quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:32 schreef Skaai het volgende:
Dan breng ik vanvond wel een hermetisch afgesloten zakje Candy Fluff langs
MDMA poeder glinstert ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:36 schreef Evil-Cherry het volgende:
Volgens mij ruik je meteen dat het geen coke is. Ervan uitgaande dus dat coke niet mierzoet ruikt en dat candy fluff dat wel doet.
Er zitten toch glitters in? Want in dat geval kan waarschijnlijk jouw hele wijk genieten van candy fluff![]()
Leuk dat beautynieuws!quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:12 schreef pluisje het volgende:
Beautynieuws: met een konijn in bad!
Deze maand ben ik voor het Beautynieuws met een Lush konijn in bad gegaan
We hebben een kennerquote:
Wat is er ymme?quote:
Nope en volgens tracktrace bestaan de zendingen ook (nog steeds) niet.quote:
Te laatquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:57 schreef ymme het volgende:
Ja, Evil-Cherry ga dan nu boodschappen doen. En zorg dat je om 14.00 uur gewoon thuis bent.
Ik wil weten wat je van het pakketje vindt
Nee ik ben in één klap 57 jaar oud én getrouwdquote:
Daar ben je mooi mee gemats. NOT.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee ik ben in één klap 57 jaar oud én getrouwd
Dat krijg je als ze de 50 gepaseert zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Damn, XcUZ_Me, dat is pas geheugenverlies![]()
Ik heb een briefje bijgesloten met: "Hallo blind kipje, hier heb je je pasje terug!"quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Damn, XcUZ_Me, dat is pas geheugenverlies![]()
Mijn moeder ook wel denk ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:09 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hahaha! Briljant! Mijn moeder zou zich kapot lachen daarom![]()
Waarom kregen jullie politie aan de deur dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
Genoeg mensen aan de deur gehad (o.a. politie ("nee ik weet niets, dat heb ik al gezegd, nee mijn moeder kan niet aan de deur, ze is ziek, ja u heeft mijn vader al gesproken" klote wouten) en iemand van de gemeente die verdwaald was. Maar nog geen post gezien.
Wat moet er gladgemaakt worden?quote:Trouwens, heeft Lush niet iets als beschermde (tegen hitte) crémes of gladmakende zeut?!
Buurtoverlast en de politie weet zogenaamd van niets. Ik vind 2 aangiftes nou niet echt niets, maar ja. Ze doen nu een buurtonderzoekquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom kregen jullie politie aan de deur dan?
Mijn haar. Ik ben niet zo goed in föhnen als mijn kapper, dus ik zoek iets wat zonder al te veel moeite toch glad te krijgen is.quote:Wat moet er gladgemaakt worden?
Oh dear... Hangjongeren ofzo?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Buurtoverlast en de politie weet zogenaamd van niets. Ik vind 2 aangiftes nou niet echt niets, maar ja. Ze doen nu een buurtonderzoekVan de politie moet je het maar hebben
Ik vertrouw mijn leven aan ze toe
![]()
![]()
![]()
![]()
Hm.. mijn haar werd heel glad en steil van de American Cream... alleen een beetje té glad en daardoor een slappe hap. Maar misschien is dat voor jou juist geschikt?quote:Mijn haar. Ik ben niet zo goed in föhnen als mijn kapper, dus ik zoek iets wat zonder al te veel moeite toch glad te krijgen is.
Jup. Stelletje luie wijven zijn het ook. Ga werken ofzo?! Ga iets nuttigs doen behalve 14-jarige meisjes neuken en ruiten ingooien en mensen met de dood bedreigen.quote:
Kijk, slappe hap valt altijd wel weer in volume te krijgen met wat lak en andere producten, maar andersom niet.quote:Hm.. mijn haar werd heel glad en steil van de American Cream... alleen een beetje té glad en daardoor een slappe hap. Maar misschien is dat voor jou juist geschikt?
Ah, zulke types. Ja, leuk zijn die... Hebben we hier ook een overschot aan. Dingen met kelderboxen enzoquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:40 schreef Evil-Cherry het volgende:
Jup. Stelletje luie wijven zijn het ook. Ga werken ofzo?! Ga iets nuttigs doen behalve 14-jarige meisjes neuken en ruiten ingooien en mensen met de dood bedreigen.
Hm, ik was geen fan.quote:Kijk, slappe hap valt altijd wel weer in volume te krijgen met wat lak en andere producten, maar andersom niet.
Big doet bij mij alles behalve het plat en steil maken, integendeel! Het heeft meer slag en zit voller. Dat is ook de bedoeling van Bigquote:Ik ga eerst kijken wat Ymme d'r pakketje doet (Big en Coolaulin) en dan kijk ik verder. Bedankt voor je suggestie iig![]()
Krullen, volume, kan me allemaal blij maken. Ik wil alleen dan wel GLADDE krullen, van die zachte waar je je hand doorheen kunt halen zonder dat je vast komt te zittenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Big doet bij mij alles behalve het plat en steil maken, integendeel! Het heeft meer slag en zit voller. Dat is ook de bedoeling van Big.
ow, maar hier komen ook nog veel meer pakketjes naartoe (o.a. een digitale camera en nephaar voor mij), dus ik kan voorlopig mijn lol op!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef heaven7 het volgende:
Alleen zit daar heel wat anders in maar het principe is hetzelfde
Hij is het slachtoffer geworden van die hangjongerenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:57 schreef Evil-Cherry het volgende:
Idd, dat vind ik ook! Heb je echt geen klote aan dat je pas kunt kijken waar hij is als hij al bezorgt is (was bij mij --> Ymme zo).
En ik denk dat mijn postbode overreden is, ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |