Ik nietquote:
BRUTAAL NEST!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:39 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Oh, ik snap hem al, vreemde quote, maar toch mag je blijven.
![]()
Idd, en dan zeggen ze dat WIJ niet lief zijn voor dequote:
Sowieso de OP van #700 lezenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:47 schreef babette21 het volgende:
Sven is weer zwart en ik lig twee topics achter....
zal ik gaan teruglezen?!
Je verdacht me wél van vertragingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd, en dan zeggen ze dat WIJ niet lief zijn voor denewbies
Idols schijn dicht te zitten, ik vraag me af waar al die users zijn heengegaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:47 schreef babette21 het volgende:
Sven is weer zwart en ik lig twee topics achter....
zal ik gaan teruglezen?!
Same herequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja die heb ik vanmiddag al even op 't werk bekeken [met gevaar voor eigen leven baan]
quote:
Er is een topic in B&D ofzo. (bugs en development?)quote:
Vroegie-checkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:53 schreef babette21 het volgende:
hihi de newbies snapten de vroegie-check niet![]()
ja dat zag ik zo in de gauwigheid ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:52 schreef Zhenar het volgende:
Dizer heeft trouwens best een goede smaak in kerels![]()
![]()
Ja dus? Bupa ook en dat is geen newbiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je verdacht me wél van vertraging.
Hier dusquote:
Hij heeft mijn kapsel (ongeveerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef babette21 het volgende:
ja, ik ben eruit... ik ga voor deze:
[afbeelding]
Wat zijn ze leukquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Pomme and Kelly op de voorpagina Telegraaf
Ah... BVO. Eenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef babette21 het volgende:
ja, ik ben eruit... ik ga voor deze:
[afbeelding]
thanx.... puur op de looks uitgekozen natuurlijk, want de inhoud doet er toch niet toequote:
En daar blijft 't verder ook bij qua overeenkomstenquote:
Is het Mark? Of Babette?quote:
ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is!!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het Mark? Of Babette?
Ik ben het ook nietquote:
Huhu, ik beschuldig helemaal niks of niemandquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is!!!!![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:51 schreef Andiyan het volgende:
Ik bied mijn welgemeende verontschuldingen aan. Kan ik iets voor jullie betekenen?![]()
behálve oprotten![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En je kunt niet eens door een slotje posten.
Hah.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idols schijnt dicht te zitten, ik vraag me af waar al die users zijn heengegaan.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
thanx.... puur op de looks uitgekozen natuurlijk, want de inhoud doet er toch niet toe
voor wie ga jij ?!??
Schijnt, Sven. Schijnt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idols schijn dicht te zitten, ik vraag me af waar al die users zijn heengegaan.
Niet hierheen, in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idols schijn dicht te zitten, ik vraag me af waar al die users zijn heengegaan.
Babette iig niet...quote:
VAL DOOD BUUP, VUILE VERRADER!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:19 schreef Bupatih het volgende:
Het is gewoon MissBliss zelf.
Dit is een van haar stomme geintjes om ons uit elkaar te drijven.
Ze zit nu gewoon een potje te stoken!
Trap er niet in, jongens! Bied dapper weerstand! Ze mag niet zegevieren!!!!
Blijven ontkennen, blijven ontkennen.quote:
MissBliss zegeviert immer!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:19 schreef Bupatih het volgende:
Het is gewoon MissBliss zelf.
Dit is een van haar stomme geintjes om ons uit elkaar te drijven.
Ze zit nu gewoon een potje te stoken!
Trap er niet in, jongens! Bied dapper weerstand! Ze mag niet zegevieren!!!!
QuickQuote werktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
VAL DOOD BUUP, VUILE VERRADER!!!!!!!!!!![]()
![]()
::R;R:R;R
quote:
quote:
quote:
Zien jullie dat?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Doodverwensingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het al aangekaart achter de schermen.quote:
quote:Slapen is geen luxe maar noodzaak
Miljoenen mensen zouden beter presteren als ze later met hun werk zouden beginnen.
Slapen lijkt voor veel mensen tijdverspilling. Onze nachtrust is te kort en dat wordt alleen maar erger.
Uit Amerikaans onderzoek is bekend dat in 1959 mensen van middelbare leeftijd 8 tot 9 uur sliepen. In 1984 was dat 7 tot 8 uur.
In Nederland gaat het dezelfde kant op. Het eerste slaaponderzoek in ons land, gehouden aan de Universiteit Utrecht onder vierhonderd mensen, wijst uit dat Nederlanders per nacht gemiddeld 7 uur en 20 minuten slapen. Ruim 50 procent is moe bij het opstaan, 15 procent is zelfs zeer moe. Eén op de zes mensen valt soms in slaap op een feestje of in de bioscoop.
Dat slaapgebrek hebben we grotendeels aan onszelf te wijten; één op de drie Nederlanders gaat na middernacht naar bed, drie procent pas na half twee.
Waarom we zo weinig waarde hechten aan slapen, is niet onderzocht. Slaap- en droomonderzoeker Victor Spoormaker van de Universiteit Utrecht heeft wel een idee. ,,We hebben te veel te doen. Vooral ’s avonds. Tv kijken, sociale contacten en internetten kosten veel tijd, en dan zie je dat mensen het eerst op slapen bezuinigen.’’
Toch is slaapgebrek niet louter onze eigen schuld, zegt Spoormaker. ,,Het slaap- en waakritme wordt geregeld in de hersenen. Hoe laat we moe worden en wanneer we ontwaken is zelfs genetisch bepaald. Ons land telt een paar miljoen mensen die pas na middernacht moe worden. Zij klagen omdat ze vroeg op het werk moeten zijn, en dat wordt veel te weinig serieus genomen.’’ Soepeler werktijden zouden een oplossing kunnen zijn. Spoormaker: ,,Hun productiviteit zou met sprongen toenemen als ze bijvoorbeeld om 11 uur zouden mogen beginnen. Zelf ben ik meestal om 12 uur op mijn faculteit en werk tot 8 uur. Om negen uur beginnen heeft voor mij totaal geen zin. Dan zit ik eerst drie uur alleen koffie te drinken en mijn taken steeds opnieuw te doen.’’
Hoogleraar psychofysiologie Gerard Kerkhof, tevens verbonden aan het slaapcentrum van het MCH Westeinde Ziekenhuis in Den Haag, vindt het recente onderzoek van Spoormaker niet helemaal representatief, vanwege het aantal ondervraagde personen. Maar dat we veel te weinig slapen, is een gegeven. ,,Duidelijk is ook dat mensen steeds meer ‘bijslapen’ in het weekeinde om de slaapschuld die ze door de week opbouwen, af te lossen.’’
Dat is maar deels succesvol. Voor een optimale nachtrust zijn vooral de fases van de diepe slaap cruciaal. Dan komen de hersenen tot rust. Mensen die overdag uitslapen, komen niet meer in die belangrijke diepe slaap terecht, zegt de hoogleraar. ,,Slapen overdag is kwalitatief veel minder dan ’s nachts.’’
De gevolgen van het collectieve slaaptekort voor de samenleving worden enorm onderschat, vindt professor Kerkhof. „Twee weken lang minder dan zeven uur slapen heeft hetzelfde effect op het concentratie- en prestatievermogen als anderhalf tot twee etmalen achter elkaar wakker blijven. Ik erger me eraan dat we wél dure alcoholcontroles uitvoeren, maar totaal niet alert zijn op al die mensen die vanuit de nachtdienst zo de weg opgaan.’’
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zien jullie dat?![]()
!!! Nu wilt ze ook nog dat ik er dood bij neerval!
MissBliss is een verderfelijk stuk vreten! Dát is het! Bah!
Ze wilt gewoon aandacht!!! En dat deze hechte groep uit elkaar valt!![]()
NOU!! DAT GAAT JE MOOI NIET LUKKEN, FEEKS!
quote:
FLIKKER OP AANDACHTSTREKKER!!!1quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zien jullie dat?![]()
!!! Nu wilt ze ook nog dat ik er dood bij neerval!
MissBliss is een verderfelijk stuk vreten! Dát is het! Bah!
Ze wilt gewoon aandacht!!! En dat deze hechte groep uit elkaar valt!![]()
NOU!! DAT GAAT JE MOOI NIET LUKKEN, FEEKS!
quote:
Neuken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
FLIKKER OP AANDACHTSTREKKER!!!1
ALS MIJN PAGINA NIET LAADT, DAN LAADT IE NIET EN HET IS JOUW SCHULD:r:r;
En er is NIKS mis metfeeksen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |