Dat ze ze bij elkaar hebben gekregenquote:Op zondag 2 april 2006 11:27 schreef Remzz het volgende:
Erik Dekker
Juan Antonio Flecha
Pedro Horrillo
Marc Wauters
Joost Posthuma
Jan Boven
Mathew Hayman
Graeme Brown
Staat nog wel in het lijstje...quote:Op zondag 2 april 2006 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat de Koppenberg geschrapt was?
Freire vindt het een te groot risico voor zn reet, al die kasseien, rijdt geloof ik Baskenland met Boogerd.quote:Op zondag 2 april 2006 11:29 schreef komrad het volgende:
doet freire niet mee
die heb ik nog wel in een paar prono's gezien
Nee die zit erin hahahahahaaaaaaaaaaauwquote:Op zondag 2 april 2006 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat de Koppenberg geschrapt was?
Oh okkee, ik had wel in Belgische media berichten gelezen dat hij totaal onberijdbaar zou zijn vandaag, maar van schrappen was niet echt sprake. Interpretatiefoutje van mequote:Op zondag 2 april 2006 11:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Koppenberg schrappen ze echt niet. Koppenberg is geweldig, sowieso met dit weer.
niet te berijden is alleen maar goedquote:Op zondag 2 april 2006 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okkee, ik had wel in Belgische media berichten gelezen dat hij totaal onberijdbaar zou zijn vandaag, maar van schrappen was niet echt sprake. Interpretatiefoutje van me
Ze hebben daar ook een groot scherm waar je de koers kunt volgen. Op het plein net waar de muur begint.quote:Op zondag 2 april 2006 11:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik las gisteren in de krant dat er gasten zijn die 'sochtends vroeg (uur of 6) al bij de Muur staan, terwijl ze daar rond 15.30 ofzo langskomen
Dat moet wel, anders kom je er niet meer bij en zie je niks op de Muur.quote:Op zondag 2 april 2006 11:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik las gisteren in de krant dat er gasten zijn die 'sochtends vroeg (uur of 6) al bij de Muur staan, terwijl ze daar rond 15.30 ofzo langskomen
Koppenberg wordt een spektakel. De eerste 10 rijden misschien naar boven, de rest kan echt lopen als ze en groupe omhoog gaan. Maar dat maakt het juist leuk. Flink duwen en trekken om voorin het peleton aan de Koppenberg te beginnen, anders ben je echt gezien.quote:Op zondag 2 april 2006 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okkee, ik had wel in Belgische media berichten gelezen dat hij totaal onberijdbaar zou zijn vandaag, maar van schrappen was niet echt sprake. Interpretatiefoutje van me
Mja, wel spektakel, maar met wielrennen heeft het niet zoveel meer te maken.quote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Koppenberg wordt een spektakel. De eerste 10 rijden misschien naar boven, de rest kan echt lopen als ze en groupe omhoog gaan. Maar dat maakt het juist leuk. Flink duwen en trekken om voorin het peleton aan de Koppenberg te beginnen, anders ben je echt gezien.
Ik vind het toch typisch iets voor een Vlaamse koers. Duwen en trekken, steile hellingen, kasseien, regen en wind....quote:Op zondag 2 april 2006 11:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mja, wel spektakel, maar met wielrennen heeft het niet zoveel meer te maken.
en 100.000 man die half over het parcours hangenquote:Op zondag 2 april 2006 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
Geldt ook voor de muur, zo gruwelijk smal allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |