ik zoek meequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zinnige gesprekken en/of diepe discussies is wat we zoeken
Dat gevoel heb ik ook regelmatigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb geen zin in gesprekken waar ik bij na moet denken hoor
wie had het over nadenken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb geen zin in gesprekken waar ik bij na moet denken hoor
nieke die het aan de stok heeft gekregen met de politie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
Maar ondertussen is er nog geen onderwerp
gooi maar wat in de groepquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
Maar ondertussen is er nog geen onderwerp
ja, straks, eerst Es troostenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
nieke die het aan de stok heeft gekregen met de politie.
is dat geen onderwerp?
En hoe heb je dat gedaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
is dat geen onderwerp?
Ik heb een politie INSPECTEUR agent genoemdquote:
is die agent overleden?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
is dat geen onderwerp?
O jee, en wij maar denken dat dat alleen Suske en Wiske humor isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb een politie INSPECTEUR agent genoemd![]()
Heb ik 40 minuten mogen wachten in de wachtzaal
* leonieke razend
40 minuten maarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
* leonieke razend
Het was helemaal geen agent! Het was een politie inspecteurquote:
ow, is dat allesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
* leonieke razend
Jij dacht zeker ook dat al die belgenmoppen verzonnen waren ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O jee, en wij maar denken dat dat alleen Suske en Wiske humor is
Verzekeringsbedrijf verkloot de boel, vanaf november bezig om dat in orde te krijgen. Tussenpersoon verteld ons dat we geen problemen krijgen met deurwaarder omdat alles nog in behandeling is. Wat gebeurt er... idd, de deurwaarderquote:
Morgen meteen je tussenpersoon bellen. Laat die maar contact opnemen met de deurwaarder.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Verzekeringsbedrijf verkloot de boel, vanaf november bezig om dat in orde te krijgen. Tussenpersoon verteld ons dat we geen problemen krijgen met deurwaarder omdat alles nog in behandeling is. Wat gebeurt er... idd, de deurwaarder. Inmiddels alles zo kotsbeu dat we de rekening maar betaald hebben, minus deurwaarderskosten en inderdaad weer een brief van de deurwaarder dat we toch echt geacht worden het resterende bedrag over te maken
.
Vorige week auto tegen mij gereden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
40 minuten maar
Waarom was je er in de eerste plaats?
Dus omdat hij te lui is om zijn spullen op orde te hebben moest jij 40 minuten wachtenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vorige week auto tegen mij gereden.
Geen europees aanrijdingsformulier ingevuld (I KNOOOWWWW nie zeuren, ik weet dat dat stom was) dus nu moet ik klacht gaan indienen aangezien die meneer niet reageert op brieven.
Politie wou mijn klacht niet noteren dus ik zeg: "ja ik weet niet meer wat ik nu moet doen hoor, ik ben geen agent zoals u"
En dan kreeg ik het te horen
40 minuten de wachtzaal in en dan een andere inspecteur voor mij gekregen (die WEL een badge op had)
Maar nu sta ik dus nog altijd even ver: geen pv
Vandaag al gedaan, zometeen brief inscannen en mailen. Ze zoeken het maar uit, ze hebben meer dan eens verzekerd dat we geen problemen zouden krijgen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen meteen je tussenpersoon bellen. Laat die maar contact opnemen met de deurwaarder.
Daarom dus. Alle extra kosten die je maken moet zou je eigenlijk ook moeten doorberekenen. Al trappen ze daar meestal niet in.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Vandaag al gedaan, zometeen brief inscannen en mailen. Ze zoeken het maar uit, ze hebben meer dan eens verzekerd dat we geen problemen zouden krijgen.
Wat een kleinzielige burocratische homo met minderwaardigheidscomplex zegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef leonieke het volgende:
Politie wou mijn klacht niet noteren dus ik zeg: "ja ik weet niet meer wat ik nu moet doen hoor, ik ben geen agent zoals u"
En dan kreeg ik het te horen
40 minuten de wachtzaal in en dan een andere inspecteur voor mij gekregen (die WEL een badge op had)
als ze dat had gezegd zat ze er nu nog denk ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kleinzielige burocratische homo met minderwaardigheidscomplex zeg
Mja, da vond ik dus ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kleinzielige burocratische homo met minderwaardigheidscomplex zeg
Hij was vast een kop kleiner dan niekequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ze dat had gezegd zat ze er nu nog denk ik
én heeft duidelijk een heel klein pikkiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij was vast een kop kleiner dan nieke
En toch heb ik er op de één of andere manier op getraptquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
én heeft duidelijk een heel klein pikkie.
Da's op de één of andere manier altijd zo met kleine pikkie'squote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En toch heb ik er op de ene manier op getrapt![]()
Wel knap, eigenlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En toch heb ik er op de één of andere manier op getrapt![]()
hoidoeiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:18 schreef classpc het volgende:
Zo, deeltje 71 alweer
Ik ben ook meteen weer weg, overigens.
ga maar eens aan je stamboom werken jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, valt een beetje stil hier, sorry. Ik ga ook maar wat anders doen
nee hoor, daar wen je zo aanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
Doet het pijn, dat hangen?
succesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Moet ik het ook maar eens proberen dan
Hey, heb je nu weer een ander of is dat gewoon een andere foto?quote:
leuk!quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:40 schreef Jaguarized het volgende:
Net even gratis gegeten.Wellesley organiseerde een fish&chips avond samen met L&P. Dat laatste is een typisch NZse drank. Erg lekker en gratis.
Scheelt weer een avondeten.
Dat ga ik nog even uitzoeken. Staat wel op blikjes enzo. Ik dacht lemon & paearoa oid.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
leuk!waar staat L&P voor?
Hoe laat is het daar nu?
alcoholisch neem ik aan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat ga ik nog even uitzoeken. Staat wel op blikjes enzo. Ik dacht lemon & paearoa oid.
Nee, non-alcoholisch omdat er hier ook mensen zitten die nog net geen 18 zijn.quote:
ah.. ik wist niet hoeveel tijdverschil er was... dus jij gaat over een paar uurtjes naar bed, en dan ga ik lunchen..quote:
Mwoah ja, ik heb morgen om 12 uur een college tot 2 uur en dan van 2 tot 5. Dat wordt lekker lang dus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ah.. ik wist niet hoeveel tijdverschil er was... dus jij gaat over een paar uurtjes naar bed, en dan ga ik lunchen..![]()
nee dat heb ik nooit mogen ervaren, ik bedoel om zover van huis te zijn. Ik ga nu over een paar weken voor het eerst naar USA.. ben nooit verder gekomen dan de ge-eikte vakantie landen.. spanje, italie, frankrijk en zo..quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:00 schreef Jaguarized het volgende:
Heb je wel eens voor langere tijd overzee gewoond?Je gaat namelijk merken dat je vrienden en vriendinnen zich steeds minder en minder voor je gaan interesseren. Dat heb ik tijdens mijn verblijf in de Caribbean gehad en nu weer. Als je nagaat dat ik 1 februari ben vertrokken, het eerste bericht op 10 februari komt en de tweede op 7 maart dan vind ik het toch wel weer behoorlijk bedroevend.
Met de familie heb ik genoeg contact, daar niet van. Maar van de vriendenclub valt het me vies tegen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee dat heb ik nooit mogen ervaren, ik bedoel om zover van huis te zijn. Ik ga nu over een paar weken voor het eerst naar USA.. ben nooit verder gekomen dan de ge-eikte vakantie landen.. spanje, italie, frankrijk en zo..
Maar ik kan me voorstellen dat je het contact mer vrienden en zo vreselijk gaat missen..
zie nog kleine toevoeging boven...quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Met de familie heb ik genoeg contact, daar niet van. Maar van de vriendenclub valt het me vies tegen.![]()
Idd. Kijk ik heb dan wel nu na 6 weken voor het eerst weer msn maar ik had al die tijd wel gewoon email. Er kan dus ge-emaild worden. Als dat zelfs al teveel moeite is... Al was het gewoon maar een mailtje of weet ik veel wat. Het hoeft niet eens een ellenlange brief te zijn...quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En dat hoeft toch helemaal niet in deze tijd met deze communicatiemiddelen.. je kunt in feite elke dag ff "hoi" zeggen of "alles goed"...?
Maar bij sommige mensen is het gewoon zo... uit het oog, uit het hart..heel vervelend!!
Ik lig er ook niet wakker van hoor 's nachts. Ik heb zoiets van "boeie". Ik zie tenminste nog wat van de wereld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
zie nog kleine toevoeging boven...
Laat het je plezier niet vergalllen! dat zou zonde van die tijd daar zijn..En als je iemand van die vrienden wel te spreken krijgt, mag je daar gerust een opmerking over maken...zou ik denk ik ook doen..
ik snap het...ik zou het ook vervelend vinden..quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd. Kijk ik heb dan wel nu na 6 weken voor het eerst weer msn maar ik had al die tijd wel gewoon email. Er kan dus ge-emaild worden. Als dat zelfs al teveel moeite is... Al was het gewoon maar een mailtje of weet ik veel wat. Het hoeft niet eens een ellenlange brief te zijn...
Succes en tot later.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik snap het...ik zou het ook vervelend vinden..
* Cara gaat weer snel aan de slag tot laters..
Voor straks alvast "trusten"![]()
Beetje een slome zooi hier iddquote:
ik bedoelde meer dat ik een beetje sloom benquote:
Dan pas je vandaag hier wel heel goedquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat ik een beetje sloom ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |