Dit zijn nog best leuke ook, ik ga ook eens de Wehkamp gids openslaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:03 schreef -En4Cer- het volgende:
Nu even ontopic.
De Wehkamp heeft ook best mooie shorts.
Hier een aantal voorbeelden van hun site:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wehkamp dus..
Dit vind ik net even iets te smerigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:47 schreef Casparovvv het volgende:
klik
klik
klik
klik
Dit wordt het hélemaal
Naakstrand??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb me vorig jaar de tering gezocht naar een leuke zwembroek... maar zonder succes. Het enige wat ruimschoots voorhanden is zijn van die godsgruwelijke bermuda's tot op de knieeen met bloemen, bomen en hele oerwoud-motieven. Blech![]()
Nou hoef ik ook niet meteen zo'n strak flikkerbroekje te hebben (shorts). Dat kun je best mooi vinden, maar vind ik nou ook weer niet zo'n daverend succes.
Gewoon iets ertussen in... niet te strak maar zeker niet te los, niet te kort en ook niet te lang. Beetje mooi en mag best wat kosten...
anybody?
Even offtopic maar wat sta jij eigenlijk te doen op die foto?quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Even offtopic maar wat sta jij eigenlijk te doen op die foto?
die waren 30 ofzo ofnie?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:29 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
Mijnes van de H&M
Leuke bijkomstigheid: In dat zijvakje op je rechtbeen zit een stuk elastic met een bieropener eraan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |