Weer verkrijgbaar, kan zo weer weg zijn schat ik zo in.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:57 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Was tijdelijke aanbieding bij hmv.co.uk
Je hebt mazzel, hij is zo te zien weer verkrijgbaar nu voor 8 pond! (plus 1.75 verzendkosten)
Al had ik er een pond minder voor betaald
Al weg, helaas
Maak eens echte dvd profiler aanquote:
zoals?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:46 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Maak eens echte dvd profiler aan![]()
Oh verrek dat heb je nu dus, netjes
Ik kan me herinneren dat je eerst een soort foto site had met eigen listing met je dvd's i.p.v. de standaard dvdprofiler, vandaarquote:
zou wel kunnen, wil nog wel een keer een website maken met mn collectie, maar dat komt er steeds niet vanquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:50 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je eerst een soort foto site had met eigen listing met je dvd's i.p.v. de standaard dvdprofiler, vandaar
Tjah, alleen het bijhouden kost dan zoveel tijd he. Vind profiler wel lekker werken opzich, afgezien van de slecht gecomprimeerde foto's.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zou wel kunnen, wil nog wel een keer een website maken met mn collectie, maar dat komt er steeds niet van
jup andere optie is om te betalen voor de volledige versiequote:Op vrijdag 21 april 2006 16:53 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Tjah, alleen het bijhouden kost dan zoveel tijd he. Vind profiler wel lekker werken opzich, afgezien van de slecht gecomprimeerde foto's.
Idd, lekker belachelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jup andere optie is om te betalen voor de volledige versie
Hoeveel kost het dan, ben je dan member for life of niet? Ben te lui om het uit te zoekenquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Hoezo? Kost geen drol man. Ik heb ook de Premium en bevalt me uitstekend
Klikquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:54 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Hoeveel kost het dan, ben je dan member for life of niet? Ben te lui om het uit te zoeken
Huh, weird. Dat is wel bizar dan, nouja voorlopig heb ik die 30 dollar dus nog niet nodigquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:13 schreef Durbin het volgende:
[..]
Overigens is de algemene ervaring dat DVD-Profiler stopt met het toevoegen van nieuwe titels als je rondom een bepaald aantal zit. Heb zelf ook de aanschaf gedaan; die eenmalige bijdrage was mij dat wel waard.
waarom zou je dan ook een auto kopen als je op de hoek van de straat er ook één kan stelenquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:43 schreef slindenau het volgende:
Waarom zou je geld uitgeven aan een serial voor dat programma? Zelf heb ik ook wel een premium, maar niet aangeschaft. Alleen als je een dvd wilt toevoegen of aanpassen moet je even terug naar je eigen serial, anders gaat het mis. Verder nog nooit last mee gehad.
Nu weet ik ook wel dat ik hiermee intervocative niet steun, maar het blijft 30 dollar...daar kan je ook een mooie dvd voor kopen. Als arme student moet ik wel op de kleintjes letten natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:43 schreef slindenau het volgende:
Waarom zou je geld uitgeven aan een serial voor dat programma? Zelf heb ik ook wel een premium, maar niet aangeschaft. Alleen als je een dvd wilt toevoegen of aanpassen moet je even terug naar je eigen serial, anders gaat het mis. Verder nog nooit last mee gehad.
Nu weet ik ook wel dat ik hiermee intervocative niet steun, maar het blijft 30 dollar...daar kan je ook een mooie dvd voor kopen. Als arme student moet ik wel op de kleintjes letten natuurlijk.
Dat is de eeuwige discussie, fysiek stelen en een licence gebruiken dat niet van jou is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom zou je dan ook een auto kopen als je op de hoek van de straat er ook één kan stelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |