ik zoek meequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zinnige gesprekken en/of diepe discussies is wat we zoeken
Dat gevoel heb ik ook regelmatigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb geen zin in gesprekken waar ik bij na moet denken hoor
wie had het over nadenken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb geen zin in gesprekken waar ik bij na moet denken hoor
nieke die het aan de stok heeft gekregen met de politie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
Maar ondertussen is er nog geen onderwerp
gooi maar wat in de groepquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
Maar ondertussen is er nog geen onderwerp
ja, straks, eerst Es troostenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
nieke die het aan de stok heeft gekregen met de politie.
is dat geen onderwerp?
En hoe heb je dat gedaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
is dat geen onderwerp?
Ik heb een politie INSPECTEUR agent genoemdquote:
is die agent overleden?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
is dat geen onderwerp?
O jee, en wij maar denken dat dat alleen Suske en Wiske humor isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb een politie INSPECTEUR agent genoemd![]()
Heb ik 40 minuten mogen wachten in de wachtzaal
* leonieke razend
40 minuten maarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
* leonieke razend
Het was helemaal geen agent! Het was een politie inspecteurquote:
ow, is dat allesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
* leonieke razend
Jij dacht zeker ook dat al die belgenmoppen verzonnen waren ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O jee, en wij maar denken dat dat alleen Suske en Wiske humor is
Verzekeringsbedrijf verkloot de boel, vanaf november bezig om dat in orde te krijgen. Tussenpersoon verteld ons dat we geen problemen krijgen met deurwaarder omdat alles nog in behandeling is. Wat gebeurt er... idd, de deurwaarderquote:
Morgen meteen je tussenpersoon bellen. Laat die maar contact opnemen met de deurwaarder.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Verzekeringsbedrijf verkloot de boel, vanaf november bezig om dat in orde te krijgen. Tussenpersoon verteld ons dat we geen problemen krijgen met deurwaarder omdat alles nog in behandeling is. Wat gebeurt er... idd, de deurwaarder. Inmiddels alles zo kotsbeu dat we de rekening maar betaald hebben, minus deurwaarderskosten en inderdaad weer een brief van de deurwaarder dat we toch echt geacht worden het resterende bedrag over te maken
.
Vorige week auto tegen mij gereden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
40 minuten maar
Waarom was je er in de eerste plaats?
Dus omdat hij te lui is om zijn spullen op orde te hebben moest jij 40 minuten wachtenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vorige week auto tegen mij gereden.
Geen europees aanrijdingsformulier ingevuld (I KNOOOWWWW nie zeuren, ik weet dat dat stom was) dus nu moet ik klacht gaan indienen aangezien die meneer niet reageert op brieven.
Politie wou mijn klacht niet noteren dus ik zeg: "ja ik weet niet meer wat ik nu moet doen hoor, ik ben geen agent zoals u"
En dan kreeg ik het te horen
40 minuten de wachtzaal in en dan een andere inspecteur voor mij gekregen (die WEL een badge op had)
Maar nu sta ik dus nog altijd even ver: geen pv
Vandaag al gedaan, zometeen brief inscannen en mailen. Ze zoeken het maar uit, ze hebben meer dan eens verzekerd dat we geen problemen zouden krijgen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen meteen je tussenpersoon bellen. Laat die maar contact opnemen met de deurwaarder.
Daarom dus. Alle extra kosten die je maken moet zou je eigenlijk ook moeten doorberekenen. Al trappen ze daar meestal niet in.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Vandaag al gedaan, zometeen brief inscannen en mailen. Ze zoeken het maar uit, ze hebben meer dan eens verzekerd dat we geen problemen zouden krijgen.
Wat een kleinzielige burocratische homo met minderwaardigheidscomplex zegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef leonieke het volgende:
Politie wou mijn klacht niet noteren dus ik zeg: "ja ik weet niet meer wat ik nu moet doen hoor, ik ben geen agent zoals u"
En dan kreeg ik het te horen
40 minuten de wachtzaal in en dan een andere inspecteur voor mij gekregen (die WEL een badge op had)
als ze dat had gezegd zat ze er nu nog denk ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kleinzielige burocratische homo met minderwaardigheidscomplex zeg
Mja, da vond ik dus ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kleinzielige burocratische homo met minderwaardigheidscomplex zeg
Hij was vast een kop kleiner dan niekequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ze dat had gezegd zat ze er nu nog denk ik
én heeft duidelijk een heel klein pikkiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij was vast een kop kleiner dan nieke
En toch heb ik er op de één of andere manier op getraptquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
én heeft duidelijk een heel klein pikkie.
Da's op de één of andere manier altijd zo met kleine pikkie'squote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En toch heb ik er op de ene manier op getrapt![]()
Wel knap, eigenlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En toch heb ik er op de één of andere manier op getrapt![]()
hoidoeiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:18 schreef classpc het volgende:
Zo, deeltje 71 alweer
Ik ben ook meteen weer weg, overigens.
ga maar eens aan je stamboom werken jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, valt een beetje stil hier, sorry. Ik ga ook maar wat anders doen
nee hoor, daar wen je zo aanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
Doet het pijn, dat hangen?
succesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Moet ik het ook maar eens proberen dan
Hey, heb je nu weer een ander of is dat gewoon een andere foto?quote:
leuk!quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:40 schreef Jaguarized het volgende:
Net even gratis gegeten.Wellesley organiseerde een fish&chips avond samen met L&P. Dat laatste is een typisch NZse drank. Erg lekker en gratis.
Scheelt weer een avondeten.
Dat ga ik nog even uitzoeken. Staat wel op blikjes enzo. Ik dacht lemon & paearoa oid.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
leuk!waar staat L&P voor?
Hoe laat is het daar nu?
alcoholisch neem ik aan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat ga ik nog even uitzoeken. Staat wel op blikjes enzo. Ik dacht lemon & paearoa oid.
Nee, non-alcoholisch omdat er hier ook mensen zitten die nog net geen 18 zijn.quote:
ah.. ik wist niet hoeveel tijdverschil er was... dus jij gaat over een paar uurtjes naar bed, en dan ga ik lunchen..quote:
Mwoah ja, ik heb morgen om 12 uur een college tot 2 uur en dan van 2 tot 5. Dat wordt lekker lang dus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ah.. ik wist niet hoeveel tijdverschil er was... dus jij gaat over een paar uurtjes naar bed, en dan ga ik lunchen..![]()
nee dat heb ik nooit mogen ervaren, ik bedoel om zover van huis te zijn. Ik ga nu over een paar weken voor het eerst naar USA.. ben nooit verder gekomen dan de ge-eikte vakantie landen.. spanje, italie, frankrijk en zo..quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:00 schreef Jaguarized het volgende:
Heb je wel eens voor langere tijd overzee gewoond?Je gaat namelijk merken dat je vrienden en vriendinnen zich steeds minder en minder voor je gaan interesseren. Dat heb ik tijdens mijn verblijf in de Caribbean gehad en nu weer. Als je nagaat dat ik 1 februari ben vertrokken, het eerste bericht op 10 februari komt en de tweede op 7 maart dan vind ik het toch wel weer behoorlijk bedroevend.
Met de familie heb ik genoeg contact, daar niet van. Maar van de vriendenclub valt het me vies tegen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee dat heb ik nooit mogen ervaren, ik bedoel om zover van huis te zijn. Ik ga nu over een paar weken voor het eerst naar USA.. ben nooit verder gekomen dan de ge-eikte vakantie landen.. spanje, italie, frankrijk en zo..
Maar ik kan me voorstellen dat je het contact mer vrienden en zo vreselijk gaat missen..
zie nog kleine toevoeging boven...quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Met de familie heb ik genoeg contact, daar niet van. Maar van de vriendenclub valt het me vies tegen.![]()
Idd. Kijk ik heb dan wel nu na 6 weken voor het eerst weer msn maar ik had al die tijd wel gewoon email. Er kan dus ge-emaild worden. Als dat zelfs al teveel moeite is... Al was het gewoon maar een mailtje of weet ik veel wat. Het hoeft niet eens een ellenlange brief te zijn...quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En dat hoeft toch helemaal niet in deze tijd met deze communicatiemiddelen.. je kunt in feite elke dag ff "hoi" zeggen of "alles goed"...?
Maar bij sommige mensen is het gewoon zo... uit het oog, uit het hart..heel vervelend!!
Ik lig er ook niet wakker van hoor 's nachts. Ik heb zoiets van "boeie". Ik zie tenminste nog wat van de wereld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
zie nog kleine toevoeging boven...
Laat het je plezier niet vergalllen! dat zou zonde van die tijd daar zijn..En als je iemand van die vrienden wel te spreken krijgt, mag je daar gerust een opmerking over maken...zou ik denk ik ook doen..
ik snap het...ik zou het ook vervelend vinden..quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd. Kijk ik heb dan wel nu na 6 weken voor het eerst weer msn maar ik had al die tijd wel gewoon email. Er kan dus ge-emaild worden. Als dat zelfs al teveel moeite is... Al was het gewoon maar een mailtje of weet ik veel wat. Het hoeft niet eens een ellenlange brief te zijn...
Succes en tot later.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik snap het...ik zou het ook vervelend vinden..
* Cara gaat weer snel aan de slag tot laters..
Voor straks alvast "trusten"![]()
Beetje een slome zooi hier iddquote:
ik bedoelde meer dat ik een beetje sloom benquote:
Dan pas je vandaag hier wel heel goedquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat ik een beetje sloom ben
En waarom zit jij niet achter de tralies wegens 'belediging van een ambtenaar in functie'quote:
Omdat ik zo'n schattig gezichtje heb waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waarom zit jij niet achter de tralies wegens 'belediging van een ambtenaar in functie'
Zou dat het zijn jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n schattig gezichtje heb waarschijnlijk![]()
ff tussendoor.quote:
Niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:05 schreef leonieke het volgende:
Bwa Jag ik vind toch niet dat je volledig gelijk hebt hoor wat dat contact met vrienden betreft.
Ik heb ook een vriend die regelmatig op vakantie gaat en ik ga die ook niet zitten mailen, soms vergeet ik hem zelfs 'goeie reis' te wensen.
Als hij mij dat kwalijk neemt, zou ik dat erg jammer vinden. Ik heb namelijk ook een ander leven en om eerlijk te zijn, denk ik ook niet zo regelmatig aan mijn oude vrienden (ook niet aan de mensen die niet op vakantie gaan).
Ik ben ook niet de persoon die regelmatig gaat mailen met hen, maar als ik ze dan tegenkom dan ben ik oprecht blij dat ik ze zie en dan amuseren we ons altijd.
Hoe vaak heb jij hen al gemaild?
Mja, zie... zoiets vind ik ook niet zo persoonlijk. Het is ook niet dat jij hen specifiek mailt ehquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet.Ik schrijf alles in m'n weblog en daar halen ze de info ook vandaan aangezien ik het anders dubbelop zou doen.
jemig .. slaap jij nu nog niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet.Ik schrijf alles in m'n weblog en daar halen ze de info ook vandaan aangezien ik het anders dubbelop zou doen.
Nopezquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:43 schreef Adidah het volgende:
Alles goed hier. Is iedereen weer druk aan het studeren/werk
.
Redelijk weg wel, Morgen weer werken, en vandaag gewoon mijn vrije dag genomen waar ik toch al recht op hadquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ff tussendoor..hoe is het met je hoofdpijn?
Welke reactiequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lol ik was aan ht wachten op uw reactie (zie FoBo)
aha.. Snoepkous!quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redelijk weg wel, Morgen weer werken, en vandaag gewoon mijn vrije dag genomen waar ik toch al recht op had
Dropjes en chocolade eitjes met hazelnootvullingquote:
Ik mag niet, ik ga fitnessenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
* marc zet schaaltjes snoep meer midden in de lounge
halleluja!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dropjes en chocolade eitjes met hazelnootvulling
have fun met sporten!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik mag niet, ik ga fitnessen![]()
*snoepje chocolade-eitje meegrist![]()
voor NA de fitness eh
Dan heerst het kennelijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat ik een beetje sloom ben
is bedrijf van mn paquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef es70 het volgende:
Qutie... Hoe zit het met die bus of chauffeur nodig.
Zeker alleen van die heule grote bussenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
is bedrijf van mn pa
je kan hem dus huren als chauffeur met of zonder bus
Gewoon even op die link klikken, dan weet je het antwoord zelf waarschijnlijk!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeker alleen van die heule grote bussen.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gewoon even op die link klikken, dan weet je het antwoord zelf waarschijnlijk!
8 tot 2500 personenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeker alleen van die heule grote bussen.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Hey, heb je nu weer een ander of is dat gewoon een andere foto?
sorry, maar als het er zo staat lijkt het net een overlijdensdatumquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
heb al ruim een maand met haar
zie datum
Je weet toch wel wat die O + inhoud hequote:Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry, maar als het er zo staat lijkt het net een overlijdensdatum
ik weet wel wat de betekenis is ja, maar een foto met een datum is meestal ter nagedachtenisquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat die O + inhoud he
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
En daar is nieke er al om wat kabaal te maken
Doet met Leonieke meequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
En daar is nieke er al om wat kabaal te maken
iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben ff helemaal 'weg'
Een verdrietig bericht...
Wat een vreselijk nieuws moet dit zijn...
Inderdaad .... pff het leven is soms echt te oneerlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben ff helemaal 'weg'
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben ff helemaal 'weg'
ik heb dat verhaal van de geboorte en kort erna wel gevolgd, maar daarna ben ik t uit t oog verloren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:40 schreef leonieke het volgende:
Aangezien ik OUD nogal erg volg heb ik heel het verhaal van bij de geboorte ook meegelezen.
En dan denk ik nu gewoon: hoe erg zijn mijn problemen nu dat ik me zo'n zorgen maak? Wat moeten deze mensen dan niet voelen?
Ik volg OUD helemaal niet. Staat ook niet in mijn AT, dus had er ook niets van meegekregen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:40 schreef leonieke het volgende:
Aangezien ik OUD nogal erg volg heb ik heel het verhaal van bij de geboorte ook meegelezen.
En dan denk ik nu gewoon: hoe erg zijn mijn problemen nu dat ik me zo'n zorgen maak? Wat moeten deze mensen dan niet voelen?
Ik bekeek af en toe nog eens de site als ik een link ernaartoe tegenkwam. Nu was het wel al een tijdje geleden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb dat verhaal van de geboorte en kort erna wel gevolgd, maar daarna ben ik t uit t oog verloren.
blijkbaar is t al die tijd kwakkelen geweest.
ze hebben een ontzettend zwaar anderhalf jaar gehad en dan nu ook nog eens zo'n domper
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is de conditie voor de seks nog niet goed genoeg ofzo?
En jij vindt dat leuk?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik voel me nog steeds verre van optimaalmorgen lekker de hele dag cursus in Eindhoven
Je kan misschien ff vermelden hoe fantastisch je mij vindt ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:23 schreef classpc het volgende:
Goedenavond iedereen
Ik weet ff niet wat er verder nog in m'n post moet.
Lees effe terugquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:23 schreef classpc het volgende:
Goedenavond iedereen
Ik weet ff niet wat er verder nog in m'n post moet.
Als je het natuurlijk op die manier bekijkt...quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ach, leuk... nuttiger dan werkenen ik kan een half uur langer in bed blijven liggen dan normaal
Nee hoorquote:
Nou ja je moet ergens iets positiefs in zien toch?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als je het natuurlijk op die manier bekijkt...![]()
Hoever moet ik terug lezen?quote:
ja daar zat ik net naar te kijken. Wat een jolijtquote:
jij zat er naar te kijken?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar zat ik net naar te kijken. Wat een jolijt
hoiquote:
neuh... kom net uit m'n werkquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mutsefluts
Je bent toch niet net wakker of wel?
Met eenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:51 schreef leonieke het volgende:
Zo, ik ga ervandoor
Met 50 minuten vertraging, dus dat wordt weer niet vroeger gaan slapen ofzovoor de liefhebbers
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:02 schreef classpc het volgende:
[edit]
Eerst nog maar ff m'n huiswerk af maken dan
tiktiktiktikquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
neuh... kom net uit m'n werk
Maar m'n ritme is wel totaal naar de knoppen
dat heeft geen zinquote:
vroeg is relatiefquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga weer erg vroeg naar bed vandaag.....
Ik voel me gewoon 80quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vroeg is relatief
Als je om 4:30 al op was zul je nu wel moe zijn
nog steeds niet de oude?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga weer erg vroeg naar bed vandaag.....
ik ben gewoon te moe om het ritme goed te kunnen volgenquote:
Alles goed!quote:
Nee, zwaar irritante keelpijn en algemene lusteloosheidquote:
nee, en met jou?quote:
dan moet je ook maar op tijd naar bedquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik ben gewoon te moe om het ritme goed te kunnen volgen
al naar de dokter geweest?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, zwaar irritante keelpijn en algemene lusteloosheid
[moeder-mode]krijg je wel genoeg vitamientjes binnen?[/moeder-mode]quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, zwaar irritante keelpijn en algemene lusteloosheid
of gewoon kunnen slapen, dat helpt denk beterquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet je ook maar op tijd naar bed
Ja, tijdje terug al. Maar ik ga binnenkort nog maar eensquote:
Ja hoor, daar let ik best wel opquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[moeder-mode]krijg je wel genoeg vitamientjes binnen?[/moeder-mode]
Superquote:
ja, wat moet je anders in bedquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
of gewoon kunnen slapen, dat helpt denk beter
toen was er zeker niets uitgekomen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, tijdje terug al. Maar ik ga binnenkort nog maar eens
oma ligt op sterven, rug naar de klote, sfeer hier thuis is om te snijden, enz...quote:
ik weet nog wel andere dingen te bedenken...quote:
Omgquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
oma ligt op sterven, rug naar de klote, sfeer hier thuis is om te snijden, enz...
nee kloptquote:
ja tuurlijk, jij hebt een notebookquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik weet nog wel andere dingen te bedenken...
* Glacier knuffelt MutZquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:26 schreef MutZ het volgende:
oma ligt op sterven, rug naar de klote, sfeer hier thuis is om te snijden, enz...
klinkt als keelontsteking...quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee kloptmaar sinds een paar dagen heb ik ook behoorlijk pijn met slikken, lijkt me niet echt helemaal okee
ook, maar ik lag eigenlijk nog aan andere dingen te denken... hoewel je daarvoor met z'n tweeën moet zijn...quote:
Je bent er maar druk meequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
ook, maar ik lag eigenlijk nog aan andere dingen te denken... hoewel je daarvoor met z'n tweeën moet zijn...
quote:
Krijg je dan een dikke zak penicilline mee of zo?quote:
meestal welquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg je dan een dikke zak penicilline mee of zo?
Welterusten en beterschapquote:
Eh, moet ik ze dan allemaal specifiek gaan mailen om mijn belevenissen te mailen? Om vervolgens maar te hopen dat ze het interessant vinden?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, zie... zoiets vind ik ook niet zo persoonlijk. Het is ook niet dat jij hen specifiek mailt eh![]()
Ik kon nog niet slapen.quote:
quote:
met z'n tweeën?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
ook, maar ik lag eigenlijk nog aan andere dingen te denken... hoewel je daarvoor met z'n tweeën moet zijn...
Je kunt je belevenissen natuurlijk ook op een weblog zetten, dan kunnen mensen het daar lezenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eh, moet ik ze dan allemaal specifiek gaan mailen om mijn belevenissen te mailen? Om vervolgens maar te hopen dat ze het interessant vinden?Ik draai het liever om, als ze het interessant vinden mag er gemaild worden.
Zelfde als jij fout geparkeerd staat, dan ga je toch ook niet naar oom agent?
Oom agent komt wel naar jou.
![]()
![]()
wat is het nut/doel?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zal zo maar eens even wat foto's van mijn vriendin online gooien![]()
Dat moet van het weekend weer eens.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kunt je belevenissen natuurlijk ook op een weblog zetten, dan kunnen mensen het daar lezen
eejjjjjjjj
Aan zijn vrienden hier laten zien.quote:
vind ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat moet van het weekend weer eens.
Nou gelukkig maar.quote:
ik vind de avatar al overdonequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aan zijn vrienden hier laten zien.![]()
wel doen dan he, niet dat je me blijmaakt met een dode musquote:
Het is niet mijn type.quote:
Nee joh.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wel doen dan he, niet dat je me blijmaakt met een dode mus
of welke willekeurige vogel dan ook
da's meestal de goede volgordequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef _Cara_ het volgende:
ik weet het nog niet..hoi of welterusten...
eerst maar eens hoi!![]()
ja....ben een duffe film aan het kijken waar ik nog meer moe van wordt...dus dadelijk wordt het "trusten"..quote:
da's best mooi, moe zijn voor het slapen gaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja....ben een duffe film aan het kijken waar ik nog meer moe van wordt...dus dadelijk wordt het "trusten"..
Nietusquote:
de uitgang gaat meestal naar buiten, jij komt nu binnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nietus![]()
Kwam er een paar tegen bij de uitgang he, die eerst even gedag gezegd
Alleen kwam ik achterom want de bel deed het nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de uitgang gaat meestal naar buiten, jij komt nu binnen
netjes kloppen kan ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen kwam ik achterom want de bel deed het niet
binnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef _Cara_ het volgende:
als jullie me de slappe lach geven ben ik zodadelijk niet meer moe genoeg om te slapen...
klop klop... ben er nog ....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |