ja iets als reïteratieve noviteitsperceptie bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:49 schreef Spaceman89 het volgende:
Isabeau, ik heb zo het gevoel dat je dat woord moet zoeken in een of ander moeilijk woord voor herhaling oid.
legionellaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:01 schreef RipCore het volgende:
Die leipe ziekte dat ooit heerste in zwembaden en dan ergens in Groningen dacht ik. Je kon er dood aan gaan.
Het woord bij de vraagtekens. Ligt op het puntje van mijn tong, maar kom er niet op.quote:(...) enkel een trema op de ‘e’ toe te voegen. Hierdoor wordt een andere uitspraak ???
Anders, of veranderd?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah, deze heb ik toevallig nodig.
[..]
Het woord bij de vraagtekens. Ligt op het puntje van mijn tong, maar kom er niet op.
Dus door een trema wil je dat de e een andere uitspraak heeft. Maar hoe noem je dat?
een andere intonatie? of klank?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah, deze heb ik toevallig nodig.
[..]
Het woord bij de vraagtekens. Ligt op het puntje van mijn tong, maar kom er niet op.
Dus door een trema wil je dat de e een andere uitspraak heeft. Maar hoe noem je dat?
it's the thought that countsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik helemaal opzoeken met Google, heb ik 't gevonden en wil ik 't posten, staat het er al.
'massaal' is in dit verband misschien wel leukquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Als in: Centraal topic
Want ik ken iemand die niet echt warmloopt van het woord centraal.
Dat heet gewoon een kledingborstelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:21 schreef caradoc het volgende:
Een staaf / borstel voor je kleding. De borstel is elektrisch geladen en trekt haartjes en pluisjes aan.
is dat een vraag of geef je antwoord?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:21 schreef caradoc het volgende:
Een staaf / borstel voor je kleding. De borstel is elektrisch geladen en trekt haartjes en pluisjes aan.
Of schuier?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heet gewoon een kledingborstel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |