ja, alle niet protour wedstrijd; bv E3, brabantse pijl, tellen niet meer mee maar zijn voor de teams wel degelijk belangrijk, de telling vertekend dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:10 schreef placebeau het volgende:
Ik vond de vroegere UCI-ranking eigenlijk helemaal geen slechte puntentelling.
Net als de wereldbeker.
Ik snap niet waarom ze met de invoer van de Pro Tour die allebei moesten overboord gooien, en met zo'n miskleun van een puntentelling afkomen.
Ze zijn wel aangepast. Etappewinst in kleinere rondes als Parijs Nice is nu 3 punte ipv 1.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:00 schreef flyckje het volgende:
[..]
tuurlijk gaat het daar wel om. het feit dat je ploeg het teamklassement kan winnen door een massasprint. en dat evenveel waard is als een week lange onderneming. gewoonweg zielig. net zoals de punten die je krijgt voor een tourettappe. gewoonweg super belachelijk.
Maar hoeveel internationale topkoersen staan dan niet op de Protour kalender? Een paar wedstrijden die vooral in eigen land belangrijk zijn (Omloop, Milaan Turijn, GP Primavera, Emillia etc.) missen, maar de enige koers met een echt internationaal deelnemersveld dat mist is het Criterium International, en daar hoor ik nooit iemand over.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:18 schreef komrad het volgende:
[..]
ja, alle niet protour wedstrijd; bv E3, brabantse pijl, tellen niet meer mee maar zijn voor de teams wel degelijk belangrijk, de telling vertekend dus
Dan toch liever koersen waar men in eigen land tenminste nog enthousiast over is dan die artificiële constructies waar niemand om geeft.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:24 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maar hoeveel internationale topkoersen staan dan niet op de Protour kalender? Een paar wedstrijden die vooral in eigen land belangrijk zijn (Omloop, Milaan Turijn, GP Primavera, Emillia etc.) missen, maar de enige koers met een echt internationaal deelnemersveld dat mist is het Criterium International, en daar hoor ik nooit iemand over.
dat zag ik in de E3 prijs, boonen zal bettini hard nodig hebbenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:29 schreef rubbereend het volgende:
QS stuurt zondag steeds een mannetje mee (ze hebben zoveel goede in de ploeg) dus de rest mag de hele dag rijden
Spannendddddddd.........quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wees gewaarschuwd, VDB heeft een plannetje.
Inderdaad, die ploegentijdrit in Eindhovenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan toch liever koersen waar men in eigen land tenminste nog enthousiast over is dan die artificiële constructies waar niemand om geeft.
Goed puntquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:53 schreef mbn het volgende:
De wielermanager van FOK! is gelukkig net op tijd open voor de Ronde van Vlaanderen. Naast de prono hier in het forum ook allemaal meedoen uiteraard.
Kies negen renners uit, waarvan je denkt dat die het best gaan presteren (dus hoog in de top20) in de Ronde van Vlaanderen. Vervolgens kun je je team wisselen voor de wedstrijden die daar op volgen (Gent-Wevelgem, Parijs-Roubaix, AGR, LBL, etcetera).quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:17 schreef -skippybal- het volgende:
Uhm...... ben ik nou zo domWat is de bedoeling met aanmelden?? Bijvoorbeeld favoriete team en voorspelling winnaar. Wat moet ik daar invullen?
![]()
En ohja dat eerste gedoe is om wat losse info te zetten, die er niet toe doetquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is gewoon info voor je persoonlijk profiel, na dat scherm kun je renners kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |