De nieuwe SHO'ers toch niet, jaloerse jankzak.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:54 schreef Paltos het volgende:
Ja, die hebben we nou allemaal al 5 keer gezien hoor..![]()
Er zijn ook nog noobs hier hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:54 schreef Paltos het volgende:
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:54 schreef Paltos het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:54 schreef Paltos het volgende:
Dat was lekker vriendelijk hè, dat GR uitlenen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De nieuwe SHO'ers toch niet, jaloerse jankzak.
Ik gok op programma'tjes.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:58 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat was lekker vriendelijk hè, dat GR uitlenen?
Wel, die KUTMONGOOL heeft al mijn programmaatjesOf hoe je't ook schrijft eraf gegooid.![]()
![]()
Ook al je spelletjes?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:58 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat was lekker vriendelijk hè, dat GR uitlenen?
Wel, die KUTMONGOOL heeft al mijn programmaatjesOf hoe je't ook schrijft eraf gegooid.![]()
![]()
quote:
Kwik en Kwak zijn smeerlappen trouwens, die deden het onlangs met een 10 keer oudere vrouwtje, en Lizzy heeft de hele sloot al afgewerkt.quote:
Waarom heb je de conversatie weggehaald?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:02 schreef Paltos het volgende:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Kwik en Kwak zijn smeerlappen trouwens, die deden het onlangs met een 10 keer oudere vrouwtje, en Lizzy heeft de hele sloot al afgewerkt.
Dag, PeRi. Je oogt moe.quote:
Welke film dan wel?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:17 schreef PeRi het volgende:
Dat ben ik ook, beste Erik. Erg moe. Zo moe dat ik straks de douche in duik en daarna met een filmpje het bed in. Denk ik.
Je wilt iets kwijt!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:18 schreef MissBliss het volgende:
*zucht*
Nee, alleen dat mn geduld op begint te rakenquote:
of ze ís iets kwijt......quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:19 schreef Zhenar het volgende:
Je wilt iets kwijt!
Zit je nog steeds met een langzaam-laad-probleem?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, alleen dat mn geduld op begint te raken
Of wel dus, want dat wou ik kwijt.
Ik weet het nog niet. Ik heb Hellboyquote:
Nee zoals wel blijkt niet idereen dus, maar ik vind ze hilarischquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:54 schreef Paltos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |