quote:
Same here. Weet iemand of die sticker er (net zoals eternal sunshine) niet zonder beschadegingen afgehaald kan worden? Iemand ervaring met nieuwe hoesjes aanvragen bij A-film?quote:
Ik heb het er niet afgehaald. Het is zoooo een mooie box en die sticker past er wel bij vind ik. Niet zoals bij de ESOTSMquote:Op donderdag 20 april 2006 09:44 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Same here. Weet iemand of die sticker er (net zoals eternal sunshine) niet zonder beschadegingen afgehaald kan worden? Iemand ervaring met nieuwe hoesjes aanvragen bij A-film?
Ik kan me herinneren dat er mensen zijn geweest die een stickerloze hoes van AFilm hebben gekregen toendertijd. Maar zeker weten doe ik dat niet meer.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:44 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Same here. Weet iemand of die sticker er (net zoals eternal sunshine) niet zonder beschadegingen afgehaald kan worden? Iemand ervaring met nieuwe hoesjes aanvragen bij A-film?
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:15 schreef SPiDeY. het volgende:
[afbeelding]
Supermooie uitgave. R2 UK, 3 disc voor de prijs van de 2 disc
Was tijdelijke aanbieding bij hmv.co.ukquote:
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=258165quote:Op donderdag 20 april 2006 18:57 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Was tijdelijke aanbieding bij hmv.co.uk
Je hebt mazzel, hij is zo te zien weer verkrijgbaar nu voor 8 pond! (plus 1.75 verzendkosten)
Al had ik er een pond minder voor betaald
Al weg, helaas
Ja, en of je hem krijgt is een tweedequote:Op donderdag 20 april 2006 20:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=258165
Al kost-ie dan wel 43 $CAD
Ik heb de R1 te koop, weet je iig zeker dat je hem krijgtquote:
wat kost 'ie bij jou?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:42 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb de R1 te koop, weet je iig zeker dat je hem krijgt
Wel snel zijn, anders is ie ook weer weg
Geloof iets van 32,5 incl.quote:
Ik denk er ff over na.quote:
Weer verkrijgbaar, kan zo weer weg zijn schat ik zo in.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:57 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Was tijdelijke aanbieding bij hmv.co.uk
Je hebt mazzel, hij is zo te zien weer verkrijgbaar nu voor 8 pond! (plus 1.75 verzendkosten)
Al had ik er een pond minder voor betaald
Al weg, helaas
Maak eens echte dvd profiler aanquote:
zoals?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:46 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Maak eens echte dvd profiler aan![]()
Oh verrek dat heb je nu dus, netjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |