pffft, laatkomert!quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:22 schreef FremantleDockers het volgende:
Nog veel, trouwens. Kan me niet herinneren ooit zoveel voor een dvd te hebben betaald. Hoewel ze vroeger inderdaad wel rustig 40-50 piek konden kosten. Maar ja, ik verzamel 'pas' sinds 1999.
Heb daarvoor wel eens met een laserdisc in handen gestaan... maar ja, dat deed het hem toch niet helemaal voor mij. Toen. Tenminste. Dus. Tja.quote:
Plaatje doet het nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:37 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren binnen:
[
En vandaag:
[img]http://images-eu.amazon.com/images/P/B000B83YWM.02.LZZZZZZZ.jpg]afbeelding]![]()
nu wel als t goed is, he?quote:
jupquote:
*geluid van brekende klomp*quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:42 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar dan zonder die lelijke 'House Of Horror' banner
![]()
Waarschijnlijk wel. In 157 andere versies. Veronderstel ik dan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:20 schreef Smots het volgende:
[..]
*geluid van brekende klomp*
HAD JIJ N.O.T.L.D. NOG NIET?!?!?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook dacht toen die dat postte in het bestellingen topic.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:20 schreef Smots het volgende:
[..]
*geluid van brekende klomp*
HAD JIJ N.O.T.L.D. NOG NIET?!?!?
lijkt me dat er dan maar 1 of 2 mm zijn die dat doen..quote:
misschien zit ik er 1-3 euro naast maar absoluut niet meer..quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, aangezien ie zo ongeveer in elke winkel voor 20 euro of minder ligt...
mediamarkt principe he... 1 ding goedkoop halen,verder shoppen en voor de rest veel te veel betalenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:40 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt me dat er dan maar 1 of 2 mm zijn die dat doen..
de inkoopprijs is 17.99 EXC. btw
dus verkopen onder 21 euro is gewoon verlies maken...
das idd waarquote:Op woensdag 5 april 2006 07:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
mediamarkt principe he... 1 ding goedkoop halen,verder shoppen en voor de rest veel te veel betalen
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:10 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
dank je wel cdwow die had ik al ik had a fistful of dollars besteld.
dat moet je hier melden [DVD] Jij. Bestellingen. Wachten. Welke. #16quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:54 schreef sjeppert het volgende:
saving private ryan 2 disc set
once upon a time in the west Special Collector's Edition
vallen binnenkort op de mat
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:10 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
dank je wel cdwow die had ik al ik had a fistful of dollars besteld.
Is dat ergens waar ik hem ook nog vandaan kan halen ?quote:Op zondag 9 april 2006 17:50 schreef Smots het volgende:
GIsteren gekocht:
Lord of Dogtown voor ¤4.95
[afbeelding]
qua visuals vind ik hem heel erg tof maar voor de rest nogal slaapverwekkend.....quote:Op maandag 10 april 2006 10:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat is Casshern trouwens een fantastische completely-over-the-top film. Ja, laat dat maar aan de Jappanners over.
het was bij een videotheek op de Bergweg in Rotterdam: de Vidioot.quote:Op zondag 9 april 2006 22:43 schreef Durbin het volgende:
[..]
Is dat ergens waar ik hem ook nog vandaan kan halen ?
Oh, kom op!quote:Op maandag 10 april 2006 11:00 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
qua visuals vind ik hem heel erg tof maar voor de rest nogal slaapverwekkend.....
Thxquote:Op maandag 10 april 2006 14:11 schreef Smots het volgende:
[..]
het was bij een videotheek op de Bergweg in Rotterdam: de Vidioot.
(Hey, what's in a name?)
Maar ik ben bang dat het de laatste was.
Ik kan me trouwens ook nog herinneren dat ik 'm een tijdje geleden bij de Videoland in Schiedam zag liggen voor ¤6.95
Ik zag die Amelie 2-disc afgelopen weekend bij de FRS in R'dam centrum voor schofterig weinig euro liggen (volgens mij een ¤uro of 7 ofzo)quote:
Het is dan ook niet meer de limited edition. Zelf heb ik deze niet-genummerde uitgave ook, maar zoveel boeit het me nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:36 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik zag die Amelie 2-disc afgelopen weekend bij de FRS in R'dam centrum voor schofterig weinig euro liggen (volgens mij een ¤uro of 7 ofzo)
En op welk volume dient deze film gekeken te worden?quote:
Vond ik niet.quote:
"Put it up to eleven."quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef Smots het volgende:
[..]
En op welk volume dient deze film gekeken te worden?
quote:
One louderquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef Smots het volgende:
En op welk volume dient deze film gekeken te worden?
He, da's goed om te zien! LsdF had ik nooit los gekocht, maar Caro Diario zoek ik al heel lang, en als ie hier bij zit...quote:Op donderdag 13 april 2006 18:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mijn collectie is ook weer wat uitgebreid met:
10 euro.. Is het wat die film... zie hem vaak liggenquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:11 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
He, da's goed om te zien! LsdF had ik nooit los gekocht, maar Caro Diario zoek ik al heel lang, en als ie hier bij zit...![]()
Wat kosten die volkskrant-edities ongeveer?
Ik heb hem gekocht samen met In the Mood for Love bij de Free Record Shop in kader van de tweede voor de halve prijs. Dus het was maar ¤ 9,-. Normaal ¤12,- per stuk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:11 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
He, da's goed om te zien! LsdF had ik nooit los gekocht, maar Caro Diario zoek ik al heel lang, en als ie hier bij zit...![]()
Wat kosten die volkskrant-edities ongeveer?
Of het is iets weet ik nog niet. Het is de enige van de 5 die ik nog niet gezien heb. Maar aangezien die veel goede reviews hier krijgt vond ik het het risico wel waard.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
10 euro.. Is het wat die film... zie hem vaak liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |