Mwa, het ligt ongeveer op gelijke hoogte.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
En mensen die zich als rappers kleden is velemn malen erger
Dat zijn van die wannabe gangstas. Van die pikkies van 13 die 50 Cent luisteren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
En mensen die zich als rappers kleden is velemn malen erger
Maar die kleding en die sfeer er omheen vind ik 10 maal erger.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat zijn van die wannabe gangstas. Van die pikkies van 13 die 50 Cent luisteren.
Ik luister voornamelijk rapmuziek, maar ik ben niet zo'n wanksta.
Zie het aan je ondertitelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat zijn van die wannabe gangstas. Van die pikkies van 13 die 50 Cent luisteren.
Ik luister voornamelijk rapmuziek, maar ik ben niet zo'n wanksta.
Ja en die is best groot.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:36 schreef ShaoliN het volgende:
Jezus te paard. Is er nu ook al een groep die zichzelf als rapper beschouwd?
en ja zo zitten er een paar bij mij op school, volgens mij slapen ze in dat shirt, ook zo'n bleke met een vettige gitzwarte paardenstaart vol met puistenquote:
De gothic is qua omgang veel aardiger dan zo'n 13 jarige rapper die denkt dat hij wat is en valt de mensen lastig.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:37 schreef Silven het volgende:
Zie trouwens liever een knul van 13 met een g-unit hoody dan zo'n bleek (tegen wit aan) gedrocht met een wijde zwarte broek en een slipknot shirt aan![]()
![]()
![]()
Alsof je nog nooit van de Wigger subcultuur had gehoordquote:
Hm, dat weet ik nog niet zo goed.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:37 schreef Silven het volgende:
Zie trouwens liever een knul van 13 met een g-unit hoody dan zo'n bleek (tegen wit aan) gedrocht met een wijde zwarte broek en een slipknot shirt aan![]()
![]()
![]()
Lopen 13 jarige gastjes rond die zichzelf als rapper zien en dat ook nadoenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:43 schreef Godlike02 het volgende:
Rapper is een beroep toch?![]()
Lijkt mij geen groep die te vergelijken is met gothics
Kunnen ze dan ook zingen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lopen 13 jarige gastjes rond die zichzelf als rapper zien en dat ook nadoen
Het is nu echt een groep geworden/
Ze zeggen niet voor niets: "Soort zoekt soort."quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar ja het ging eigenlijk over Gothics. Ik denk dat manlijke Gothics de vrouwlijke Goths best aantrekkelijk vinden
En gelukkig is dat verschil erquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:53 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ze zeggen niet voor niets: "Soort zoekt soort."
Rappen is toch meer rijmen en meestal noig eens fout ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook zingen?
Al kan je rappen eigenlijk geen zingen noemen.
Of roepen ze alleen maar P.I.M.P?
Maar ja het ging eigenlijk over Gothics. Ik denk dat manlijke Gothics de vrouwlijke Goths best aantrekkelijk vinden
Mja, goa is dan weer meer voor de cybergoth richting.quote:ik geloof dat die 'echte gothics' niet eens slipknot luisterne, maar van die veredelde trance die je onder een ander naampje zo de top 40 in kan flikkeren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |