quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:10 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
dank je wel cdwow die had ik al ik had a fistful of dollars besteld.
dat moet je hier melden [DVD] Jij. Bestellingen. Wachten. Welke. #16quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:54 schreef sjeppert het volgende:
saving private ryan 2 disc set
once upon a time in the west Special Collector's Edition
vallen binnenkort op de mat
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:10 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
dank je wel cdwow die had ik al ik had a fistful of dollars besteld.
Is dat ergens waar ik hem ook nog vandaan kan halen ?quote:Op zondag 9 april 2006 17:50 schreef Smots het volgende:
GIsteren gekocht:
Lord of Dogtown voor ¤4.95
[afbeelding]
qua visuals vind ik hem heel erg tof maar voor de rest nogal slaapverwekkend.....quote:Op maandag 10 april 2006 10:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat is Casshern trouwens een fantastische completely-over-the-top film. Ja, laat dat maar aan de Jappanners over.
het was bij een videotheek op de Bergweg in Rotterdam: de Vidioot.quote:Op zondag 9 april 2006 22:43 schreef Durbin het volgende:
[..]
Is dat ergens waar ik hem ook nog vandaan kan halen ?
Oh, kom op!quote:Op maandag 10 april 2006 11:00 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
qua visuals vind ik hem heel erg tof maar voor de rest nogal slaapverwekkend.....
Thxquote:Op maandag 10 april 2006 14:11 schreef Smots het volgende:
[..]
het was bij een videotheek op de Bergweg in Rotterdam: de Vidioot.
(Hey, what's in a name?)
Maar ik ben bang dat het de laatste was.
Ik kan me trouwens ook nog herinneren dat ik 'm een tijdje geleden bij de Videoland in Schiedam zag liggen voor ¤6.95
Ik zag die Amelie 2-disc afgelopen weekend bij de FRS in R'dam centrum voor schofterig weinig euro liggen (volgens mij een ¤uro of 7 ofzo)quote:
Het is dan ook niet meer de limited edition. Zelf heb ik deze niet-genummerde uitgave ook, maar zoveel boeit het me nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:36 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik zag die Amelie 2-disc afgelopen weekend bij de FRS in R'dam centrum voor schofterig weinig euro liggen (volgens mij een ¤uro of 7 ofzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |