Linkje naar Canon website voor volledige specificaties: http://www.canon.nl/For_H(...)tionals/PIXMA_MP170/quote:* Fotokwaliteit: resolutie max. 4800*x1200 dpi
* Fotolabkwaliteit 10x15 cm foto's zonder witrand binnen ca. 55 sec.
* ChromaLife100 systeem voor schitterende prints met een lange levensduur
* Direct printen van foto's vanaf PictBridge compatibele camera's en geheugenkaarten
* Foto-indexblad
* 1200x2400 dpi scanner
Die plaatjes zijn niet meer van toepassing, omdat dit een nieuw apparaat is. (op de foto's waren klonten en spetters inkt aan de binnenkant van de printer te zien.)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:11 schreef timbastiaansen het volgende:
heb je de plaatjes uit het andere topic nog?
Nogmaals andermaal....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:35 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb een bod van 60 euro op marktplaats gekregen, wie 'm echt graag wilt hebben mag nog even hoger bieden, wees er wel snel bij, eenmaal... andermaal...
Hij is te bezichtigen in Vianen, maar voor 40 euro gaat 'ie echt niet weg, het apparaat kostte me 129 euro. (alleen de cartridges zijn al 40 euro)quote:Op maandag 10 april 2006 00:23 schreef Reporter het volgende:
Voor 40e wil ik hem deze week komen bezichtigen, mits ie in goede staat is.
Waar te bezichtigen?
Aangetekend + verzekerd kan tot maximaal 10 kilo, de printer met alles erbij weegt zwaarder.quote:Op maandag 10 april 2006 12:13 schreef Reporter het volgende:
Vianen is mij te ver, voor 60e incl + verzekering.. dit is dan ook mijn maximale bod!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |