er een gothicmeisje voorbij loopt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:16 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, dank je, dan nog liever zo'n MoCrOsLeTjUh
Hey gothic meisje, wat doe je chagerijnig
Je ogen staan zo dom, en je zegt zo weiniiiig
Ik ben een beetje baaaang voor jou
Dus ik geef hem maar vlug, alsjeblieft, hier heb jij je walkman terug.
Het gaat mij niet om de cultuur, ik snap niet dat mensen gothic willen zijn als gothics door iedereen uitgekotst worden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:16 schreef QM84 het volgende:
Dat jij nu zo lui bent dat je je niet verder wilt verdiepen in deze sub-cultuur, dat is jouw gebrek. Daar moet je niet de Gothics de schuld van geven.
Omdat Gothics zich niets van anderen aantrekken, maar gewoon zijn wie ze willen zijn, daarom..quote:Het gaat mij niet om de cultuur, ik snap niet dat mensen gothic willen zijn als gothics door iedereen uitgekotst worden.
Ze zijn zeg maar de groep mensen die niet bij een groep willen horen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:19 schreef QM84 het volgende:
Omdat Gothics zich niets van anderen aantrekken, maar gewoon zijn wie ze willen zijn, daarom..
Nee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar dat is toch erger dan gothic dus ik gooi het onderwerp er even in
Ze whoren nergens bij, maar willen dat wel, dus gaan ze bij gothics horen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:19 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ze zijn zeg maar de groep mensen die niet bij een groep willen horen.
Ze willen wel bij een groep horen, maar niet bij een groep waar iedereen bij wilt horen... Ze willen bij een groep horen waarin ze nog steeds zichzelf kunnen zijn, maar dan onder een gemeenschappelijke noemer..quote:Ze zijn zeg maar de groep mensen die niet bij een groep willen horen.
Sure. Zodra iemand wat zegt zitten ze te krassen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:19 schreef QM84 het volgende:
[..]
Omdat Gothics zich niets van anderen aantrekken, maar gewoon zijn wie ze willen zijn, daarom..
En vaak winnen ze nog ook!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:20 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Sure. Zodra iemand wat zegt zitten ze te krassen.
Dat is weer zo'n stereotype gedachte..... Ik heb nog nooit gekrast en toch al aardig wat opmerkingen gehad....quote:Sure. Zodra iemand wat zegt zitten ze te krassen.
Mwa, het ligt ongeveer op gelijke hoogte.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
En mensen die zich als rappers kleden is velemn malen erger
Dat zijn van die wannabe gangstas. Van die pikkies van 13 die 50 Cent luisteren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
En mensen die zich als rappers kleden is velemn malen erger
Maar die kleding en die sfeer er omheen vind ik 10 maal erger.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat zijn van die wannabe gangstas. Van die pikkies van 13 die 50 Cent luisteren.
Ik luister voornamelijk rapmuziek, maar ik ben niet zo'n wanksta.
Zie het aan je ondertitelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat zijn van die wannabe gangstas. Van die pikkies van 13 die 50 Cent luisteren.
Ik luister voornamelijk rapmuziek, maar ik ben niet zo'n wanksta.
Ja en die is best groot.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:36 schreef ShaoliN het volgende:
Jezus te paard. Is er nu ook al een groep die zichzelf als rapper beschouwd?
en ja zo zitten er een paar bij mij op school, volgens mij slapen ze in dat shirt, ook zo'n bleke met een vettige gitzwarte paardenstaart vol met puistenquote:
De gothic is qua omgang veel aardiger dan zo'n 13 jarige rapper die denkt dat hij wat is en valt de mensen lastig.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:37 schreef Silven het volgende:
Zie trouwens liever een knul van 13 met een g-unit hoody dan zo'n bleek (tegen wit aan) gedrocht met een wijde zwarte broek en een slipknot shirt aan![]()
![]()
![]()
Alsof je nog nooit van de Wigger subcultuur had gehoordquote:
Hm, dat weet ik nog niet zo goed.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:37 schreef Silven het volgende:
Zie trouwens liever een knul van 13 met een g-unit hoody dan zo'n bleek (tegen wit aan) gedrocht met een wijde zwarte broek en een slipknot shirt aan![]()
![]()
![]()
Lopen 13 jarige gastjes rond die zichzelf als rapper zien en dat ook nadoenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:43 schreef Godlike02 het volgende:
Rapper is een beroep toch?![]()
Lijkt mij geen groep die te vergelijken is met gothics
Kunnen ze dan ook zingen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lopen 13 jarige gastjes rond die zichzelf als rapper zien en dat ook nadoen
Het is nu echt een groep geworden/
Ze zeggen niet voor niets: "Soort zoekt soort."quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar ja het ging eigenlijk over Gothics. Ik denk dat manlijke Gothics de vrouwlijke Goths best aantrekkelijk vinden
En gelukkig is dat verschil erquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:53 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ze zeggen niet voor niets: "Soort zoekt soort."
Rappen is toch meer rijmen en meestal noig eens fout ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook zingen?
Al kan je rappen eigenlijk geen zingen noemen.
Of roepen ze alleen maar P.I.M.P?
Maar ja het ging eigenlijk over Gothics. Ik denk dat manlijke Gothics de vrouwlijke Goths best aantrekkelijk vinden
Mja, goa is dan weer meer voor de cybergoth richting.quote:ik geloof dat die 'echte gothics' niet eens slipknot luisterne, maar van die veredelde trance die je onder een ander naampje zo de top 40 in kan flikkeren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |