Ja, ik ben erg benieuwd of die van jou het wel doet...quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ymme, kun je mij mijn T&Tcode even opsturen?Ik heb hem niet opgeslagen, stom, stom, stom...
Stond er bij mij ook en toen had ze het die dagquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:41 schreef teigan het volgende:
ymme, het pakje voor jou zit volgens de track trace in de distributieroute, maar er staat Duiven bij..
Klopt dat?
Zo ja, dan krijg jij hopelijk vandaag je pakje..
Wat staat er bij jouw T&T code dan momenteel ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Stond er bij mij ook en toen had ze het die dag
Ik ga even kijken, momentjequote:Op donderdag 23 maart 2006 10:31 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat staat er bij jouw T&T code dan momenteel ?
quote:Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Dank jequote:Op donderdag 23 maart 2006 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik lees net je post pas over je schoonvader...
Heel veel sterkte!!!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ok, ik helemaal door het dolle heen omdat ik een rode bus aan zie komen. En het was ook echt de TPG. Maar hij vloog even hard mijn huis weer voorbij.
Dit is echt spannend, nog beter dan een goeie soap
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ok, ik helemaal door het dolle heen omdat ik een rode bus aan zie komen. En het was ook echt de TPG. Maar hij vloog even hard mijn huis weer voorbij.
Dit is echt spannend, nog beter dan een goeie soap
Ja hoi, ik reageer toch nog maar evenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:02 schreef BeingCreative het volgende:
>> als antwoord op de vraag van SweetSixteen....
Werken bij lush is dus per direct... en als je goed je best doet krijg je om te beginnen een contract van 3 maanden.
We zijn echt HEEL hard op zoek, dus... SPREAD THE WORD!!!
Zelfs reclame heeft al een pakket dienst nodig. Die TPGquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:49 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hey, weer een pakketdienst!! *duimendraait*!
JA, HIJ STAPT UIT!
![]()
Reclameblaadjes voor de buren.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:49 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hey, weer een pakketdienst!! *duimendraait*!
JA, HIJ STAPT UIT!
![]()
Reclameblaadjes voor de buren.
Jep. Ontvangen hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:02 schreef Vava het volgende:
Fijn dat jij het krantje ook ontvangen hebt Anitra![]()
Nu nog ff horen of ymme mijn post ontvangen heeft, zo ja, dan is alles wat ik gisteren verstuurd heb binnen![]()
In de driehoek van Den Haag, Rotterdam en Hoek van Hollandquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
Waar ligt HonselerSdijk ergens eigenlijk?
Ik ga www.map24.nl wel even lastigvallenquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
In de driehoek van Den Haag, Rotterdam en Hoek van Hollandwww.routenet.nl
Dan weet je meteen waat het pre-cies ligt!
Brievenpost is hier redelijk constant, maar pakketpost kan 10.00 zijn, 13.00, maar ook 16.00. Ergerlijk is dat!quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:55 schreef ymme het volgende:
Hier komt de tpg altijd rond een vaste tijd. Elke morgen tussen 10 en 11.00 uur zijn ze wel geweest. Kan wel eens voorkomen dat dit later is, maar dit komt maar zelde voor.Is wel fijn hoor.
Mooi dat hij er isquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:51 schreef ymme het volgende:
[..]
Jep. Ontvangen hoorHeel erg bedankt. Heb jij toevallig al een enveloppe binnen? De sweetie pie zit bij Marieke in.
En die komt vandaag of morgen binnen. Echt wel
![]()
Ja, dat zat ik me ook al te bedenkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:11 schreef SHE het volgende:
Xcuzzzzzzzz...Ben je vanaaf ook gewoon thuis?
Je zit zo in de buurt dat ik het eigenlijk onzin vind om helemaal een pakket te gaan zitten maken en het op te sturen. Kan net zo goed ff langskarren.
Mijn idee...Mail ik je vanmiddag ff met een tijd. Je adres heb ik al...denk dat het een uurtje of 8/9 zal worden als dat goed is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik me ook al te bedenken
Ik ben gewoon thuis ja!! Ooh das net zo makkelijk, dan kun je gewoon mijn spulletjes ook gewoon gelijk meenemen!
Prima! Dan stop ik al jouw proefjes (ik heb vanochtend al vrolijk zitten snijden en inpakken!) in een zakje en kunnen we even onze drugsdeal doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn idee...Mail ik je vanmiddag ff met een tijd. Je adres heb ik al...denk dat het een uurtje of 8/9 zal worden als dat goed is.
Je weet dat mijn straat tot een hotspot behoort en streng in de gaten wordt gehouden door de politie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |