Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:10 schreef Mark_Boelen het volgende:
Zijn je inktpatronen ook zo smerig aan de onderzijden?
Dat is makkelijker gezegd dan om voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:30 schreef longinus het volgende:
Hij is binnen een half jaar stuk, ik zou meteen een nieuwe eisen of de koop ontbinden.
De printer is nu net een weekje weg, het duurt dus nog minstens 3 a 4 weken voordat ik een brief van de Mediamarkt op de vloermat kan vinden, waarin staat dat ik de printer weer op kan halen. Maar dan is het nog een verrassing wat ik daar meekrijg. (gerepareerde printer, wel of geen nieuwe cartridges, of een compleet nieuwe printer)quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:15 schreef Mark_Boelen het volgende:
En al nieuws??
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:27 schreef Mark_Boelen het volgende:
oke we wachten met spanning af, laat het ons weten
Dus het is nogsteeds even afwachten.quote:Uw reparatie wordt omgeruild maar is tijdelijk niet op voorraad bij de leverancier.
We zullen er alles aan doen om uw product zo spoedig mogelijk gerepareerd bij ons op de vestiging Media Markt - Utrecht te krijgen.
Wanneer uw product terug is op de vestiging Media Markt - Utrecht zullen wij u hier schriftelijk over informeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |